Girl Next Door

Er der nogen normale ting du ikke kan?

61 indlæg i dette emne

Jeg sidder på arbejde og stener lidt. Har lidt ondt i maven, så orker ikke at arbejde intens lige nu. Så var det jeg kom til at tænke på at det er egentlig lidt træls at sidde på arbejde med monster luft i mavsen. Jeg har egentlig altid døjet med luft i maven, og dette tror jeg skyldes at jeg ikke kan bøvse. Ikke engang falske bøvser :lol Jeg bøvser måske ufrivilligt max 5 gange om året. Jeg kan heller ikke særlig godt kaste op. Har engang været SÅ fuld at min veninde mente jeg skulle prøve at få noget af det ud. Jeg stod med hånden nede i halsen uden held, så hun prøvede, og havde næsten hele hånden nede i min hals, uden der skete noget, så jeg tror jeg kan konstatere at der er ikke ret meget der vil den vej ud på mig ;)

Er der noget din krop ikke kan? Do tell :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan ikke drikke vand fra postehanen... Det er efter min operation med maven... Har en veninde der havde samme problem... Og så kan jeg ikke nyse diskret... Jeg lyder nærmest som en atom eksplosion når jeg nyser :haha:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke drikke vand fra postehanen... Det er efter min operation med maven... Har en veninde der havde samme problem... Og så kan jeg ikke nyse diskret... Jeg lyder nærmest som en atom eksplosion når jeg nyser :haha:

Haha det kan jeg heller ik :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har slet ikke tal på hvor mange gange jeg har stået i kø i føtex og fået halvdelen af butikken til at vende sig om efter mig fordi de bliver så forskrækkede ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke fnise eller grine lavt :lolhit

Jeg har kunnet, men hvis jeg virkeligt får grineflip er det et meget højlydt og ondt "HAHAHAHA" der bryder ud af mig.

Jeg kan feks. heller ikke lade være med at grynte lidt, hvis jeg får grineflip.

Noget jeg derimod misunder andre, er at tude af grin, det vil jeg gerne kunne gøre hver gang.

Synes faktisk det er en god tråd, men at det er hamrende svært at finde det ens krop bare ikke kan eller som den ufrivilligt gør :P

...

Hilsen hende der vil tænke over det her resten af aftenen :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke sprede mine tæer. Nogle gange lykkedes det (med meget anstrengelse) at få lille tåen en smule udad på højre fod :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke drikke vand fra postehanen... Det er efter min operation med maven... Har en veninde der havde samme problem... Og så kan jeg ikke nyse diskret... Jeg lyder nærmest som en atom eksplosion når jeg nyser :haha:

jeg kunne heller ikke drikke postevand i rigtig lang tid efter operationen, men så snart der kom en lille dråbe saft i kunne jeg. idag kan jeg sagtens drikke vand :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjov tråd, men kan ikke lige komme på hvad jeg ikke kan.

Jeg kan ikke fnise eller grine lavt :lolhit

Jeg har kunnet, men hvis jeg virkeligt får grineflip er det et meget højlydt og ondt "HAHAHAHA" der bryder ud af mig.

Jeg kan feks. heller ikke lade være med at grynte lidt, hvis jeg får grineflip.

Noget jeg derimod misunder andre, er at tude af grin, det vil jeg gerne kunne gøre hver gang.

Synes faktisk det er en god tråd, men at det er hamrende svært at finde det ens krop bare ikke kan eller som den ufrivilligt gør :P

...

Hilsen hende der vil tænke over det her resten af aftenen :lolhit

Det kan jeg, men jeg ville da gerne være fri. I nogle situationer er det bare træls at tårene triller bare fordi man klukker af grin :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder på arbejde og stener lidt. Har lidt ondt i maven, så orker ikke at arbejde intens lige nu. Så var det jeg kom til at tænke på at det er egentlig lidt træls at sidde på arbejde med monster luft i mavsen. Jeg har egentlig altid døjet med luft i maven, og dette tror jeg skyldes at jeg ikke kan bøvse. Ikke engang falske bøvser :lol Jeg bøvser måske ufrivilligt max 5 gange om året. Jeg kan heller ikke særlig godt kaste op. Har engang været SÅ fuld at min veninde mente jeg skulle prøve at få noget af det ud. Jeg stod med hånden nede i halsen uden held, så hun prøvede, og havde næsten hele hånden nede i min hals, uden der skete noget, så jeg tror jeg kan konstatere at der er ikke ret meget der vil den vej ud på mig ;)

Er der noget din krop ikke kan? Do tell :)

Det kan jeg heller ikke!!! Tror jeg har bøvset ufrivilligt 5 gange i hele mit liv og jeg er blevet mega forskrækket hver gang :D

Folk kigger på mig som om jeg er åndssvag, når jeg siger jeg ikke kan bøvse - de tror simpelthen ikke på det. Men det kan jeg altså ikke :rolleyes :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke få rigtig hikke. Hikker ofte ikke mere end 5 gange i streg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke nyse flere gange i træk - jeg nyser een gang og så er der ikke flere skud i kanonen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan simeplt hen bare ALT - er verdensmester :lol :rolleyes

ej jeg ved faktisk ikke lige, hvad jeg ikke kan som andre normalt kan.... Jeg kan ikke rulle med tungen, men tror heller ikke at det er så normalt endda....

og jeg kan kan ikke parallelparkere en bil :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg heller ikke!!! Tror jeg har bøvset ufrivilligt 5 gange i hele mit liv og jeg er blevet mega forskrækket hver gang :D

Folk kigger på mig som om jeg er åndssvag, når jeg siger jeg ikke kan bøvse - de tror simpelthen ikke på det. Men det kan jeg altså ikke :rolleyes :lol

Folk tror heller ik på mig når jeg siger det :) Jeg gad godt at kunne. Måske man så pruttede knap så meget :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEg kan ikke drikke almindeligt af et sugerør..

Jeg bider det flat..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folk tror heller ik på mig når jeg siger det :) Jeg gad godt at kunne. Måske man så pruttede knap så meget :lol

Hvad så når i drikker sodavand - der bøvser jeg gerne ihvertfald <_< <_<

Jeg kan hverken paralleparkerer eller bakke ind i en bås :rolleyes :rolleyes Jeg har ikke prøvet siden jeg dik kørekort for 14 år siden :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad så når i drikker sodavand - der bøvser jeg gerne ihvertfald <_< <_<

Jeg kan hverken paralleparkerer eller bakke ind i en bås :rolleyes :rolleyes Jeg har ikke prøvet siden jeg dik kørekort for 14 år siden :badgirl

det kan jeg heller ikke, medmindre parkeringsbåsene ved siden af er tomme :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det kan jeg heller ikke, medmindre parkeringsbåsene ved siden af er tomme :rolleyes

Så kan jeg også godt, men det er ikke så ofte de er det sådan en lørdag formiddag, hvor vi handler :)

Jeg tør slet ikke prøve, for det er 99.8% sikkert jeg banker ind i en af bilerne :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folk tror heller ik på mig når jeg siger det :) Jeg gad godt at kunne. Måske man så pruttede knap så meget :lol

Haha - det ville være skønt! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad så når i drikker sodavand - der bøvser jeg gerne ihvertfald <_< <_<

Jeg kan hverken paralleparkerer eller bakke ind i en bås :rolleyes :rolleyes Jeg har ikke prøvet siden jeg dik kørekort for 14 år siden :badgirl

Nej, heller ikke når jeg drikker sodavand. Så bliver jeg bare helt oppustet og kan ikke være indeni mig selv - og kan godt fornemme, at en bøvs virkelige ville gøre underværker... Men jeg KAN altså ikke <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit Sikke en skæg tråd.. . :)

Jeg har desværre ikke noget skægt at tilføje. Jeg kan ikke strække min højre tommelfinger, men det er fordi den engang har været forstuvet. :rolleyes

Nå ja, og så kan jeg ikke fløjte. :whistling Folk har prøvet på at lære mig det i årevis, men jeg KAN bare IKKE!! Når drengene i folkeskolen lavede den der "fløjt når det bliver for frækt", så var jeg altid favoritofferet.. :rolleyes <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit Sikke en skæg tråd.. . :)

Jeg har desværre ikke noget skægt at tilføje. Jeg kan ikke strække min højre tommelfinger, men det er fordi den engang har været forstuvet. :rolleyes

Nå ja, og så kan jeg ikke fløjte. :whistling Folk har prøvet på at lære mig det i årevis, men jeg KAN bare IKKE!! Når drengene i folkeskolen lavede den der "fløjt når det bliver for frækt", så var jeg altid favoritofferet.. :rolleyes <_<

:lolhit :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad så når i drikker sodavand - der bøvser jeg gerne ihvertfald <_< <_<

Jeg kan hverken paralleparkerer eller bakke ind i en bås :rolleyes :rolleyes Jeg har ikke prøvet siden jeg dik kørekort for 14 år siden :badgirl

Jeg kan heller ik bøvse selvom jeg drikker sodavand. Jeg bliver, som Susanne, vildt oppustet og føler ik jeg (maven) kan være i skindet :( men så går der et par timer vil jeg tro, og så kommer luften ud på anden vis ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke rigtig kaste op. Den slår aldrig fejl når jeg er syg, så sidder jeg ude ved toilettet og ØNSKER at jeg kan få det op, som min mave ikke kan holde styr på. Men vejen i min mave er åbenbart ensrettet. :rolleyes

Jeg kan heller ikke nøjes med at nyse én gang. Der kommer ALTID flere. Oftest en 3-4 stykker eller flere. :huh

Tilgengæld kan jeg både vende tungen, sprede tæerne, bøvse (det er jeg faktisk ret god til :whistling ), vippe med øjenbrynene, trække kindernen ind i munden i mærkelig trutmund, lave starwars hilsen med fingrene og mimre med næsen som en kanin. :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke pifte, kun sådan et miniforkølet sss ud gennem fortænderne og der er nærmest ingen der kan høre det. Og så er det jo ikke rigtig nogen nytte til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan kun vende tungen den ene vej og kan ikke pifte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER