ki schou

Hvilke DVD'er hitter hos jer?

39 indlæg i dette emne

Hos os er Cars en klar favorit, og det er jeg glad for, for jeg synes selv, at det er en gog film.

En gang i mellem vil Leo gerne se Teletubbies - nøøj jeg er ved at falde i søvn, når vi skal se det :zzz

Hvad ser I hjemme hos jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Thomas tog (som i mine øjne er PÆNT kedeligt :D - men Louie elsker det)

Chugginton - også en tog film - kan de se temaet her?

Og så er han vild med playhouse programmet handy manny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mickey's klubhus eret meget stort hit hos min søn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi hopper med på Mickeys Klubhus- STORT hit :super

Generelt er "vi" vilde med Playhouse Disney - specielt Special Agent Oso, Fantasiens Flyttemænd og Plys-bjørnen (den med Dorte, Tigerdyr og Plys) :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er rigtigt, der er da også Mickeys klubhus.

Den er også populær herhjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"vi" eller min mand og jeg er abre ved at være ret træt af Mickey's klubhus- drengen har EN DVD og det er den ENE der skal ses hver gang, man blir pænt træt af at hører "lille rød fugl" hver anden dag :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"vi" eller min mand og jeg er abre ved at være ret træt af Mickey's klubhus- drengen har EN DVD og det er den ENE der skal ses hver gang, man blir pænt træt af at hører "lille rød fugl" hver anden dag :prik

Haha, det kender vi godt. Vi har så bare nogle afsnit med Mickeys Big Band Koncert, Andersines dans og Nora Muuuuhsical :D Og det kunne jeg skrive helt uden at kigge på coveret :D Til gengæld er det bedre end lyden af en hylende unge :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det kender vi godt. Vi har så bare nogle afsnit med Mickeys Big Band Koncert, Andersines dans og Nora Muuuuhsical :D Og det kunne jeg skrive helt uden at kigge på coveret :D Til gengæld er det bedre end lyden af en hylende unge :whistling

Hihi så har man set den tilpas mange gange :lol:

Uhhh den ville jeg elller sønne elske at vi fik fingerene i, må på udkig, han ELSKER musik og det er især introen der hitter i den DVD vi har

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frederikke er vild med Teletubbies.. Bamse og kylling er ved at fange hende..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det Dora the Explore der er hittet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det Dora, byggemand Bob, Postmand Per, men Barbapapa er klart det største hit ;) Hun siger MEGET ofte "barba" og peger på fjernsynet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her tror jeg at Tom og Jerry har sat sig fast i dvd afspilleren, :whistling :whistling

Men udover den er det Byggemand Bob, Traktor Tom, Peter Pedal, Koala brødrene, Postmand Per og Mickeys klubhus ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos os ses der Mickeys Playhouse, Dora og Barbapapa - men den største favorit er helt klart Phineas & Ferb

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Laura er helt vild med Rasmus Klump og Sigurds bjørnetime. Hun vil også gerne se Hello Kitty og Peter Pedals jul.

Hun er også meget glad for at se Lille Nørd (Kan ses på dr.dk/oline)

Knus Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Timmy Time, Chuggington og Venskabsbyen - hver dag, gerne HELE dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er min den store jo 3½, og han er vild med næsten alt.. Hehe.. Men Cars kan han uden af, han kan alle replikkerne.. Så den holder vi pause fra.. Sådan en film som "find nemo" er også blandt favoritterne, og de 2 nyeste er "alvin and the chipmunks 1+2" Han elsker synge film, da han er meget musikalsk selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det Dora, byggemand Bob, Postmand Per, men Barbapapa er klart det største hit ;) Hun siger MEGET ofte "barba" og peger på fjernsynet :D

Fantastisk at noget af det "gamle" også hitter! Jeg var selv vild med Barbapapa som barn, så ville elske at gense det med mine børn en dag! Skønt! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barbapapa er det heeeeelt store hit her - vi har desværre 'kun' en dvd med dem, og deri finder og spiser de en banan - så ak og ve dig hvis ikke vi har banan i huset, haha :)

Derudover ser hun dyrene på landet, når hun har lyst til at slappe af med sutten i sengen (det vil sige gerne hele tiden... Meeen!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Emil gider ikke se tv. Så der er ingenting der hitter hos ham i den retning. Han vil meget hellere tage fjernbetjeningen og zappe væk fra det storebror ser :lolhit (altså storebror synes ikke det er sjovt)

Noah tilgengæld ville gerne se fjernsyn døgnet rundt hvis det stod til ham. Han elsker Sigurds bjørnetime og lille nørd

Da han var yngre var han helt besat af bamse&kylling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige for tiden er det postmand Per og fedtmule.

Han har været meget vil med lille røde traktor og leger ofte lege hvor scener fra lille røde traktor indgår.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barbapapa og Postmand Peeeeeeeeeeeeeeeeeeeer er ved at være et hit herhjemme...

Nora råber gladeligt Peeeeeeeeeeer hver morgen, når der kommer P.P i morgentv ;)Ellers ser Nora og Balder ikke så meget fjernsyn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme er Prop og Berta den klare favorit - men når den af og til ikke er til at finde (pudsigt nok :whistling )kan ice age helt klart være lige så god ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemmer er det mest gøre det selv programmer som Handy Manny eller Bygge mand Bob.

Men har så en lille håndværker gemt i min søn.

Ellers er det Mickey og plys, når vi ser playhouse og OSO,einstein kommer på sige han gider ik den tegnefilm OSO er nej tegnefilm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her hjemme er det:

Postmand Per

Brandmand sam

Cars

Mickeys klubhus

Pippi

Emil

vi på krageøen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dino for fuld udblæsning (sidder og ser den nu) og Walter og Trofast er de to DVD´er vi ser mest. Løvernes konge der vi også en gang i mellem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER