Glowin

Har bestilt en scanning :-)

16 indlæg i dette emne

Morten og jeg er blevet enige om at vi er NØD til at få afklaret om der er 2 (som vi har fået at vide af en clairvoyant) og som 2 hold af vores forældre gætter på.

Derfor har vi bestilt en tid til scanning hos 'Scanningsklinikken' d. 13 December :) (9+2)

Vi skal så selv betale de 500,- men det synes jeg egentlig er godt givet ud for at få antallet at vide og samtidig (forhåbentlig) se hjerteblink :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

kom et stort smil på læben.. tænkte nok i ikke kunne lade være ;) Og kan udmærkede forstå jer..

Gid det var d. 13 i morgen :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende :yay

Man kan aldrig få for mange scanninger :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ALLE troede også der var 2 da jeg ventede Louie, jeg blev meget hurtig stor, )Købte ventetøj i uge 7) og havde MASSIV kvalme/opkast

Selv min chef (som er praktiserende læge) var helt i tvivl selv efter scanningen fordi min mave var KÆMPE

Men ud kom der en enkelt lille Louie

Håber scanningen viser dig det i ønsker jer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det bliver spændende.. og den næste måned må gerne gå MEGET hurtigt!

Jeg har planer om at tage ud og købe de første ventebukser i eftermiddag, kan slet ikke have alm. på længere.. og jeg ligner seriøst en i 20. uge om aftenen. Kvalme har jeg dog ikke rigtig (7-9-13) .. men det kan jo komme endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh hvor spændende!! Jeg kan godt forstå at i ikke kan vente :biglove

Vi har mange tvillinger i familien, og alle troede også bare at der var to, fordi jeg bulede som en ballon lige fra starten... :gravid

Men jeg var aldrig i tvivl om at der kun var én derinde... kald det intuition ;)

Vi har også været hos scanningsklinikken... i Kolding... Det er vel også der i skal?

Men det var bare en super oplevelse..! Hun var enormt sød, og tog sig god tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det bliver spændende.. og den næste måned må gerne gå MEGET hurtigt!

Jeg har planer om at tage ud og købe de første ventebukser i eftermiddag, kan slet ikke have alm. på længere.. og jeg ligner seriøst en i 20. uge om aftenen. Kvalme har jeg dog ikke rigtig (7-9-13) .. men det kan jo komme endnu.

jeg har da et par til salg :jul2:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morten og jeg er blevet enige om at vi er NØD til at få afklaret om der er 2 (som vi har fået at vide af en clairvoyant) og som 2 hold af vores forældre gætter på.

Derfor har vi bestilt en tid til scanning hos 'Scanningsklinikken' d. 13 December :) (9+2)

Vi skal så selv betale de 500,- men det synes jeg egentlig er godt givet ud for at få antallet at vide og samtidig (forhåbentlig) se hjerteblink :)

Jubiii Majken! Det bliver SÅÅÅÅ spændende! :biglove :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiihhhhh hvor bliver det spændende... Og så er det jo på Annas terminsdato, så det kan da kun blive en god dag.. loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver spændende at høre om! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor spændende, glæder mig til update d.13 om der er to :baby1 :baby1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha det bliver spændende:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Iiihhhhh hvor bliver det spændende... Og så er det jo på Annas terminsdato, så det kan da kun blive en god dag.. loveshower.gif

Hvor er du sød :) Jeg er naturligvis helt enig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuh det bliver spændende for jer!

Jeg har også bestilt tid til scanning den 23. december kl.10.00 - en overraskelse til manden!

Vi har fået at vide at vi vil kunne se hjerteblink, få fastsat terminen og antallet af baby(er) :loveshower

Jeg glæder mig SÅ meget, specielt for at få vished om at den lille ligger hvor den skal og at det går godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor spændende!!! :loveshower:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER