Guest Markat

Jeg trænger til et kram :( Update i #48

61 indlæg i dette emne

Masser af krammere herfra også :)

Er på fra mobilen og er en dør til smileyerne.

Men jeg håber da at du istedet kan bruge dette skønne fora istedet for det andet.

Jeg vil ikke kommentere på den anden tråd, men håbe at du kan blive glad og tryg herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ikke fordi jeg skal starte en debat om noget eller frdi jeg vil blande mig i Ts tråd - Men jeg er vildt overrasket så mange der kommer kede ud af det på den anden side af BX :unsure Mig selv inklusiv!

Håber virkelig snart du får det bedre, og at dine dage og tanker snart vil blive lyse igen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes simpelthen, at det er skræmmende, at du nu også på et andet forum har behov for at ynke, få medlidenhed og blive hørt igen igen.

Stop nu. Er dette din femte tråd? (1. her, men der ligger jo fire på BX)

Hvad er dit behov?

Husk, at der er flere sider af denne sag, en del gengangere på forum og det sætter måske ikke dig i et særligt flatterende lys.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får også et kæmpe bearhug.gifaf mig. Jeg er fuldstændig ligeglad med, hvad der er sket dig tidligere - herinde starter du med et rent lærred... Det tror jeg vi allesammen kan være enige i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får også et kæmpe bearhug.gifaf mig. Jeg er fuldstændig ligeglad med, hvad der er sket dig tidligere - herinde starter du med et rent lærred... Det tror jeg vi allesammen kan være enige i.

jeg er helt enig..... og så er jeg ligeglad med hvor mange tråde du måske har skrevet på det andet forum om dette :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slettet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bare gøre dig opmærksom på, at jeg har rapporteret dit indlæg. Den tone synes jeg ikke hører til her.

men det er jo sandt. Jeg stiller mig også undrende over, at TS har så stort et behov for opmærksomhed omkring et meget personligt emne mellem to mennesker. Jeg synes ikke, at Christinas toner er upassende, men det hænger måske sammen med, at TS har fået lukket adskillige tråde på BX over dette emne og nu hiver hun emnet med herind også, hvorfor?????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes simpelthen, at det er skræmmende, at du nu også på et andet forum har behov for at ynke, få medlidenhed og blive hørt igen igen.

Stop nu. Er dette din femte tråd? (1. her, men der ligger jo fire på BX)

Hvad er dit behov?

Husk, at der er flere sider af denne sag, en del gengangere på forum og det sætter måske ikke dig i et særligt flatterende lys.

men det er jo sandt. Jeg stiller mig også undrende over, at TS har så stort et behov for opmærksomhed omkring et meget personligt emne mellem to mennesker. Jeg synes ikke, at Christinas toner er upassende, men det hænger måske sammen med, at TS har fået lukket adskillige tråde på BX over dette emne og nu hiver hun emnet med herind også, hvorfor?????

Nu ved jeg ikke, hvad der er foregået på det andet forum, men jeg forstår slet ikke jeres behov for at komme herind og (fortsætte?) med at hakke på trådstarter. Hvis I ikke bryder jer om hende og hendes tråde, kan I jo bare ignorere dem.

Hvorfor føler I behov for at træde på en, der allerede ligger ned? Det kan godt være, at hun har behov for at "ynke og få medlidenhed", men hvis folk er villige til at give hende det, kommer det vel ikke jer ved?? Så vidt jeg kan se, hænger hun jo ikke nogen ud ved navns nævnelse, så jeg forstår ikke jeres behov for at blande jer i denne tråd :blink

Grunden til at hun "hiver" emnet med herind er måske, at hun er blevet trådt på og svinet til i de andre tråde, hun har startet på det andet forum, og bare har brug for at blive hørt uden fordømmelse og hårde ord.

I skulle hellere bruge jeres energi på at gøre noget positivt for andre - giv f.eks. et bidrag til Afrika :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TS er jo også klar over, at der er rigtig mange, der er medlemmer begge steder. Derfor stiller jeg mig undrende.

Jeg har i øvrigt intet imod TS, hverken her eller der.

og jeg har skam støttet Afrika...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stiller mig bare undrende over for at hun har så stort et behov for at lave de samme tråde over det hele, det må jeg vel gerne?

Jeg har ikke noget udestående med Kristina, og jeg syntes på ingen måde jeg sviner hende til, men at jeg derimod stiller spørgsmålstegn ved det hun gør.

Ezri: hvad vil du med den bemærkning? Jeg kan da fortælle dig at jeg er fløjtende ligeglad om du melder mig, får jeg hug af Martin må jeg tage dem med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har vist været med til at gøre det værre. Det må du meget undskylde Markat...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke, hvad der er foregået på det andet forum, men jeg forstår slet ikke jeres behov for at komme herind og (fortsætte?) med at hakke på trådstarter. Hvis I ikke bryder jer om hende og hendes tråde, kan I jo bare ignorere dem.

Hvorfor føler I behov for at træde på en, der allerede ligger ned? Det kan godt være, at hun har behov for at "ynke og få medlidenhed", men hvis folk er villige til at give hende det, kommer det vel ikke jer ved?? Så vidt jeg kan se, hænger hun jo ikke nogen ud ved navns nævnelse, så jeg forstår ikke jeres behov for at blande jer i denne tråd :blink

Grunden til at hun "hiver" emnet med herind er måske, at hun er blevet trådt på og svinet til i de andre tråde, hun har startet på det andet forum, og bare har brug for at blive hørt uden fordømmelse og hårde ord.

I skulle hellere bruge jeres energi på at gøre noget positivt for andre - giv f.eks. et bidrag til Afrika :balloons

:sc Hvad der sker inde på BX har ingen indflydelse på, hvad der sker her på BK og det står jo heldigvis den enkelte frit for at undlade at læse indlæg, vedkommende ikke gider at beskæftige sig med :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne sige 1000 tak for alle de skønne tilkendegivelser her i tråden :kram

Christina: Som jeg også skrev til dig i går, vil jeg gerne bede dig lade mig være - du siger du ikke er ude på at få mig ned med nakken, men hvad dælen laver du så nu for 3. gang i en tråd jeg har oprettet - hvor du hænger mig ud??

Andre der undrer sig - fint nok - men jeg kan ikke se hvorfor jeg ikke kan få lov at søge trøst - jeg nævner ingen navne - end ikke på det andet forum.. hvorfor så denne hetz??

Endnu engang tak for alle kram - dejligt at der findes mennesker der ikke dømmer mit (ganske menneskelige) behov for at søge trøst når jeg er ked af det :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Kender følelsen. Har også i dén grad haft taget fejl af en bruger derinde. Præcis samme grund til at jeg har lagt BX lidt på is :kram2

Du skal være så velkommen herinde :lovebk

Gad vide om det er den samme ;)

Ikke fordi jeg skal starte en debat om noget eller frdi jeg vil blande mig i Ts tråd - Men jeg er vildt overrasket så mange der kommer kede ud af det på den anden side af BX :unsure Mig selv inklusiv!

Håber virkelig snart du får det bedre, og at dine dage og tanker snart vil blive lyse igen :kram

Ja det er skræmmende - men ikke overraskende :( En længere debat som jeg hellere må holde mig fra at åbne - men ved der er flere herinde der ved hvad jeg mener..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har vist været med til at gøre det værre. Det må du meget undskylde Markat...

Du skal bestemt ikke undskylde :kram meningen var god nok og det samme skete i går da der var en der ville støtte mig :( Forstår ikke helt det behov for at træde mig ned, men fred være med det - jeg må jo finde ignorer kanppen frem med det samme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Trøst" må man altid gerne søge, men jeg synes mange glemmer at der er flere sider af sagen.

Jeg er ikke ude efter dig, men jeg synes at du burde omformulere dig, for som jeg læser det hænger du stadig vedkommende ud, som du har en stridighed med.

Jeg kan ikke sætte mig ind i din situation, men jeg synes du påtager dig en offerrolle, selvom vi ikke kender sagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må sige, at jeg holder mig ening i hvad mortilsmuksak har skrevet. Men når det er sagt, kan du ts så ikke finde tilbage til nogle af de gode emner som du har skrevet om igennem årene? Kom nu lad os få fundet den gode bk stemning frem igen. :glad , og ikke alt det :prik. Håber snart at du får det bedre, og det tror jeg du gør, ved at lade dette emne glide lige så stille ud, og så få fundet nogle af de sjove gode indlæg frem igen. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lad os vende tilbage til den hyggelige tone vi normalt har herinde.. Uden at jage hinanden og uden at skrive negativt om andre..

.. Ellers ser jeg mig nødsaget til at lukke tråden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lad os vende tilbage til den hyggelige tone vi normalt har herinde.. Uden at jage hinanden og uden at skrive negativt om andre..

.. Ellers ser jeg mig nødsaget til at lukke tråden :)

Amen! Synes virkelig det er ærgeligt, hvis sådanne tråde (med tilhørende stemning) finder vej herind :(

:lovebk :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kender jeg noget til historien fra 'venindens' side...så ja der ER 2 ganske forskellige sider i sagen. Og hun er lige så ked af det hele som Market er, især over denne 'skjulte' hetz der nu køre mod hende :( hun ville bare gerne at der ingen kontakt var mellem dem, og valgte at ignorere, så der ingen yderligere konflikter kom.

Men jeg håber du Markat bliver glad for at være her, og får lidt ro i sjælen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg starter med at sige, at der er altid 3 sider af samme sag. Den ene parts, den anden parts og den rigtigte. Og sådan er det.

Trådstarter er ked af det, hun skriver herinde om sin oplevelse, og hun nævner ingen navne, eller noget, havde personen, som trådstarter ikke selv kommenteret tråden på det andet forum, så havde jeg ikke vidst, hvem der var snakket om.

Trådstarter skriver altså herind fordi hun har brug for lidt trøst. Hvorfor pokker så ikke trøste i stedet for at træde på en der ligger ned??? det undre mig meget. Og ved at køre stemningen op mod trådstarter, så bliver den gode stemning altså ødelagt herinde. Hvilket jeg synes er så synd.

Glowin: til dig tak fordi du er obs på tråde som denne, for vi vil gerne bevare den gode stemning...

Slut prut for min mening....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg starter med at sige, at der er altid 3 sider af samme sag. Den ene parts, den anden parts og den rigtigte. Og sådan er det.

Trådstarter er ked af det, hun skriver herinde om sin oplevelse, og hun nævner ingen navne, eller noget, havde personen, som trådstarter ikke selv kommenteret tråden på det andet forum, så havde jeg ikke vidst, hvem der var snakket om.

Trådstarter skriver altså herind fordi hun har brug for lidt trøst. Hvorfor pokker så ikke trøste i stedet for at træde på en der ligger ned??? det undre mig meget. Og ved at køre stemningen op mod trådstarter, så bliver den gode stemning altså ødelagt herinde. Hvilket jeg synes er så synd.

Glowin: til dig tak fordi du er obs på tråde som denne, for vi vil gerne bevare den gode stemning...

Slut prut for min mening....

enig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke ligefrem blevet mindre ked af det :( Jeg havde brug for lidt trøst, efter en sag som har drænet mig LÆNGE og som jeg i øvrigt hele tiden har holdt for mig selv!

Min tidligere veninde har så valgt den stikmodsatte taktik - det er tydeligt.. hun må åbenbart gerne have en offer rolle, som den jeg konstant bliver kritiseret for at tage på mig og på trods af at jeg KUN er MIG til at svare for mig og aldrig har nævnt specifikke detaljer - så kører jeg åbenbart hetz mod hende...

Sandheden er, at hvis hun (som jeg) havde valgt at holde vores personlige uoverensstemmelser for sig selv, så var dette aldrig gået sådan ove gevind! I stedet har hun valgt at blande en hulens masse mennesker ind i det, ved at udstille SIN version af det hændte på et offentligt forum - og jeg gætter på at hun heller ikke før det har holdt det for sig selv. Hun har endvidere anmeldt mig til moderator på et forum, for at sende hende et kram i en tråd..

Jeg har så valgt at opgive kampen på det andet forum, men da jeg har været der i 4 år og holder af rigtig mange mennesker derinde, er der vel ikke noget at sige til at det ikke har været let - dette lå så til grund for at jeg herinde bad om et kram. Igen var det så nødvendigt for min tidligere venindes følge at hænge mig ud og gøre opmærksom på hvad sagen dejer sig om..

Jeg kan blot sige til alle jer der påberåber jeg venskab med denne kvinde, at hvis hun vil mig noget, så kan hun kontakte mig selv - jeg orker ikke at høre om fra andre at hun er ked af det.. HUN har alene valgt at afslutte vores venskab og blande andre ind i vores private konflikt - jeg har blot bedt om et kram..

Jeg håber ikke der kommer yderligere sure opstød her i tråden, for JEG vil gerne respektere at den gode tone skal holdes, men det er altså vanskeligt at blive ved med ikke at forsvare sig mod de mange angreb - svært at slå følelserne fra når man bliver såret så dybt.. Jeg ønsker IKKE at skabe dårlig stemning og få lukket tråde - jeg ønsker mig bare et par kram i en svær tid :(

Igår følte jeg mig SÅ velkommen herinde - i dag blev det så klart for mig at ligegyldigt HVOR jeg går hen, så vil hun og hendes følge være der og gøre mig ked af det - ordet om tråde herinde spredes hurtigt derinde og jeg vil åbenbart ikke kunne være i fred..

Så tak for de kram der er kommet - tak for dem der har vist mig forståelse - men her kan jeg åbenbart heller ikke være fri :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg forstår godt, at du er træt af, at "aben" flytter med. Men det er måske ogsåd et der undrer mig, at du vælger overovedet at oprette denne tråd. Hvorfor ikke starte på en frisk uden hentydninger til alt det negative i trådene på BX?

(jeg er ikke med i nogens følge og tager ikke part i konflikten. Jeg forholder mig til det du skriver og har en mening om det)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.