Guest

Hvad tænker du lige nu?

1,748 indlæg i dette emne

Min stakkels lille pige

Det må have gjort ondt

Heldigvis ingenting brækket

Må man godt være sur på en dreng over i børnehaven ;)

Hun kommer til at se farlig ud i morgen ;)

Men hun virker glad nok igen nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

.oO0(Sikke en dejlig dag det er i dag...)0Oo.

.oO0(Jeg VIDSTE det.... :) )0Oo.

.oO0(Håber på ispindene tør flot op..)0Oo.

.oO0(Burde måske snart starte på aftensmaden?)0Oo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

o0(SÅDAN! Har haft lyst til ristet toastbrød med ost HELE dagen, men glemte at købe toastbrødet, huskede kun osten... Og gad IKKE gå til købmanden igen. Men nu fik Brian så lyst til cola, så nu er han gået - og så køber han jo brødet med. SCORE! :lol)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min stakkels lille pige

Det må have gjort ondt

Heldigvis ingenting brækket

Må man godt være sur på en dreng over i børnehaven ;)

Hun kommer til at se farlig ud i morgen ;)

Men hun virker glad nok igen nu

Det lyder voldsomt? :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

o0(Dyyyyyb indånding... Hmmm, kan blive så HARM over de der PA-diskussioner på søster-BK. ARGH!!!!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

-Synes det er lidt ærgeligt, at den store Wheely Bug er for stor til lillepigen. Skulle man mon købe en lille én også? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

-Synes det er lidt ærgeligt, at den store Wheely Bug er for stor til lillepigen. Skulle man mon købe en lille én også? :)

Fik dig og Mettemor købt nogen??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Operationen gik godt, og hun tog på, og livede meget op og blev gode gamle glade Palle. Så hun klarede første sygdom. Men hun var en uheldig lille en, der åbenbart skulle rammes af flere ting, så en måned efter (dvs. natten til i fredags) fik hun desværre en hjerneblødning, så vi måtte til dyrlægevagten og give hende fred og sige farvel. :bye Hjerneblødningen havde gjort hende lam i hele den ene side, så det stakkels pus kunne hverken gå eller spise, så der var ikke rigtig noget andet at gøre :(

Åhh... det er jeg ked af at høre :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh... det er jeg ked af at høre :( :kram2

Tak. :kram2 Det er også supertrist og vi savner hende meget! Men vi kan da finde lidt trøst i, at vi hele tiden har gjort det så godt vi kunne for hende, og at hun ikke havde ondt til sidst. Og vi har givet hende en pæn begravelse i Brians søsters baghave :) Og de lever jo desværre ikke evigt, sådan nogle små skattebasser :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. :kram2 Det er også supertrist og vi savner hende meget! Men vi kan da finde lidt trøst i, at vi hele tiden har gjort det så godt vi kunne for hende, og at hun ikke havde ondt til sidst. Og vi har givet hende en pæn begravelse i Brians søsters baghave :) Og de lever jo desværre ikke evigt, sådan nogle små skattebasser :(

Nej, jeg var meget imponeret over at i valge at få hende opereret dengang.... Og jeg er sikker på at hun har haft et rigtig skønt marsvine-liv :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik dig og Mettemor købt nogen??

Ja, skal du have én også? Du siger i hvert fald til hvis det er, så sørger jeg for det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, skal du have én også? Du siger i hvert fald til hvis det er, så sørger jeg for det :kram2

Jaaaa når der en gang er baby i maven - skal vi helt sikkert... de er såå søde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg var meget imponeret over at i valge at få hende opereret dengang.... Og jeg er sikker på at hun har haft et rigtig skønt marsvine-liv :kram2

Tak, det betyder meget :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej!!!!! Føler virkelig virkelig med jer (som du kan se, har jeg selv lige mistet et elsket kæledyr). Håber på et mirakel til jer! :kram :kram :kram

Tak for det. Hun har spist en tsk fuld leverpostej siden i fredags, men det kom bare ud som diarre i stedet :boo :boo :boo Dyrelægen mener at hun som min. skal op og spise 1/3 af hendes normale portion og ellers skal vi til at have taget blodprøver og lignende. Siden fredag har hun bare lagt i samme stilling enten i vindueskarmen på badeværelset eller på sengen. Er slet ikke klar til at miste verdens bedste kat :gal :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder voldsomt? :o

Der var en dreng der smed en stor sten i hovedet på hende i går i børnehaven :angry, den ramte hende lige ind på kindbenet. Så hun er nu blå og rød og hævet. Hendes kind er så hævet, at hendes øje er lidt mindre end det plejer at være :(.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.oO(hmm stadig intet referat)

.oO(hvis ikke referatet er kommet imorgen, når jeg kommer hjem og tjekker min mail, så ringer jeg til vores sagsbehandler mandag)

.oO(har haft forventningssamtale idag med mit praktiksted, og tror det bliver en god praktik))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

glæder mig til weekenden er overstået :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner min dejlige kæreste :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

o0(Har meget lyst til at starte en pregnant-to-be tråd...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

o0(Har meget lyst til at starte en pregnant-to-be tråd...)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var en dreng der smed en stor sten i hovedet på hende i går i børnehaven :angry, den ramte hende lige ind på kindbenet. Så hun er nu blå og rød og hævet. Hendes kind er så hævet, at hendes øje er lidt mindre end det plejer at være :(.

Dumme unge! :angry God bedring til hende. :)

:ditto

Glemte IGEN en p-pille i lørdags... Ikke værre end at jeg kunne nå at tage den søndag, men jeg tror efterhånden at min hukommelse (også) synes, at vi snart skal igang med projekt baby. :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dumme unge! :angry God bedring til hende. :)

Ja dumme unge :angry Hun er dog ved at se lidt bedre ud nu, det er ikke så hævet mere og er begyndt at være gult nu, frem for sort som det var i weekenden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

o0(Har meget lyst til at starte en pregnant-to-be tråd...)

så er det da godt at der kun er 4 måneder til brylluppet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker.. at hvis jeg ville poste noget fra en sang eller et "statement" på engelsk (på FB), så ville jeg tjekke hvordan det staves først (hvis jeg var usikker).

Er jeg den eneste, der synes det er kikset, når nogle poster sådan noget de ikke kan stave?

F.eks. en af mine "venner" har lige skrevet:

Theres a reason why girls tease boys, the comes and goes like seasons.

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så er det da godt at der kun er 4 måneder til brylluppet :)

Ja for katten! Ellers kunne det godt være, at jeg havde genovervejet mit ønske om bryllup før børn. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER