Guest

Hvad tænker du lige nu?

1,748 indlæg i dette emne

.o0(har weekend :loveshower har weekend :loveshower har weekend, og skal ikke tænke på, hvornår jeg skal op i morgen= skal ikke tænke på, hvornår jeg skal i seng)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

- og hvis du gør, så holder du det lige bag skærmen, så vi andre ikke bliver smittet også, og god bedring

Og her troede jeg mottoet herinde var "som BK'ere vi dele".. Men seriøst, jeg håber jeg slipper.. Jeg hader at være syg, især hvis det involverer opkast.. Puuuhhaaaaaa.

Men tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tænker højt godnat Camilla, sov godt og hils i drømmeland

Tak , hehe men kan ikke lige tage mig sammen til at slukke, her er jo ret hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.o0(har weekend :loveshower har weekend :loveshower har weekend, og skal ikke tænke på, hvornår jeg skal op i morgen= skal ikke tænke på, hvornår jeg skal i seng)

LÆKERT! :glad

God weekend :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og her troede jeg mottoet herinde var "som BK'ere vi dele".. Men seriøst, jeg håber jeg slipper.. Jeg hader at være syg, især hvis det involverer opkast.. Puuuhhaaaaaa.

Men tak

:lolhit :lolhit :lolhit :lolhit ha ha det er humor, men ja med alt andet der er mottoet som søster vi dele, men lige med omgangssyge synes jeg det er fint nok at Mtune tager det hele

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak , hehe men kan ikke lige tage mig sammen til at slukke, her er jo ret hyggeligt :)

sådan havde jeg det helt bestemt igår, derad tråden i sex og sammenliv om at slå sjofle ord i ordbogen :-). Selvom jeg skulle op 5.15 kom jeg først herfra 00.15... ups

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit :lolhit :lolhit :lolhit ha ha det er humor, men ja med alt andet der er mottoet som søster vi dele, men lige med omgangssyge synes jeg det er fint nok at Mtune tager det hele

Sippe :D

Men jeg vil bare SÅ gerne dele med jer :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit :lolhit :lolhit :lolhit ha ha det er humor, men ja med alt andet der er mottoet som søster vi dele, men lige med omgangssyge synes jeg det er fint nok at Mtune tager det hele

:lolhit

:sc

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sådan havde jeg det helt bestemt igår, derad tråden i sex og sammenliv om at slå sjofle ord i ordbogen :-). Selvom jeg skulle op 5.15 kom jeg først herfra 00.15... ups

Den har jeg ikke set, må lige kigge den tråd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den har jeg ikke set, må lige kigge den tråd

der er et link til tråden om at slå sjofle ord op i ordbogen her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Synke, synke, synke, synke, synke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

der er et link til tråden om at slå sjofle ord op i ordbogen her

:lolhit sad lige og læste den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Vanni har skrevet næsten 100 indlæg i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Synke, synke, synke, synke, synke

tænker say what

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Vanni har skrevet næsten 100 indlæg i dag

åhhh det er da ingenting, igår røg jeg op på ca en 120-130 stykker, ved ikke, hvordan den ryger så højt op, for jeg er da bestemt ikke kendt for at snakke meget .... (eller nåhhh jo, det er jo netop det, som jeg er ret kendt for. PÅ skolen har vi gået nu i ca 3 uger, og har højst haft hver enkelte lærer 2 gange, men sjovt nok, så ved de allerede nu, hvem jeg er.... Jeg forstår det altså ikke)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tænker say what

Du ved den der begyndende kvalme.. Den er nemmest at holde nede ved at synke og synke og synke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du ved den der begyndende kvalme.. Den er nemmest at holde nede ved at synke og synke og synke

uhhh det lyder ikke rart, og siger så lige too much informations

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uhhh det lyder ikke rart, og siger så lige too much informations

Jeg sagde det jo : SIPPE :lol

:puke :puke :puke :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sagde det jo : SIPPE :lol

:puke :puke :puke :puke

ja jeg er en sippe, og jeg er stolt af det... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja jeg er en sippe, og jeg er stolt af det... :D

:lolhit :lolhit :lolhit :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nåååhh mon ikke vi skal lade tråden få en lille pause, og komme tilbage imorgen tidligt:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nåååhh mon ikke vi skal lade tråden få en lille pause, og komme tilbage imorgen tidligt:-)

Okay *ss*

Jeg burde nok gå i seng og satse på at søvn lige er det der skal til for mig.. Sov godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay *ss*

Jeg burde nok gå i seng og satse på at søvn lige er det der skal til for mig.. Sov godt.

i lige måde og opgiver du søvnen, så kan de jo være, at jeg er her endnu, hvis du kigger forbi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

i lige måde og opgiver du søvnen, så kan de jo være, at jeg er her endnu, hvis du kigger forbi

Okay *ss* Jeg har jo altid min telefon hvis søvnen skulle svigte mig.. Så er BK ikke langt væk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.o0(hvorfor er jeg allerede vågen nu)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER