Martin

Dræb en BK smiley

78 indlæg i dette emne

Ud med:

:bunny :sex1 :stork2 :angel :8: :7: :smoke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kære mand som arbejder med programmering af hjemmesider, foreslår at man koder systemet så det tæller hver gang en smiley bliver brugt. Så kan man efter en måned eller lign. se hvilke smileys der er mest brugt og hvilke der kan undværes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kære mand som arbejder med programmering af hjemmesider, foreslår at man koder systemet så det tæller hver gang en smiley bliver brugt. Så kan man efter en måned eller lign. se hvilke smileys der er mest brugt og hvilke der kan undværes.

jeg synes faktisk, det var en god ide for at finde ud af, hvilke der ikke bliver brugte, og dermed kan slettes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kære mand som arbejder med programmering af hjemmesider, foreslår at man koder systemet så det tæller hver gang en smiley bliver brugt. Så kan man efter en måned eller lign. se hvilke smileys der er mest brugt og hvilke der kan undværes.

Han er ikke så tosset ham din mand ;) Jeg kan faktisk godt se (hvis jeg graver) hvilke smileys der bliver mest benyttet.

Jeg syntes dog at at visse smileys, selv om de ikke bliver brugt så meget, fortjener at overleve.

Denne :huug kan være guld værd hvis man har brug for lidt bamsekram. Men :huug er absolut ikke en af de mest benyttede.

Vi tænker virkelig dybt her. ;) ;)

Smil

Martin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er ikke så tosset ham din mand ;) Jeg kan faktisk godt se (hvis jeg graver) hvilke smileys der bliver mest benyttet.

Jeg syntes dog at at visse smileys, selv om de ikke bliver brugt så meget, fortjener at overleve.

Denne :huug kan være guld værd hvis man har brug for lidt bamsekram. Men :huug er absolut ikke en af de mest benyttede.

Vi tænker virkelig dybt her. ;) ;)

Smil

Martin

Hej Martin,

hvis dine smileys ligger i en database, så kan du evt. sortere dem på det antal gange de er brugt over den sidste måned eller lign. Så vil de mest brugte ligge øverst og de mindst brugte ligge nederst. Ulempen vil bare være at rækkefølgen på smileyerne vil ændre sig med tiden, alt efter hvilke der er mest brugte. Så vil nogen nok brokke sig over at deres favoritsmiley lige pludselig ikke ligger på plads nr. 3 men på plads nr. 8.

Mit forslag er at tjekke hvilke smileys der er mest brugt igennem de sidste 30 dage og så ændre du rækkefølgen så de mest brugte står øverst. Så behøver du ikke at fjerne kramme-smileyen, men dem som du kan se er brugt mest, ligger øverst.

Du kan så efter et halvt år opdatere rækkefølgen - det kan jo være nogen af smileys som er brugt meget lige nu, ikke længere bliver brugt om et halvt år. :)

Undskyld hvis det bliver lidt nørdet - men jeg kan jo ikke lade være... ;-)

Hilsen

Thomas (Binsers kære mand, haha)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey Thomas

Tak for dine tanker. Forslaget er faktisk ikke så tosset endda.

Jeg vil have det i mine tanker imens jeg grubler videre over hele smiley situationen.

Men men vi betræder altså et "minefelt" her. Jeg er helt alene mand og 1039 kvinder.

Hvis jeg laver for meget uorden får jeg :klap

;)

Hilsen

Martin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey Thomas

Tak for dine tanker. Forslaget er faktisk ikke så tosset endda.

Jeg vil have det i mine tanker imens jeg grubler videre over hele smiley situationen.

Men men vi betræder altså et "minefelt" her. Jeg er helt alene mand og 1039 kvinder.

Hvis jeg laver for meget uorden får jeg :klap

;)

Hilsen

Martin

Så, nu er vi 2! :)

Du har helt ret... man skal ikke lave for mange ændringer i ting der bare virker - der vil altid være nogen som ikke syntes det er godt. Det kender jeg alt for godt, jeg arbejder som systemudvikler på et meget stort dansk site, med 130.000 brugere. Der kan man dårligt rette et komma uden nogen brokker sig. :)

Jeg kan godt forstå du gerne vil rydde op i smileyerne, for der er da en hel del. Men det skader jo ikke nogen - de er måske bare lidt uoverskueligt sat op, hvilket er irriterende når man skal finde "lige den dér smiley". Så måske du blot skulle lave boksen dobbelt bredde når man klikker på "Vis alle" eller på anden vis gøre det nemmere at gå til.

Hvis du fjerner f.eks. 50 smileys, så garanterer jeg dig for at nogen vil brokke sig over det. :)

Bon chance, du er forresten velkommen til at skrive hvis du vil have input på en idé du brygger på.

Hilsen

Thomas

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hey Thomas

Tak for dine tanker. Forslaget er faktisk ikke så tosset endda.

Jeg vil have det i mine tanker imens jeg grubler videre over hele smiley situationen.

Men men vi betræder altså et "minefelt" her. Jeg er helt alene mand og 1039 kvinder.

Hvis jeg laver for meget uorden får jeg :klap

;)

Hilsen

Martin

Ja, det kan du trygt regne med......... :sm

Der er vist allerede flyttet lidt rundt på dem nu, er der ikke ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har dræbt det forkerte store grin! :klap

Denne her er ussel --> :D

:hshit siger jeg bare ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er fint at droppe nogle af dobbelt smileyerne men følgende synes jeg vi skal beholde

:super :glad :balloons :loveshower :boo :kram :lol :mam :gp :shop :respekt :hophop :whistling :blush :tak ok nu må jeg vist hellere stoppe igen......

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er fint at droppe nogle af dobbelt smileyerne men følgende synes jeg vi skal beholde

:super :glad :balloons :loveshower :boo :kram :lol :mam :gp :shop :respekt :hophop :whistling :blush :tak ok nu må jeg vist hellere stoppe igen......

er ret enig med at dem du nævner, er keeper

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:hshit :box :bask :wub :P :sandie :seng :8: :bed :baby1 :toot -_-

Disse må gerne forsvinde uden jeg vil græde snot i stænger over det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker altså bare :7himmel: den er skøøøøøøn....

Ellers er jeg vist ret neutral, synes dog godt vi kunne bruge en fnise-smiley ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:gravid (hvor smagte den kage godt - jeg er mere sulten)

Ok- sådan har jeg så aldrig lige tænkt på den før :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

denne :hshit har jeg aldrig lagt mærke til før. Kunne godt bruge en syngende smilieys

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes helt klar vi mangler en pifte smiley... Med alle de skønne damer samlet på et sted... Så er det da en nødvendighed!!

Den her er jo lidt fesen til formålet :balloon

Så: PIFTESMILEY TAK!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bunny :baby3 :bed

Disse kan jeg godt undvære :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok- sådan har jeg så aldrig lige tænkt på den før :D

Heller ikke her, har tænkt på en gravid smiley :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heller ikke her, har tænkt på en gravid smiley :)

det samme her, men kan godt se pointen i det Martin siger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

denne :hshit har jeg aldrig lagt mærke til før. Kunne godt bruge en syngende smilieys

Den har jeg heller ikke lagt mærke til før, men den kan jeg godt undvære igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes vi mangler den her "trøste smiley"

post-396-003089600 1290096648_thumb.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne godt bruge denne her.

post-823-049592900 1290098767_thumb.gif

post-823-048777800 1290098657_thumb.gif

post-823-003693300 1290098707_thumb.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den har jeg heller ikke lagt mærke til før, men den kan jeg godt undvære igen.

ja kan sagtens undværer den, for bruger den jo tydeligvis aldrig, når jeg ikke vidste, at den var der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres gode tilbagemeldinger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER