Guest

Hvad tænker du lige nu?

1,748 indlæg i dette emne

.oO (Hvor er der længe til klokken er 16.30 og jeg har weekend)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

.o0(hvor er det skønt at have weekend, men hvorfor kan jeg ikke få taget mig sammen til at få lavet noget)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker det bliver dejligt at få vores radiatore til at virke og om min flæskesteg mon når at tø op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker at det bliver rigtig hyggeligt at møde nogen af jer søde tøser d.19 december

Tænker at jeg glæder mig som en sindsyg til det bliver weekend så jeg kan hygge med min kæreste og vores 4 unger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.o0(hvor f*nden har jeg gjort at skødet til vores hus. Vi skal i banken idag og have kigget vores huslån igennem)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker: Puha det ender med tømmermænd ;) (min svigerinde har lige skrevet og spurgt, hvordan det ser ud med julefrokosten i år for vennekredsen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker: Puha det ender med tømmermænd ;) (min svigerinde har lige skrevet og spurgt, hvordan det ser ud med julefrokosten i år for vennekredsen)

.o0(så skal vi rigtig råbe, når du ligger med tømmermænd, jeg er nemlig en af dem, som ikke lider af tømmermænd)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det er et rigtig julehygge vejr, men der skal ikke pyntes op før om en uges tid

Mon jeg skulle bage en kage eller boller til rødderne, som vi kan hygge med når vi kommer hjem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.o0(så skal vi rigtig råbe, når du ligger med tømmermænd, jeg er nemlig en af dem, som ikke lider af tømmermænd)

Julefrokosten er dog først til januar, vi holder altid sent julefrokost, eller kan vi ikke samles alle 20 mand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.o0(hvorfor kan jeg ikke bare ligge tingene på plads efter at havde brugt dem, så havde jeg sparret mig selv for en masse tid, hvor jeg ikke skulle lede efter det dumme skøde. Det er dog fundet....)

.o0(og så ringer banken selvfølgelig og aflyser mødet, bedst som jeg står med skødet i hånden efter at havde fået meget sved på panden, over at det var væk... Typisk)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker- dejligt vi tog i legestue, det sgu sjovt at se hvordan Emil kan charmere dem alle....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

aaaahhhh kage duft, skal huske at købe gær til bollerne i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg burde gå i bad, for efter en gang støvsugning, lugter jeg lidt af død gnu :puke :lolhit

Meeen.. skal li ha min meget tynde kop kaffe og en smøg :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg burde gå i bad, for efter en gang støvsugning, lugter jeg lidt af død gnu :puke :lolhit

Meeen.. skal li ha min meget tynde kop kaffe og en smøg :ba

tænker ha ha ha det var sku en sjov måde at fortælle det på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg burde gå i bad, for efter en gang støvsugning, lugter jeg lidt af død gnu :puke :lolhit

Meeen.. skal li ha min meget tynde kop kaffe og en smøg :ba

Det lyder da hyggeligt, selvom jeg vil foretrække kaffen stærk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker: Hvordan kan sådan en lille person lugte SÅ meget når hun prutter.

Datteren ligger og sover på sofaen og hun prutter i søvne, nej hvor det lugter. Glæder mig ikke til at skifte hendes næste ble ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.o0(hvorfor kan jeg ikke bare ligge tingene på plads efter at havde brugt dem, så havde jeg sparret mig selv for en masse tid, hvor jeg ikke skulle lede efter det dumme skøde. Det er dog fundet....)

.o0(og så ringer banken selvfølgelig og aflyser mødet, bedst som jeg står med skødet i hånden efter at havde fået meget sved på panden, over at det var væk... Typisk)

.o0(Det her hører ikke hjemme i denne tråd, men nu kommer det alligevel)

Tinglysningssystemet er digitalt nu - så de gamle papirskøder er ikke aktuelle længere, nu tager man blot et udtræk/ekstrakt direkte fra online-systemet.

Undskyld for det lidt tørre og faktuelle indslag i denne ellers muntre tråd :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da hyggeligt, selvom jeg vil foretrække kaffen stærk :)

Jeg kan ikke tåle kaffe pt grundet mavesår, men nu har jeg drukket kaffe HVER dag i 22 år, så kan heller ikke helt undvære :ba

Så det bliver til 2 tynde kopper nescafé, det gør knapt så ondt ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.o0(jeg er så negativ over at vide at vores velfærd er i forfald, mange af mine tidligere kollegaer er fyret pga besparelser, og så læse at politikerne får fuld løn under barsel, mens alle andre må gå på dagpenge )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke tåle kaffe pt grundet mavesår, men nu har jeg drukket kaffe HVER dag i 22 år, så kan heller ikke helt undvære :ba

Så det bliver til 2 tynde kopper nescafé, det gør knapt så ondt ^_^

Det lyder vist meget fornuftigt så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.oO0(Hyggeligt til naboens rejsegilde...)0Oo.

.oO0(Overlevede at komme til en ny frisør... og hun var supeeeeer cool - kommer bestemt der fremover!!)0Oo.

.oO0(ELSKER "Ørkenens Sønner".... :P :D )0Oo.

.oO0(Orker IKKE og besøge "mormor" i morgen.. men vi SKAL... )0Oo.

.oO0(Travl weekend, med julepyntning og gæster både imorgen og søndag)0Oo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.oO0(Hyggeligt til naboens rejsegilde...)0Oo.

.oO0(Overlevede at komme til en ny frisør... og hun var supeeeeer cool - kommer bestemt der fremover!!)0Oo.

.oO0(ELSKER "Ørkenens Sønner".... :P :D )0Oo.

.oO0(Orker IKKE og besøge "mormor" i morgen.. men vi SKAL... )0Oo.

.oO0(Travl weekend, med julepyntning og gæster både imorgen og søndag)0Oo.

Altså nu må jeg vide hvad betyder alle de 0Oo.?? Har set det bliver brugt en del på MBK :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- SOV DOG EMIL!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- SOV DOG EMIL!!!!

:D Nej da han er jo bare glad- hvorfor så sove :lolhit :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D Nej da han er jo bare glad- hvorfor så sove :lolhit :lolhit

:lolhit Fordi hans mor er træt af at hører hans nananananannannnnnnnaananan henne fra sengen- hun vil ha ro- ogsås elvom han er glad :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER