Guest

at slå sjofle ord op i ordbogen

22 indlæg i dette emne

ved egentlig ikke, om det hører til herinde eller under smalltalk. Men er der nogle af jer, som nogensiden har slået ordet PIK op i en nudansk ordbog?

Det gjorde mine venner og jeg. Det skal lige siges, at det var dagen efter, at vi holdte min 30 års fødselsdag, så vi var nok lidt bagstive, men sjovt var det nu.

Men i nudansk ordbog står der følgende om ordet PIK (citere ikke ordret)

1: Mandens kønsdel

2: Pik Pikke eks fuglens pik på ruden.

Jeg er meget visuel og ser altså nogle meget underholdende billeder indenfor nethinden, når jeg læser den sætningen.

Hvad siger i andre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg siger at du opretter nogle spøjse tråde Gitte :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

denne her kommer sig af den tråd med grimme ord, og pludselig kom jeg igen i tanke om den der med fuglens pik på ruden og måtte lige dele den med jer :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit :lolhit :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nu ikke det jeg gør mig aller mest i :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

som jeg fortalt til at starte med, vi var vist lidt bagstive, da vi begyndte at slå det ord op i ordbogen... Og ja det fortæller jo nok lidt om, hvordan jeg er, når jeg er halv fuld... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:lolhit :lolhit :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

denne her kommer sig af den tråd med grimme ord, og pludselig kom jeg igen i tanke om den der med fuglens pik på ruden og måtte lige dele den med jer :-)

Der fik jeg sg lige kaffen galt i halsen :haha Sikke et billede jeg li fik i hovedet der :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der fik jeg sg lige kaffen galt i halsen :haha Sikke et billede jeg li fik i hovedet der :lolhit

jaaah det giver nogle meget underholdende billeder i hovedet :-) kommer til at grine, hver gang jeg hører den sætning...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan så lige tilføje, at dette få et ordsprog til at give helt ny mening:

Heller en fugle pik på ruden, end ti på taget :lolhit :lolhit :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor godt :D

Har i aldrig prøvet at sidde og glo de der sex annoncer igennem der er i BT eller Ekstra Bladet? Kan ikke huske om de er i begge eller kun den ene, hold op det er morskab- sikke nogle ord der er :D

Sad og kiggede dem igennem en dag ovre ved mine forældre, det endte med min mor måtte skifte tøj da hun netop havde taget kaffe i munden da jeg nævnte et meget underligt ord ( som jeg desværre ikke kan huske mere, det var ellers sjovt ) , det kom desværre ned af hendes tøj frem for i mavsen :lolhit :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor godt :D

Har i aldrig prøvet at sidde og glo de der sex annoncer igennem der er i BT eller Ekstra Bladet? Kan ikke huske om de er i begge eller kun den ene, hold op det er morskab- sikke nogle ord der er :D

Sad og kiggede dem igennem en dag ovre ved mine forældre, det endte med min mor måtte skifte tøj da hun netop havde taget kaffe i munden da jeg nævnte et meget underligt ord ( som jeg desværre ikke kan huske mere, det var ellers sjovt ) , det kom desværre ned af hendes tøj frem for i mavsen :lolhit :lolhit

Jo, sikke mange nye ting man lærer af de annoncer :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

jaaah det giver nogle meget underholdende billeder i hovedet :-) kommer til at grine, hver gang jeg hører den sætning...

du har så evigt ret :lol :lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og mig der sidder og kigger på fugle i sommerhuset lige nu... Prøv at tænk et syn det kunne give

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhhh ja jeg kom lige til at se denne tråd igen.

Og jeg kommer sådan til at grine, når jeg enten hører eller læser sætningen fuglens pik på ruden....

:lol :lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha Hvor er det guld!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol :lol :lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha ha :lolhit :haha :lol Ej ok nu har du ødelagt det ord for mig for altid :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER