Nitzen1987

Babyklister

19 indlæg i dette emne

Jeg har hørt lidt om det inde fra en anden side.... og så har jeg fundet dette men jeg er nok lidt skeptisk :unsure overvejer at forhøre mig hos min nye læge om det, når mit lægeskifte når igennem....

Er der nogle af jer der har prøvet det??? Tænker egentlig at en abort som regel skyldes, at der er noget galt med fosteret, der gør det ikke levedygdigt, men der kan måske også være tilfælde, hvor kroppen har svært ved at holde på det? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg må indrømme, at jeg tog "babyklister-dråber", da jeg fandt ud af at jeg var gravid. - Var simpelthen hundeangst for at miste i det første trimester, og selvom jeg har læst mange indlæg, som både er for og imod det, turde jeg ikke lade være. :wub Måtte bare gøre/tage et eller andet, så jeg følte, at jeg aktivt gjorde noget for at fosteret blev hvor det skulle. Ved ikke om det bare er fup og penge ud af vinduet, men det at tage dråberne beroligede mig. - Også selvom det måske bare var placebo effekten der spillede ind. :rolleyes

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det stående i skabet.. og har brugt det i forbindelse med 2 af alle vores mange forsøg...

Ingen tvivl om det vil blive brugt når der (forhåbentligt) en dag er to streger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej! Det er SÅ sikkert at jeg, efter mine SA'er skal prøve det der, når vi går i gang...

Hvis der er flere "måder" man kan forebygge en sa, vil jeg også gerne høre om det.. Men det der lyder da lovende :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvis jeg var dig ville jeg helt klart prøve det.. det koster da ikke alverdens og hvis det virker er det godt givet ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg bestilt babyklister :) 239 kr. inkl. forsendelse her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke noget medan skal tage det fra mens start, så man kan nå at danne en god stor slim hunde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke noget medan skal tage det fra mens start, så man kan nå at danne en god stor slim hunde.

Der står derinde at man skal gøre det fra graviditeten er konstateret.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer an på hvem du spørg... jeg har taget det i en lang periode op til.. efter anbefaling fra kinesiolog og herbatolog...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved godt der står man først skal bruge det ved konstatering af graviditet. Men synes bare her har læst om mange som tager det fra mens start.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor købes det?? Det skal da klart prøves!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor købes det?? Det skal da klart prøves!!

her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her

Tark tak.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa :)... Jeg har prøvet noget andet, som jeg har fået anbefalet, af 2 veninder der er blevet gravide ved hjælp af det :).. og syntes i også skal have chancen for at prøve det :)..

http://www.naturoghelse.dk/shop/ovaria-comp-970p.html ..

Jeg er blevet lidt forvirret - og er samtidig nysgerrig :whistling

Er Ovaria Comp (det MieV linker til) og Fructus Femina (kendt som babyklister) det samme?? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa :)... Jeg har prøvet noget andet, som jeg har fået anbefalet, af 2 veninder der er blevet gravide ved hjælp af det :).. og syntes i også skal have chancen for at prøve det :)..

http://www.naturoghelse.dk/shop/ovaria-comp-970p.html ..

Tror ikek det Nitzen så meget efterspørger er noget der hjælper en med at blive gravid - det er noget der skal afhjælpe Spontane aborter.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikek det Nitzen så meget efterspørger er noget der hjælper en med at blive gravid - det er noget der skal afhjælpe Spontane aborter.. :)

Og det besvarede så også mit spørgsmål :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikek det Nitzen så meget efterspørger er noget der hjælper en med at blive gravid - det er noget der skal afhjælpe Spontane aborter.. :)

ja, men det skulle det der også hjælpe med, for mine 2 veninder havde begge kæmpet med spontane aborter... Men ved det ikke, fik det bare anbefalet af dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal lige være sikker på, at jeg har forstået det rigtigt:

Fructus Femina er til at holde på fosteret, mens Ovaria Comp skal hjælpe med til at stimulere cyklus plus gøre en mere fertil - er det korrekt forstået? :unsure

Talte med lægen på sygehuset i tirsdags, hun mente bestemt ikke, at jeg havde brug for babyklister (Fructus Femina), eftersom kroppen jo havde holdt på et død foster. Men jeg fik selvfølgelig ikke spurgt mht. Ovaria Comp. :oops

Så inden jeg bestiller noget, så kunne jeg godt tænke mig at være sikker på, at jeg har forstået deres virkning rigtigt :)

Har forsøgt at søge lidt på nettet, men er ikke blevet klogere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER