Guest

hvad laver i

9,983 indlæg i dette emne

Ser håndbold men overvejer at gå i seng. Føler mig lidt sløj og skal bare på arbejde i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv det lyder ikke rart :( Håber du finder ud af, hvorfor han havde det sådan, for er der en, der har sagt noget, er det meget for sådan lille størrelse af gå rundt med :kram2

Han kom heldigvis hurtigt i bedre humør og jeg valgt ikke at spørge for meget. Bare sørge for at fortælle ham at jeg elsker ham og er glad for at han er hjemme igen.

Men jeg ved at min tidligere svigerinde ynder at bagtale mig og Isaac's far blev sur på mig i går, da han bad om Isaac i en ekstra weekend, da hans søster og svoger kommer til Jylland, men han skal flytte i samme weekend (hvis hans planer går op) og så betyder det meget for Isaac at komme hjem til hans mormor og morfar at jeg sagde til Isaac's far at jeg ville overveje det, men så fik jeg bare en sur besked tilbage <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sur <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er sur <_<

Over hvad, smukke? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er næsten lige kommet hjem fra faster Maja og Knud - altså mandens faster :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Over hvad, smukke? :kram2

Sofaen havde limet sig fast til mig, men jeg vandt den diskussion og fik ordnet opvasken, vasketøjet og tømt køleskab! I win!

Var sur på mig selv over mit dovenskab! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skriver med en bk-veninde... og får ro på nogle tanker...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drømmer :7himmel Og taler med en "uventet" god veninde - hun har bare været så fantastisk for mig den sidste tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og snakker med Jesper inden sengetid.

Har lige haft en god snak med en dejlig ven igennem mange år... Har ikke snakket med ham i to år, fantastisk at snakke med ham igen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er vågnet - lidt trælst når man kan sove tre timer mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger i sengen hjemme ved mine forældre og nyder at høre Erica lege med sin morfar inde i stuen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige vågnet - synes godt nok jeg er træt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder i stuen med en alt for vågen Maliva og en mand der lyder som en slatten trompet fordi han er snottet...

Godmorgen piger :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser Go morn Danmark inden jeg skal have klaret Isaac's eftermiddagsmadpakke til børnehave og så skal jeg ud på skolen, for at have hentet en bog jeg skal have læst til eksamen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyder min puttetrold

xXEMZ.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyder min puttetrold

xXEMZ.jpg

Nåårh et dejligt billede :loveshower

Ville os gerne have david han ville putte og nusse lidt mere med sin mor , men han vil hellere ned og lege :(

Man finder hurtigt ud af de ikke er små babyer mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder og kæmper med en aktivitetsanalyse :( øvbøv hvor jeg har alle mulige bedre ideer til, hvad dagen burde gå med...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåårh et dejligt billede :loveshower

Ville os gerne have david han ville putte og nusse lidt mere med sin mor , men han vil hellere ned og lege :(

Man finder hurtigt ud af de ikke er små babyer mere :)

Jeg elsker hendes morgenputteri! :loveshower

Hun sidder også og nusser mig på brystkassen og så ser vi tegnefilm indtil hun vil ha' en lur mere... det er så lækkert!

Jaeh, det er vildt så hurtigt tiden går.. åha altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og kæmper halvhjertet med at forberede mig til eksamen. Det er dælme godt, at jeg ikke selv vælger, hvornår jeg vil op, for så fik jeg den aldrig ud af verden. Jeg giiiiiiiiiiiiiiiider ikke! <_<

Jeg elsker hendes morgenputteri! :loveshower

Hun sidder også og nusser mig på brystkassen og så ser vi tegnefilm indtil hun vil ha' en lur mere... det er så lækkert!

Jaeh, det er vildt så hurtigt tiden går.. åha altså!

Åh, hvor jeg glæder mig til at få min helt egen puttetrold! Hvor ser det bare hyggeligt ud!

:kuller :kuller :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker hendes morgenputteri! :loveshower

Hun sidder også og nusser mig på brystkassen og så ser vi tegnefilm indtil hun vil ha' en lur mere... det er så lækkert!

Jaeh, det er vildt så hurtigt tiden går.. åha altså!

Det er altså bare SNYD!

Jeg vil os have en lille puttetrold ved min side! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha kan jo slet ikke komme igang med alt det jeg har skrevet på min lille - to do liste , sidder jo bare her på BK og kan ikke slippe det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha kan jo slet ikke komme igang med alt det jeg har skrevet på min lille - to do liste , sidder jo bare her på BK og kan ikke slippe det!

Kender det! <_< (Men tror faktisk ikke at det er BK's skyld, jeg tror bare det er fordi min to-do-liste er træls idag <_< )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det! <_< (Men tror faktisk ikke at det er BK's skyld, jeg tror bare det er fordi min to-do-liste er træls idag <_< )

Du har fuldstændig ret :D bare alt der der rengøring, tøjvask og sådan noget kunne gøre sig selv :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder på job, og drømmer om min lille putteprinsesse i maven :7himmel Glæder mig da også til at sidde og putte med hende om morgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER