Nitzen1987

Vejrprognoser spår om kold vinter IGEN

22 indlæg i dette emne

Tyske og amerikanske vejrprognoser spår, at vi får endnu en kold vinter i EuropaMit link

Tror I på disse prognoser?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det ville ikke undrer mig :rolleyes Skod sommer og lang vinter <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stoler generelt ikke, hvad de 2 sensations- og sladder nyhedsmedier, BT og EB skriver.

Det er både umådelig ringe journalistik og mangelfuld research - sådan generelt og ikke specielt møntet på denne artikel.. ;)

Derfor kan prognosen nu være realistisk alligevel. Det er jo enten eller mht vejret og meget kan ændre sig.

Skal man vende det til noget positivt (jeg er ikke vild med vinter, frost og den mørke tid), så er det måske ikke så tosset med kolde vintre.

Synes egentlig ikke det gør noget, at man virkelig kan mærke, at der er stor forskel på årstiderne. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stoler generelt ikke, hvad de 2 sensations- og sladder nyhedsmedier, BT og EB skriver.

Det er både umådelig ringe journalistik og mangelfuld research - sådan generelt og ikke specielt møntet på denne artikel.. ;)

Derfor kan prognosen nu være realistisk alligevel. Det er jo enten eller mht vejret og meget kan ændre sig.

Skal man vende det til noget positivt (jeg er ikke vild med vinter, frost og den mørke tid), så er det måske ikke så tosset med kolde vintre.

Synes egentlig ikke det gør noget, at man virkelig kan mærke, at der er stor forskel på årstiderne. :)

Hvis vi så også fik varme somre, så var jeg enig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så tager vi da bare en vinter mere med sne. Heller den end bare regn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvis det blliver en rigtig kold vinter igen, så skal jeg da have købt noget varmt tøj til junior... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iskoldt vejr = jeg har en lykkelig mand ;) (Og stresset mand!)

Har sagt til ham at det er okay der kommer koldt vejr.. bare ikke alt det skide sne :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis vi så også fik varme somre, så var jeg enig :rolleyes

Nemlig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg virkelig ikke.

Slet ikke med tanke på, at jeg her termin først i februar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lad bare kulden komme :) Jeg elsker at være pakket ind fra top til tå, og komme ind i en dejlig varm stue med masser af stearinlys, sidde under tæppet med varme drikke og bare nyde livet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner sådan set med at vi får såadan en vinter igen. Nu har vi haft en 2 år i træk, så hvorfor ikke snuppe en mere.

Jeg hader godt nok flyverdragter og alt den pakken ind, men det er jo alligevel lidt hyggeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, men så må jeg da hellere investere i en vinterjakke i år :( Er glad for mine vinterstøvler kan klare en sæson mere (håber jeg).. Har heldigvis vintertøj til ungerne, de mangler kun støvler :)

Synes bare det er nederen med alt det sne.. hader sne..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg virkelig ikke.

Slet ikke med tanke på, at jeg her termin først i februar.

vi satser abre på at den kommer efter vi ahr født, har nemlig termin d. 31 januar, så vi må bare håbe sneen kommer efter der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brrr... skal så meget have fundet mig en vinterjakke hvor der er plads til maven. Jeg er sådan en frossenpind. Jeg kan godt lide sne, men jeg har det med at skvatte på cykel pga isen og bøvler stadig med et styrt jeg lavede forrig år.. Så håber på en mild vinter :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis bare der også kommer sne, så kan det for min skyld blive lige så koldt det vil :)

Og skulle det blive en længerevarende forestilling med ekstrem kulde så se det på den lyse side: En masse kryb og insekter bukker under så de ikke vil være så plagsomme i sommerhalvåret. Al den regn vi har fået har desværre givet super betingelser for nogle af plagerne så de har enorme antal æg liggende i dvale til udklækning i foråret. Disse æg vil bukke under ved længerevarende kulde.;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis bare der også kommer sne, så kan det for min skyld blive lige så koldt det vil :)

Og skulle det blive en længerevarende forestilling med ekstrem kulde så se det på den lyse side: En masse kryb og insekter bukker under så de ikke vil være så plagsomme i sommerhalvåret. Al den regn vi har fået har

desværre givet super betingelser for nogle af plagerne så de har enorme antal æg liggende i dvale til udklækning i foråret. Disse æg vil bukke under ved længerevarende kulde.;)

Ja, det er fordelen ved hård frost. :)

Når bare ikke vi får sne liggende i månedsvis, så er en iskold vinter velkommen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååh jamen jeg er så sådan en der også elsker vintre! SÅ kom hid med sne, ild i brændeovnen, kælketure, snemandsbyggeri efterfulgt at varm kakao og stearinlys :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg magter det ikke...

Det er fint nok det er koldt men alt det sne der lå i så lang tid sidste år gjorde altså livet lidt besværligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik lige købt nogle dejlige vinterstøvler til Axel på 5 år. Og så blev de impræneret i butikken og det holder så 10 uger, men jeg kan bare komme ned med støvlerne og få det gjort igen for 20 kr. Det virker bedre end når man selv gør det.

Nu mangler jeg bare sko til den mindste og så skal jeg have tjekket op på flyverdragter og huer og vanter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejj, det håber jeg virkelig ikke passer!

Jeg har også aftalt med mig selv at i år er det ikke kun mindste musen der får uldent undertøj, varme vinterstøvler og uld sokker. I år GIDER jeg ikke at fryse :numse Så nu skal der snart shoppes uld til mor og barn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber på det ikke passer, har fået nok kulde og sne de sidste par vintre <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bring it on - vi står klar med vintertøjet og skiene :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER