Miss_matilde

BK-hygge-spise-kage-møde :)

123 indlæg i dette emne

Der er kun snart én måned :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er kun snart én måned :loveshower

Jaaa... det er dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vanni og jeg regner med at køre sammen fra Østjylland/Randers... Men der kan sagtens blive plads til to mere i en bil :) Jeg skal gerne vide det snart, hvis jeg skal køre, da manden min gerne vil vide det :) Der kan evt. samles op ved Århus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er der sidste tilmelding?

Ved ikke om jeg "tør" :whistling Er utrolig genert... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er der sidste tilmelding?

Ved ikke om jeg "tør" :whistling Er utrolig genert... :unsure

Jeg synes at du skal komme, hvis du har lyst... Jeg er også en lidt genert type overfor "fremmede" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er måske blevet tvunget til at tage en vagt men skal nok give besked :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er der sidste tilmelding?

Ved ikke om jeg "tør" :whistling Er utrolig genert... :unsure

Sådan havde jeg det også første gang...... Men jeg fandt hurtigt ud af at BK gemmer på nogle utrolig søde og imødekommende piger bagved skærmene.....

Er utroligt glad for at jeg tog med dengang, og vil nødigt gå glip af møderne nu, for det er bare så hyggeligt :biglove

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde jeg det også første gang...... Men jeg fandt hurtigt ud af at BK gemmer på nogle utrolig søde og imødekommende piger bagved skærmene.....

Er utroligt glad for at jeg tog med dengang, og vil nødigt gå glip af møderne nu, for det er bare så hyggeligt :biglove

:kram2

Jeg havde det også sådan og fik nøjagtig samme oplevelse, da vi var hos Stinna sidst :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde det også sådan og fik nøjagtig samme oplevelse, da vi var hos Stinna sidst :loveshower

Det var også bare så super hyggeligt! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen hvis ikke jeg er den eneste der er dybt genert så vil jeg også gerne med :)

Jeg kommer fra Odense.. Hvor er mødet henne? :whistling Min bil er ikke helt stabil, så hvis der er nogen der kører fra Odense, eller taget tog herfra så vil jeg gerne følges (skal nok betale til benzin). :) Men ligemeget hvad, skal jeg nok finde vej ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg komme med? :unsure kender ikke rigtig nogen herinde fra, så ved ikke om I er interesserede i at få en med "udefra"? Men det lyder da super hyggeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg komme med? :unsure kender ikke rigtig nogen herinde fra, så ved ikke om I er interesserede i at få en med "udefra"? Men det lyder da super hyggeligt.

Jeg vil også lidt høre om det samme? :)

Det lyder super hyggeligt - og hvem ved? Jeg vil da også godt medbringe lidt kage :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer desværre ikke alligevel :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt der er nogle dage endnu, men jeg tænker på om du er ok til, at holde BK møde Stinna ?? Det lyder som nogle rigtig hårde dage i din tråd, så jeg tænker meget på dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt der er nogle dage endnu, men jeg tænker på om du er ok til, at holde BK møde Stinna ?? Det lyder som nogle rigtig hårde dage i din tråd, så jeg tænker meget på dig :kram2

Tak fordi du tænker på mig søde.... :kiss

Men jeg VIL se jer skønne tøser igen... så jeg skal nok blive ok. I første omgang skal jeg på ouh i morgen... så må vi se hvad han siger til det derinde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers kommer der bare en masse BK tøser og opvarter dig søde Stinna :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers kommer der bare en masse BK tøser og opvarter dig søde Stinna :kram2 :kiss

:wub Hvor heldig har man lov at være..... :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers kommer der bare en masse BK tøser og opvarter dig søde Stinna :kram2 :kiss

NEMLIG JA !!! :loveshower

Har du tænkt lidt over hvad vi skal medbringe Stinna ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NEMLIG JA !!! :loveshower

Har du tænkt lidt over hvad vi skal medbringe Stinna ??

Det tænker jeg lige på og vender tilbage med... havde jo lovet og lave kager til Mette.. (som jo desværre ikke kommer)... men vender lige retur..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne jeg få lov at komme med på listen? :rolleyes så kan jeg evt. erstatte den anden Mette hehe.. jeg elsker også kager! :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad jeg glæder mig også til at se I søde piger igen :) Og dejligt, at der kommer lidt flere med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tænker jeg lige på og vender tilbage med... havde jo lovet og lave kager til Mette.. (som jo desværre ikke kommer)... men vender lige retur..

Nemlig!! Så jeg håber I allesammen nyder MINE kager.. :rolleyes :ba Hihi, det er en OMMER!! ;) :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad skal vi have med ned til dig og 2 uger, Stinna?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare ønske jer en fantastisk dag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare ønske jer en fantastisk dag :loveshower

Tak :loveshower Jeg er sikker på vi får en super god dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER