ki schou

Hvilke DVD'er hitter hos jer?

39 indlæg i dette emne

Min pige på 2 er helt vild med Pippi, Barbapappa og lilleper (den gamle hvor han skal til julebal i nisseland), men ser også Einsteins, Teletubbies, drømmehaven og Mickeys klubhus.

Min dreng på 3 er også rigtig glad for Barbapappa og Pippi, og så Mr. Bean tegnefilm, men har en periode lige nu hvor han ikke er så interesseret i fjernsyn. Fra han var 9 mdr til ca. 1½ år så han kun Pingu : )

MULTE: har lige et spørgsmål til den Barbapappa DVD du nævner. Hvor er den købt? Vores er nemlig snart slidt ned (ridset efter storforbrug), og kan slet ikke huske hvor jeg købte den, og kan intet finde med dansk tale på nettet eller butikker. Det er så også en anden vi har, for her bliver der ikke spist banan, så ville meget gerne finde

den : )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min pige på 2 er helt vild med Pippi, Barbapappa og lilleper (den gamle hvor han skal til julebal i nisseland), men ser også Einsteins, Teletubbies, drømmehaven og Mickeys klubhus.

Min dreng på 3 er også rigtig glad for Barbapappa og Pippi, og så Mr. Bean tegnefilm, men har en periode lige nu hvor han ikke er så interesseret i fjernsyn. Fra han var 9 mdr til ca. 1½ år så han kun Pingu : )

MULTE: har lige et spørgsmål til den Barbapappa DVD du nævner. Hvor er den købt? Vores er nemlig snart slidt ned (ridset efter storforbrug), og kan slet ikke huske hvor jeg købte den, og kan intet finde med dansk tale på nettet eller butikker. Det er så også en anden vi har, for her bliver der ikke spist banan, så ville meget gerne finde

den : )

Den blev i sin tid købt i Tigeren til en tyver - men de har dem desværre ikke længere (vores dyrebare eksemplar holder nemlig ikke længe heller!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg havde ellers svoret at Teletubbies ikke skulle ind i mit hjem efter en lillesøster der så det dagligt i 2 år.

Men det kom det altså, Mathias elsker dem og så er han også helt vild med Sesamgade - har dog ikke kunne finde nogle dvd'er endnu, men optager det fra fjernsyn hver søndag morgen så der er lidt at vælge imellem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos Lukas hitter Postmand Per, Brandmand Sam, Byggemand Bob og Kaj og Andrea.

Tobias kan storgrine af Teletubbies. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alfrida er ret vild med Pippi Langstømpe for tiden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det lige præcis idag, en prøve DVD manden har et eller andet sted fra, med en kort film/klip med Shrek i 3D version. Det ser altså sjovt ud med lillemanden og de store 3D briller på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Emil er begyndt ats e postmand per, det ik helt uinterssant

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her hitter;

Sebastians jul - Klart nr. 1 på hitlisten pt.

Bamses julerejse

Animal planet

Dyrene på landet med Chapper

Dyrene i Zoo

Peter Pedal (kortfilmene)

Traktor Tom

Lille røde traktor

Thomas tog

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Villum på snart 3 er ret glad for:

-Brum(den der lille bil)

-Thomas Tog

-Mickeys Klubhus

-Lille Nørd

-Bamse og Kylling

_Kaj og Andrea

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mickey's klubhus og Rasmus klump (og reklamer)Han ser også Handy Manny en gang imellen, men det hitter ikke så meget som de andre. Jeg har bevidst undladt at vise ham Teletubies, for vil helst ikke risikere at han bliver glad for det... Kan seriøst ikke klare teletubies :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er Biler nu også sat i baggrunden for Prop og Berta, som er en rigtig sød dukkefilm.

Men jeg undrer mig over, at han gider se den hver gang han må se DVD istedet for at vælge noget andet til en afveksling.

Hvorfor ikke skifte lidt så ingen (læs forældrene) bliver trætte af at se det samme igen og igen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frode Får (Shaun the Sheep på engelsk) er bare toppen - og også til at holde ud at se for forældrene. Elmo (fra Sesame Street) og så er teletubbies også populære.

Mange hilsner

Solskin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uffe ser helst Bamse og kylling...og ellers hitter programmer med rigtige dyr, traktorer, biler, ambulancer (o.lign.), tog og musik :P

Han vil helst se youtube klip, hvis han selv får lov til at bestemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På TV: Phineas & Ferb og De fantatiske fehoveder

På DVD: 101 dalmatiner (især fordi coveret på den er rødt!), Klokkeblomst, Barbie - Nøddeknækkeren, Disney film er hun sådan set ret glade for de blir peget ud med små jævne mellemrum faktisk med undtagelse af Skønheden og Udyret, som vi i modsætning til alle de andre har på Blue ray, og derfor har en helt anden størrelse!, men også Ice Age, Kungfu Panda og Shrek hitter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER