Guest

hvad laver i

9,983 indlæg i dette emne

Er til jungleparty :D

Lyder helt vildt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tænker på den forestående NF-scanning i morgen (hvor jeg så åbenbart er 14+1 <_< )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker på den forestående NF-scanning i morgen (hvor jeg så åbenbart er 14+1 <_< )

Det er jeg sikker på nok skal gå lige efter bogen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg sikker på nok skal gå lige efter bogen :kram2

Tak :kiss Jeg har ikke nået at blive særlig nervøs endnu, fordi jeg har haft for travlt med at have ondt af mig selv og min ryg :P

Tænker da også det går "efter planen". Men lidt nervøs er man vel altid :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg prøver at bage.. men det går da bare helt helt galt.. :( :angry :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger på sofaen og ser film og spiser bland selv slik :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ren hygge :loveshower

Ja total hygge :loveshower

Bare ikke så hyggeligt da de skulle vækkes igen kl. 17.30 for at spise aftensmad ;) Mod min gode vilje, var jeg nød til at bestikke dem med et stykke chokolade og et glas saftevand, for at de gad og vågne og komme ud og spise aftensmad :whistling ;) Men nå kl. 19 var de kommet i seng igen og sov videre :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker på den forestående NF-scanning i morgen (hvor jeg så åbenbart er 14+1 <_< )

:goodluck :goodluck Det er bare som det skal være glæder os til en update

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja total hygge :loveshower

Bare ikke så hyggeligt da de skulle vækkes igen kl. 17.30 for at spise aftensmad ;) Mod min gode vilje, var jeg nød til at bestikke dem med et stykke chokolade og et glas saftevand, for at de gad og vågne og komme ud og spise aftensmad :whistling ;) Men nå kl. 19 var de kommet i seng igen og sov videre :D

Skidt pyt sommetider skal der bare bestikkelse til man kan jo ikke være korrekt 100 procent af tiden.

August render også rundt med tyggegummi hele tiden ligenu og det er jo heller ikke korrekt men det går

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger på sofaen og ser film og spiser bland selv slik :)

Fy for pokke det gad jeg godt :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg prøver at bage.. men det går da bare helt helt galt.. :( :angry :unsure

Med dine kunstskaber er jeg ikke i tvivl om at du nok skal få lavet et eller andet godt :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss Jeg har ikke nået at blive særlig nervøs endnu, fordi jeg har haft for travlt med at have ondt af mig selv og min ryg :P

Tænker da også det går "efter planen". Men lidt nervøs er man vel altid :unsure

Det tror jeg bestemt man er. Jeg kan huske jeg intet kunne spise den dag og kastede op af ren nervøsitet.

Ligger på sofaen og ser film og spiser bland selv slik :)

Hyggeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige kommet hjem fra fys med nåle og tape, og besked om at ligge og hvilke de næste 3 døgn. Det er jo meget nemt, når man får 21 gæster til lillepigens fødselsdag på lørdag <_<

Undrer sig derudover hvordan folk hver eneste dag kan finde på at parkere næsten lige foran vores indkørsel, til

trods for flere skilte med parkerings/standsningsforbud.

Og endelig undrer hun sig over, at dagplejekontoret ikke synes man behøver bekræfte at man har modtaget en udmeldelse trods anmodning om samme, men bare giver pladsen til en ny INDEN Isabella stopper dernede :blink My

:numse

Håber du bliver klar til på lørdag :kiss

Det er da utroligt som det DP-kontor er ti at lukke op og sk*de i <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker på den forestående NF-scanning i morgen (hvor jeg så åbenbart er 14+1 <_< )

Som kommer til at gå lige som den skal :loveshower Og den viser at det er en dreng :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder helt vildt :D

Det var det også bare :D Tilde fik hele 3 kram af Rita (fra jungledyret Hugo ;) ) Og var bare ikke til at skyde igennem :loveshower Hun fik et tidligere i dag, men der var hun altså temmelig farlig :D Men da hun så hende i aftes, slog hun armene ud og råbte KRAM :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forsøger at tage mig sammen til at gå i seng ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige tændt blæseren og håber på, snart at få varmen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil se om jeg kan "sparke" manden ud af sofaen og få ham med i seng ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil se om jeg kan "sparke" manden ud af sofaen og få ham med i seng ;)

Det er bare om, at sparke hårdt nok :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du bliver klar til på lørdag :kiss

Det er da utroligt som det DP-kontor er ti at lukke op og sk*de i <_<

Jep, og nu afholdes der sommerfest i morgen for forældre, hende den rare dame fra dp-kontoret, og samtlige dagplejere. Vi er sjovt nok meget forhindret i at deltage <_<

Ej, jeg bliver simpelthen nødt til at holde mig væk- er lidt bange for at eksplodere :angry

Som kommer til at gå lige som den skal :loveshower Og den viser at det er en dreng :D

:lol Jeg er ret sikker på, at de ikke kigger efter kønnet ;) Men skal nok opdatere :kiss

Det var det også bare :D Tilde fik hele 3 kram af Rita (fra jungledyret Hugo ;) ) Og var bare ikke til at skyde igennem :loveshower Hun fik et tidligere i dag, men der var hun altså temmelig farlig :D Men da hun så hende i aftes, slog hun armene ud og råbte KRAM :biglove

:Nååårh Tilla-musen :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, og nu afholdes der sommerfest i morgen for forældre, hende den rare dame fra dp-kontoret, og samtlige dagplejere. Vi er sjovt nok meget forhindret i at deltage <_<

Ej, jeg bliver simpelthen nødt til at holde mig væk- er lidt bange for at eksplodere :angry

:lol Jeg er ret sikker på, at de ikke kigger efter kønnet ;) Men skal nok opdatere :kiss

Heldigvis skal du, meget snart, ikke have mere med dem at gøre :yay ;)

Altså nu jeg så sikker på, at de slet ikke behøver at kigge efter kønnet, men at han selv viser, at der ingen tvivl er :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forsøger at tage mig sammen til at gå i seng ;)

Afsted med sig :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige smuttet under dynen, i sengen. Jeg er bare SÅ træt og gæt hvem der ikke sover - Isaac selvfølgelig <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heldigvis skal du, meget snart, ikke have mere med dem at gøre :yay ;)

Altså nu jeg så sikker på, at de slet ikke behøver at kigge efter kønnet, men at han selv viser, at der ingen tvivl er :lol

JA!! Har jeg dælme også sagt til mig selv mange gange siden i går ;) Hold da fast altså! Normalt har jeg et meget kontrolleret temperament, men når det kommer til mine børn, bliver jeg hende den sindsyge, vilde og arrige løvemor! :rolleyes Ingen skal messe med mine børn! :angry

:lol Det siger du bare fordi du vil have mig til at shoppe drengetøj :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige smuttet under dynen, i sengen. Jeg er bare SÅ træt og gæt hvem der ikke sover - Isaac selvfølgelig <_<

Godnatog sov godt :)- håber snart Isaac falder i søvn- den lille laben :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER