Tmm

HJÆLP AAAAAV

22 indlæg i dette emne

For satan .. av tøser , undskyld men må høre jeres vurdering .

er lige kommet hjem fra at have afleveret min datter i børnehave , på vej derhen på cykel kommer der en sindsyg smerte stormene ind over min mave samtidig med plukveer , av for satan , virkelig så jeg dårligt kunne trække vejret , og nu efter 1 time er den der stadig , av ... jeg havde diarre hele dagen igår og har også haft til morgen , men fuck en smerte , hva kan det være :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

For satan .. av tøser , undskyld men må høre jeres vurdering .

er lige kommet hjem fra at have afleveret min datter i børnehave , på vej derhen på cykel kommer der en sindsyg smerte stormene ind over min mave samtidig med plukveer , av for satan , virkelig så jeg dårligt kunne trække vejret , og nu efter 1 time er den der stadig , av ... jeg havde diarre hele dagen igår og har også haft til morgen , men fuck en smerte , hva kan det være :(

Hvis jeg var dig ville jeg ringe til dit fødested og snakke med dem. JEg kan desværre ikke hjælpe dig, men hvis du har ligget og slappede af ville jeg altså ringe.

Håber at alt er ok.

Knus

Jeanett

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det ville jeg også helt klart gøre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den stormene smerte igår ved jeg sandelig heller ikke hvad kan have været , havde resten af dagen igår " bare " mens smerter og tiltagende plukveer , og det samme i dag , er ved at vende mig til smerterne , men håber da ikke de varer ved 3-5 uger endnu , er klar over at kroppen gør sig klar men mon jeg er SÅ uheldig at skulle gå med mens smerter osv så længe .. :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Ej og når jeg har afføring er det bare styrtmave / diarre :( synes det er lidt svært at glæde sig disse dage !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Om jeg har feber ? Ikke umiddelbart , har ikk lige taget den , ejer ikke et termometer til mig selv. havde i morges samt formiddagen gået og kamp frosset og følt mig meget utilpas , gik i seng og er nu vågnet igen .. og har "bare" kvalme og er uoplagt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Så er slimproppen også røget det er dog utroligt som min krop giver den gas med alle de mærkelige signaler og udskejelser , ej undskyld mig piger , føler mig så forvirret og rundt på gulvet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Synes det lyder som din krop er ved at gøre sig klar til en fødsel meget snart :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som mig i dagene op til jeg fødte...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber i har ret piger , den stormene smerte indtog mig lige igen til morgen , skal til jordemoder idag så er spændt på hvad hun har at sige!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille update herfra :)

Var ved jordemoder idag og hun undersøgte osv som normalt , hans hovede står sjovt nok stadig fast, dybt dybt nede kunne hun tilføje denne gang , og havde et blodtryk på 136/100 så blev da lige sendt på svangregangen for at få kørt en kurve , den så fin ud og han har det så godt , dog kunne jordemoder der tilføje hold da op du har mange plukkeveer hvad ? hmm og ja , har en plukve ca hver 20 min , og det har jeg haft hele dagen , samt mens smerter , mon snart han kommer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt du fik det checket, hellere en gang for meget end en gang for lidt. Håber han snart kommer ud til jer, så du ikke skal gå og have det skidt i flere uger. :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende om han har tænkt sig at komme før tid :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, hvor spændende.. Lyder i hvert fald som om der meget snart skal være fødselsdag.. :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han må så meget gerne komme ud nu :) - kan mærke at han er røget længere ned i hvertfald , og de sidste dage har været med tiltagende plukveer , til tider nogle hvor jeg liiige skal stoppe op fordi at de påvirker min vejrtrækning.. håber håber ! det ville ikke gøre noget :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender da lige en masse :bd :bd :bd :bd :bd

Held og lykke

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke :)

Håber snart at den lille kommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes nu mest det lyder som om din krop kører i stilling til en snarlig fødsel. :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER