Guest Twins...

Hvilke navne...

31 indlæg i dette emne

Åha, nu er jeg jo ikke gravid endnu, men indtil nu er vi ret enige om, at Dante er et flot navn i fald vi får en søn :)

Pigenavne er vi vist ikke rigtig enige om. Jeg kan i hvert fald ikke mindes et navn nævnt vi begge har kunne lide. Men vi har heller ikke rigtig haft det oppe at vende endnu, så der kan jo ske meget endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Benjamin, Malthe, Oliver og Tristan :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

vi er blevet enige om

Ellliot hvis vi får en dreng :loveshower

Taja hvis det bliver en pige :loveshower

vi havde også tænkt på jacqline, emilia, lærke, agnes

jeg kunne også rigtig godt lide oliver, malik, nikolas og emil det sidste ville min mand over hoved ikke høre tale om da han hedder det til mellemnavn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kaisa og så et mellemnavn vi ikke ved endnu :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid, Ronja.... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor søde navne i alle har :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så snart vi kender kønnet skal der snakkes navn.. Indtil videre hedder den ET men tror det er mobbe grundlag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så snart vi kender kønnet skal der snakkes navn.. Indtil videre hedder den ET men tror det er mobbe grundlag ;)

:lol Det tror jeg vist også...selvom det nu er meget sødt nu her inden baby kommer ud. :P

Her kender vi heller ikke kønnet, så det bliver bare til "pus" i daglig tale. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme var det Freja eller Tristan... Nu ved vi det bliver en dreng så det bliver Tristan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg jo ikke gravid.. Men jeg har da allerede nogle navne på bordet :biglove

Anna eller Kamille hvis vi får en pige.. Kamille er egentlig min kærestes ide - Eller, han vil gerne have en pige der hedder Camilla. Men det hedder min ene lillesøster.. Så Kamille var et alternativt.. Inden jeg kom på det, drømte jeg flere gange at vi havde en lille rødhåret pige, der hed Kamille :7himmel

Jeg var egentlig mest på Benjamin til en dreng, men det hedder kærestens gode ven :rolleyes Så Ralf eller Casper måske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super flotte navne I alle har :rolleyes

Hvis den næste bliver en dreng skal han hedde Alexander. Det er efter min far jeg mistede til kræften i nov. 2005.

Hvis det bliver en pige er der en del muligheder: Isabella, Lærke, Clara men det er slet ikke besluttet.

Knus Christina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ved at vi venter os en lille prins.... Vi har bestemt at han skal hedde Tristan... Finale navnene var også Benjamin og Villads...

Var det blevet en pige skulle hun have heddet Vega.... Alle er navne vi synes passer til vores prinsesse på 3 år som hedder Lærke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der går lige noget tid inden pb går igang, men da kæresten og jeg havde en MEGET lang (750 km) køretur op i sverige her forrige weekend begyndte han at snakke navne, og vi kom frem til.

Hvis dreng Janus, joakim og et par stykker andre med j

Hvis Pige. Josefine, Josefin,

Grundet navnene er med J er fordi at så ville initialerne komme til at være JAB og da min far som døde sidste år i november havde "kælenavnet" BAJ fordi det er hans forkortelser syntes vi at det ville være passende med at vores barn fik det omvendte når nu det ville komme til at passe med vores efternavne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der går lige noget tid inden pb går igang, men da kæresten og jeg havde en MEGET lang (750 km) køretur op i sverige her forrige weekend begyndte han at snakke navne, og vi kom frem til.

Hvis dreng Janus, joakim og et par stykker andre med j

Hvis Pige. Josefine, Josefin,

Grundet navnene er med J er fordi at så ville initialerne komme til at være JAB og da min far som døde sidste år i november havde "kælenavnet" BAJ fordi det er hans forkortelser syntes vi at det ville være passende med at vores barn fik det omvendte når nu det ville komme til at passe med vores efternavne

Sødt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt nok lang tid til at det bliver relevant men vi har da talt om nogle navne vi godt kan lide:)

Navn: Betydning

Lea: Fin og træt (Vores fælles yngling)

Naja: Drengens lillesøster

Emma: Huslig/flittig

Sofia: Visdom

Clara: Berømt

Liam: Den beslutsomme beskytter (Kærestens yngling)

Vitus: Fører/liv (Min ynglings)

Oliver: Oliventræ -> Frugtbarhed, skønhed og værdighed

David: Ven eller elsket

Rasmus: elskværdig(Egentlig mest fordi jeg gerne vil opkalde efter min farfar og en ven jeg havde som dødede som 14 årig af en hjertefejl, men kæresten er ikke med på ideen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har et par stykker, som vi godt kan lide begge to, men jeg tror ikke, at vi beslutter os, før vi se ham :loveshower:

David

Laurits

Adrian

Sebastian

Elias

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu er det Oscar og Oliver der er på spil hjemme hos os.

Øvrige navne fra fælleslisten: Casper, Simon, Jonas...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er næsten enige om Mille eller Marcus.. vores søn på 2 hedder Mikkel, så vi synes at de 2 navne passer godt til Mikkel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi er blevet enige om

Ellliot hvis vi får en dreng :loveshower

Taja hvis det bliver en pige :loveshower

vi havde også tænkt på jacqline, emilia, lærke, agnes

jeg kunne også rigtig godt lide oliver, malik, nikolas og emil det sidste ville min mand over hoved ikke høre tale om da han hedder det til mellemnavn :)

Åhh Elliot er bare så skønt - det skulle vores nummer 3 have heddet hvis det havde været en dreng :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores lille pige skal hedde Astrid Marie og hvis det havde været en dreng havde navnet været Jens Elias

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Huh der er da et par Tristaner på vej.

Synes det er svært med navne, da vi har en Hector og en Tristan.

Pige: Cornelia, Sienna, Naomi, Serafina, Caysa, Adele

Dreng: Fabian, Oscar, Milas, Adam,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi tænker pt marcus, nicklas til dreng og Annabel til en lille pige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER