Guest

Hvad tænker du lige nu?

1,748 indlæg i dette emne

pynte op idag eller ??????????? får jo ikke tid i næste weekend jo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

.o0(har lige solgt vores gamle sofaer, godt nok ikke for det vilde, men nu står de i det mindste ikke her og fylder)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dejligt at være til et afslappet lagersalg for en gangs skyld :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dejligt at være til et afslappet lagersalg for en gangs skyld :)

.o0(undre sig over, hvor LilleMig har været til lagersalg henne, for kan se hun bor i Randers)

.o0(synes de juleuroer af George Jensen klæder mine vinduer)

.o0(savner min mormor, når jeg kommer til at kigge på de uroer, de er jo arvet fra hende)

.o0(er ved at være godt sulten)

.o0(hvorfor løber weekenderne altid så hurtigt)

.o0(dejligt at vi kom af med de gamle sofaer, og dejligt at vores venner kunne bruge dem, nogle gange er det godt ikke bare at smide sine gamle ting ud)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

at der er dejligt stille i huset nu manden har kørt pigerne til toget

at weekenden går alt for hurtigt

og at jeg savner min mor nu julen nærmer sig ( hun døde desværre af cancer okt 2006)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.o0(undre sig over, hvor LilleMig har været til lagersalg henne, for kan se hun bor i Randers)

.o0(synes de juleuroer af George Jensen klæder mine vinduer)

.o0(savner min mormor, når jeg kommer til at kigge på de uroer, de er jo arvet fra hende)

.o0(er ved at være godt sulten)

.o0(hvorfor løber weekenderne altid så hurtigt)

.o0(dejligt at vi kom af med de gamle sofaer, og dejligt at vores venner kunne bruge dem, nogle gange er det godt ikke bare at smide sine gamle ting ud)

Rikki Tikki lagersalg i Hadsund ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil hjeeeeeeeeeem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil hjeeeeeeeeeem

.oO(hvor er mtune mon henne siden hun sådan vil hjeeeeeeeeeeeeeeem)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.oO(hvor er mtune mon henne siden hun sådan vil hjeeeeeeeeeeeeeeem)

Jeg passer min venindes to drenge

Så jeg har været hernede siden i går middag og hun er først hjemme ved 16 tiden.. Jeg savner min mand og mine missekræ.. OG VARME.. Shit her er koldt i deres lejlighed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker:

- Håber lillepigen snart bliver rask igen :(

- Jeg er sulten

- Glæder mig til at blive klippet i morgen

- Jeg er sulten

- Tror vi skal kæreste-film-hygge i aften

- Jeg er sulten

- Jeg er sulten

- Jeg skal have noget at spise :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu hyggeligt med lidt julepynt oppe, hvis bare de trolderødder gad at lade det være

Savner min mormor (i disse dage for 2 år siden hjalp Mick og jeg hende med at pynte op til jul, desværre døde hun det år d. 16. december) :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.oO(glæder mig faktisk rigtig meget til jul)

.oO(forstår ikke, hvorfor jeg allerede er træt, sov helt vildt meget igår og frem til idag)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.oO( for pokker, jeg har giftet mig med den forkerte, skulle bare lige havde rejst til USA og fundet med Ryan Philliope og overbevist ham om, at jeg var kvinden i hans liv :-), errrhhh må heller være godt tilfreds med min skønne mand )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.oO0(Mon han har fattet at konen er mopset??)0Oo.

.oO0(Er sgu en mega sød kone)0Oo.

.oO0(Forventer MINDST en ekstra gave til jul.. eller en kæmpemæssig en af slagsen!!!!)0Oo.

.oO0(Håber gæsterne havde en dejlig dag...)0Oo.

.oO0(Er mega ked af jeg skulle gå glip af kreahygge :( )0Oo.

.oO0(Mon han vil have burger eller pizza til aftensmad? Hvis han da kan få noget ned..)0Oo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvorfor er det at nogen halvsøskende hader hinanden ? godt mine rødder lige nu kan enes, når jeg åbenbart bare er en halvsøster til min fars 3 andre børn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har lyst til at pynte op til jul, men må hellere vente lidt endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.oO( hvad mon har gjort at Stina er super på manden)

.oO( jeg ved godt, at jeg er nysgerrig, men kan ikke gøre for det)

.oO( hmmm hvordan kan det være tillad at være så lækker)

.oO( jeg forstår virkelig ikke hende Reese Witherspoon, at hun valgte at blive skilt fra ham)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.oO0(Manden drak liiiiiidt for meget rødvin, øl og cognac igår/nat/morges... SÅ jeg.. har stået selv med oprydning, borddækning, madlavning (almindelig dansk julefrokost bord med: sild, fiskefilet, laks, rejer, frikadeller, flæskesteg, sdr.jysk hvidkål med kanelsukker, leverpostej med bacon og champignon) samt værtsskab for vores gæster (mandens søster + hendes forlovede, mandens far og hans nye kæreste + hendes datter, samt mandens farmor)... inden de kom, sov han på sofaen, og da de kom spiste min kære mand INTET og rendte hvert 10. minut for sig selv... da de var kørt fra indkørslen væltede han ind på sofaen hvor han nu ligger og snorker og har gjort det lige siden.)0Oo.

.oO0(Mon det er forståeligt at jeg er mopset??)0Oo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.oO0(Manden drak liiiiiidt for meget rødvin, øl og cognac igår/nat/morges... SÅ jeg.. har stået selv med oprydning, borddækning, madlavning (almindelig dansk julefrokost bord med: sild, fiskefilet, laks, rejer, frikadeller, flæskesteg, sdr.jysk hvidkål med kanelsukker, leverpostej med bacon og champignon) samt værtsskab for vores gæster (mandens søster + hendes forlovede, mandens far og hans nye kæreste + hendes datter, samt mandens farmor)... inden de kom, sov han på sofaen, og da de kom spiste min kære mand INTET og rendte hvert 10. minut for sig selv... da de var kørt fra indkørslen væltede han ind på sofaen hvor han nu ligger og snorker og har gjort det lige siden.)0Oo.

.oO0(Mon det er forståeligt at jeg er mopset??)0Oo.

.oO(Stinnamusen har en meget god grund til at være mopset)

.oO( åhhhh hvor er det bare typisk mænd)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.oO0(Manden drak liiiiiidt for meget rødvin, øl og cognac igår/nat/morges... SÅ jeg.. har stået selv med oprydning, borddækning, madlavning (almindelig dansk julefrokost bord med: sild, fiskefilet, laks, rejer, frikadeller, flæskesteg, sdr.jysk hvidkål med kanelsukker, leverpostej med bacon og champignon) samt værtsskab for vores gæster (mandens søster + hendes forlovede, mandens far og hans nye kæreste + hendes datter, samt mandens farmor)... inden de kom, sov han på sofaen, og da de kom spiste min kære mand INTET og rendte hvert 10. minut for sig selv... da de var kørt fra indkørslen væltede han ind på sofaen hvor han nu ligger og snorker og har gjort det lige siden.)0Oo.

.oO0(Mon det er forståeligt at jeg er mopset??)0Oo.

Ja det er helt forståeligt- det ville jeg også være :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.oo=(Tuder over Sex Games.... DAMN han er lækker!!)0Oo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.oo=(Tuder over Sex Games.... DAMN han er lækker!!)0Oo.

.oO(hvor er jeg enig med Stinna, han er bare for lækker)

.oO(skal da lige se the hills på Mtv her kl 18.05)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åååååååh roooooo (har lige puttet 2 overtrætte trolderødder som begge havde sprunget middagsluren over - de sov i løbet af 10 min)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker - om det er for tidligt at smide ungerne i seng, mor er træt og trænger til lidt ro ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker om den enste løsning på mine små teoristers skænderier er at de bliver puttet, eller i det mindste mindste teoristen bliver det, så den store kan få ro

Tænker om jeg skal smøre madpakker nu eller i morgen tidlig ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER