Guest

hvad laver i

9,983 indlæg i dette emne

:ditto men er ikke sikker på jeg kan falde i søvn :P

For meget sukker? :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er der desværre ingen garanti for :blink Er på camping og er sindsyg "lydfølsom" :rolleyes Men har dog ørepropper med :D

Av ja. Det kender jeg alt for godt! <_< Plejer dog bare at proppe et par høretelefoner i ørerne og skrue op for musikken. Så sover jeg som en sten! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For meget sukker? :haha

Ikke så meget sukker i dag :D Har været en dygtig pige og drukket vand, og kun spist et par enkelte vingummier og en halv mars. Flot ikke? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av ja. Det kender jeg alt for godt! <_< Plejer dog bare at proppe et par høretelefoner i ørerne og skrue op for musikken. Så sover jeg som en sten! ;)

Jeg har glemt mine derhjemme <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke så meget sukker i dag :D Har været en dygtig pige og drukket vand, og kun spist et par enkelte vingummier og en halv mars. Flot ikke? :P

Du er dyyyyyygtig :D Men forstå ikke den med en halv Mars :blink Hvordan kan man kun spise en halv? Den anden halve blivet da dårlig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har glemt mine derhjemme <_<

Øv altså. I med ørepropperne så :)

Nå, jeg smutter i seng nu. Tror det bliver en lang dag i morgen, hvis ikke jeg får mine 10 timers søvn :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er dyyyyyygtig :D Men forstå ikke den med en halv Mars :blink Hvordan kan man kun spise en halv? Den anden halve blivet da dårlig :rolleyes

Jeg kunne pludselig ikke spise mere af den, efter jeg legede med doppleren. Kom til at tænke på hvor stor jeg mon bliver. Derfor ligger den anden halvdel stadig og glor på mig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er dyyyyyygtig :D Men forstå ikke den med en halv Mars :blink Hvordan kan man kun spise en halv? Den anden halve blivet da dårlig :rolleyes

Haha.. Jeg melder mig også undrende over den halve. Hvordan kan det lade sig gøre? :whistling :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså. I med ørepropperne så :)

Nå, jeg smutter i seng nu. Tror det bliver en lang dag i morgen, hvis ikke jeg får mine 10 timers søvn :P

Sov godt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne pludselig ikke spise mere af den, efter jeg legede med doppleren. Kom til at tænke på hvor stor jeg mon bliver. Derfor ligger den anden halvdel stadig og glor på mig :D

Ja men forstår stadig ikke, hvordan man kun kan spise en halv :D Nu ligger den og er ensom :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sov godt ;)

I lige måde når du når dertil :D

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså. I med ørepropperne så :)

Nå, jeg smutter i seng nu. Tror det bliver en lang dag i morgen, hvis ikke jeg får mine 10 timers søvn :P

Nøj hvor ledt :D Sådan må man da ikke skrive, når vi andre højst får 6-7 timer :P Jeg ku så også bare vælge at gå i seng :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I lige måde når du når dertil :D

:kram

Tak :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor ledt :D Sådan må man da ikke skrive, når vi andre højst får 6-7 timer :P Jeg ku så også bare vælge at gå i seng :D

Haha.. Sorry ;) Men jeg eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker bare sommerferie = sove længe hver dag :D Normalt går jeg i seng kl.02-03.00 og vågner igen kl.07.00, så er bare smadret til daglig. Så dejligt med lidt ferie, hvor jeg kan få sovet ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha.. Sorry ;) Men jeg eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker bare sommerferie = sove længe hver dag :D Normalt går jeg i seng kl.02-03.00 og vågner igen kl.07.00, så er bare smadret til daglig. Så dejligt med lidt ferie, hvor jeg kan få sovet ud :)

Hvis jeg er meeeget heldig, sover Isabella til kl 7. Så afsted med mig i kassen :P

Godnat og sov godt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg er meeeget heldig, sover Isabella til kl 7. Så afsted med mig i kassen :P

Godnat og sov godt :kram2

Sådan er det jo at have børn. Håber på at når jeg engang får børn, at det så er b-mennesker akkurat ligesom mig! ;)

Godnat og sov godt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og overvejer om jeg kan holde mig vågen i dag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spiser morgenmad og finder ud af hvad vi skal lave idag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drikker kaffe og sveder som en et svin!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyder lidt tid for mig selv, imens manden og Tilde sover :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Koger kartofler til kartoffelsalaten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige været på strøgtur i nykøbing, hvor vi bla. KØbte den octopus taske jeg har ønsket mig længe :D om lidt står den på badeland :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige gjort rent i hytten. Nogle gange ville jeg ønske vi ikke boede på 3 plan <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige bestilt bor på vandrehjemmet til i aften... mums vi skal have god mad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige været på strøgtur i nykøbing, hvor vi bla. KØbte den octopus taske jeg har ønsket mig længe :D om lidt står den på badeland :)

Rigtig fed taske :glad Vi suser også i badeland om lidt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER