Guest

Hvad tænker du lige nu?

1,748 indlæg i dette emne

.o0(tænker, at det var da en meget alvorlig tanke, og håber da at du er okay. Samt, at har du brug for at snakke, så er jeg ikke længere en en pm væk, jeg har nok ikke nogle gyldne råd, men kan da lytte)

tænker at BK er et skønt sted hvor søde piger man ikke "kender" tilbyder at snakke, tak hvor er du sød Vanni. Jeg er ok, har været syg de sidste tre år, i disse dage har det bare været værre end det har været i lang tid.

Hurra for BK

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

tænker at BK er et skønt sted hvor søde piger man ikke "kender" tilbyder at snakke, tak hvor er du sød Vanni. Jeg er ok, har været syg de sidste tre år, i disse dage har det bare været værre end det har været i lang tid.

Hurra for BK

.o0( føler virkelig med dig, det må skisme være hårdt :kiss )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.o0( elsker bare, at vi har et medlem herinde, som var med i dokumentarserien Når storken svigter, hun var med til med sin medvirken at få min mand og jeg til at tage den endelige beslutning, og nu kan jeg pludselig snakke med hende, og have kontakt med hende, hvor er det bare fedt.... :lovebk )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker, at det alligevel er ærgeligt, at manden ikke kom med blomster på vores 10 års bryllupsdag i dag.

Men på den anden side - det har han jo heller ikke gjort de andre år - så hvorfor efter 10 år :-)

Men er nu stadig lykkelig gift blomster eller ej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker, at det alligevel er ærgeligt, at manden ikke kom med blomster på vores 10 års bryllupsdag i dag.

Men på den anden side - det har han jo heller ikke gjort de andre år - så hvorfor efter 10 år :-)

Men er nu stadig lykkelig gift blomster eller ej.

Tillykke med dagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker, at det alligevel er ærgeligt, at manden ikke kom med blomster på vores 10 års bryllupsdag i dag.

Men på den anden side - det har han jo heller ikke gjort de andre år - så hvorfor efter 10 år :-)

Men er nu stadig lykkelig gift blomster eller ej.

ja men lidt kedeligt er det da. ((((kram)))) og tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker

NU går jeg i seng.... godnat :gab

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker

NU går jeg i seng.... godnat :gab

Nat nat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød :biglove

Hvis min lillebror skulle sove her når David ikke er hjemme kunne han ligeså godt flytte ind *gg*

nogle gange føles det også sådan :) men det er nu meget hyggeligt, han er kun 4 år yngre end mig så vi har et fint forhold :) jeg er mega dårlig til at være alene om natten :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker, at det alligevel er ærgeligt, at manden ikke kom med blomster på vores 10 års bryllupsdag i dag.

Men på den anden side - det har han jo heller ikke gjort de andre år - så hvorfor efter 10 år :-)

Men er nu stadig lykkelig gift blomster eller ej.

tillykke med bryllupsdagen :) :loveyou du får lige blomster af mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker at jeg godt kunne bruge en øl efter rengøring af køkken og fodlister :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med dagen :)

Tak for det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja men lidt kedeligt er det da. ((((kram)))) og tillykke :loveshower

Det har du ret i og tak for kram og tillykke :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke med bryllupsdagen :) :loveyou du får lige blomster af mig :)

Tusind tak for blomsterne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder og fortryder, at jeg har spist aaaaaaaaaaalllt for meget til aften!

Har ondt i maven og burde også gå i seng, eller sætte mig ind i sofaen til min mand og give ham et klem.

Så gik det i øvrigt op for mig, at jeg åbnede denne side som den første, da jeg loggede på nettet her til aften.

Det skyldes jo nok, at man føler sig velkommen og godt tilpas herinde. :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker, at det alligevel er ærgeligt, at manden ikke kom med blomster på vores 10 års bryllupsdag i dag.

Men på den anden side - det har han jo heller ikke gjort de andre år - så hvorfor efter 10 år :-)

Men er nu stadig lykkelig gift blomster eller ej.

Tillykke med jeres bryllupsdag! :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med jeres bryllupsdag! :hurra

Tak for det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker at hvorfor skulle Vanni lige nævne noget om is... havde lykkeligt glemt den ben&jerrys sandwich is ude i fryseren... bliver nok nødt til at hente og spise den nu... :rolleyes

Tænker også på, at hvor er det i grunden besværligt at skrive når den ene hånd har fast plads på venstre side af maven, for at mærke lillemanden sparke... men må hellere vænne mig til at mange ting skal kunne lade sig gøre med kun 1 hånd fri :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker at hvorfor skulle Vanni lige nævne noget om is... havde lykkeligt glemt den ben&jerrys sandwich is ude i fryseren... bliver nok nødt til at hente og spise den nu... :rolleyes

Tænker også på, at hvor er det i grunden besværligt at skrive når den ene hånd har fast plads på venstre side af maven, for at mærke lillemanden sparke... men må hellere vænne mig til at mange ting skal kunne lade sig gøre med kun 1 hånd fri :)

:loveshower :loveshower :loveshower Åhhh savner at være med vom :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Suuuuuuuuuuuk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker at hvorfor skulle Vanni lige nævne noget om is... havde lykkeligt glemt den ben&jerrys sandwich is ude i fryseren... bliver nok nødt til at hente og spise den nu... :rolleyes

Tænker også på, at hvor er det i grunden besværligt at skrive når den ene hånd har fast plads på venstre side af maven, for at mærke lillemanden sparke... men må hellere vænne mig til at mange ting skal kunne lade sig gøre med kun 1 hånd fri :)

sorry - men kan fortælle, at vi herhjemme har fortæreret den liter is :-)

sikke dejlig en følelse det må være, at mærke barnet sparke, det er noget af det eneste, som jeg vil savne ved ikke selv at kunne føde mit kommende barn :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Håber ikke jeg er ved at få den der omgangssyge som alle har lige nu, men har lidt kvalme og maven rumler ubehageligt lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Burde gå i seng lige NU!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Håber ikke jeg er ved at få den der omgangssyge som alle har lige nu, men har lidt kvalme og maven rumler ubehageligt lige nu.

- og hvis du gør, så holder du det lige bag skærmen, så vi andre ikke bliver smittet også, og god bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Burde gå i seng lige NU!

tænker højt godnat Camilla, sov godt og hils i drømmeland

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER