babyboy

Fortæl til om efter 3 måneders vaccinen?

20 indlæg i dette emne

Min trold ska vaccineres på fredag .. jeg selv HADER nåle, og så at sku sidde med ham imens de stikker ham .. uha glæder mig ik ligefrem :-\.. Hvordan reagerede jeres små efter .. feber? skrig og skål? Ingenting? .. Det med vilje det er fredag, for så kan kæresten og jeg hjælpe hinanden hvis han blir helt umulig ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her småpev han ved det første stik i den ene lår og det andet stik i det andet lår er åbenbart noget andet væske som svier, så der græd han meget! Tog ham over på lægens puslebord efter at have trøstet lidt og da han fik øje på uro'en var der ingenting. Han fik feber efter et par timer og var meget dvask i et døgn med feber op til 39,5 så ammede ham meget. Han fik små knuder under huden hvor hun havde stukket og det tog noget tid inden de forsvandt men han var ikke generet af det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marlon sagde ikke noget til det første stik, men det andet gør mere ondt, og der skreg han noget..... Men kun i de 3 sekunder det tog mig at få givet ham flasken med sukkervand... Så var der helt ro, og han nød bare sit søde måltid :)

Resten af dagen var han lidt pyldret, og havde svært ved at sove.... Og dagen efter havde han en lille smule feber, og sov og sov og sov..... Stort set hele dagen sov han.... Og næste nat med....

Og så var det hele ovre :)

Han fik blå mærker der hvor han blev stukket, men det virkede ikke til han var generet af det....

Alt i alt var det slet ikke så slemt som jeg havde frygtet.... Men den flaske sukkervand var også guld værd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var INTET med Bertram, han værken pev, fik feber, utilpas eller andet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamie sagde ikke så meget til første stik, men ved andet stik, skreg han. men det var lyn hurtigt ovre.

Han fik lidt feber hen af dagen/aftenen, men det var væk igen næste morgen.

han sov som han plejer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder overkommeligt i forhold til mange andre .. er det en go ting at ha sukkervand med? Og ha givet mad inden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde ikke sukkervand med...

han havde lige spist inden vi kørte derud - og fik så mad igen da vi kom hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofia blev stukket i foregårs ..

Hun sagde heller ikke noget til første stik, men det andet skreg hun lægehuset op :rolleyes Jeg havde en flaske med MME med til hende og da hun fik den var der også ro..

Hun sov også rigtig meget samme dag og i går sov hun hele dagen.. Når hun var vågen var hun lidt pyldret og ville aller helst bare sidde oppe hos en af os og også gerne falde i søvn hos os..

Jeg synes ikke det har været ret slemt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder jo skønt .. Hvis min lille mus bare ville putte og sove ved en .. kender nogle hvor det har været skrig og skrål konstant ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isabella sagde ikke så meget til selv stikkene- jo lidt, men det gik hurtigt over. Til gengæld har hun ALLE gange haft feber og været "utilpas", træt og pyldret.

Håber I slipper uden gener :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilde græd ved nr. 2 stik, men det gik hurtigt over efter hun fik lidt mad ;) Hun har på intet tidspunkt reageret på vacciner :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han græd lidt, men ikke ret meget. Og pylrede lidt i et døgnstid efter, men det var det. Heldigvis! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frygter det godt nok idag .. men håber virkelig han slipper udenom alt det triste ved det ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frygter det godt nok idag .. men håber virkelig han slipper udenom alt det triste ved det ..

Det håber jeg også, både for ham og dig/jer!

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tumlepigen: takker :-) ..

Nu varer det ik længe .. ska kører om to timer, og inden da ska han lige ha noget mad ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her tog Elias det i stiv arm - han sagde ikke et pip ved det første stik men skreg godt nok ved det andet... Jeg havde taget farmand med, så han kunne være hos ham, for jeg hader også nåle, så jeg kunne slet ikke kapere at nogen skulle stikke i min lille baby <_< Han sov gennem det resten af dagen, så vi har ikke mærket til hverken feber eller lign. Det samme gjaldt da han skulle have sin 5 måneders vaccine, dog har han fået en kugle under huden på hvert lår der hvor han blev stukket, men det lader ikke til at genere ham...

Håber det går godt for jer i dag :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Roald skreg, lige da han blev stukket; blev trøstet igen på meget kort tid og var så glad og frisk. Måske en smule ekstra pylret resten af dagen, men så lidt at det sagtens kan have været et tilfælde. Ingen feber eller noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det?

God idé med en fredag - tror jeg lige jeg vil hapse... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik rigtig godt .. han græd lidt, men det var ik galt .. da vi kom hjem tog han én lille lur .. hen på aftenen blev han lidt hyldet oct fik lidt feber . han ville helst være i fred .. så frygtede det ville tage hele natten .. men han sov igennem om natten :-) .. han fik små kugler hvor han blev stukket .. og han var lidt øm .. men det gik hurtigt i sig selv igen ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

David begyndte at græde da hun stak begge gange, men ligeså snart hun slap hans ben, så stoppede han med at græde.. så det var dejligt, havde ventet det værste med et meget ulykkeligt barn.. men heldigvis ikke..

Og han fik heller ikke feber eller var pyldret, han fik sig en god lur på halvanden time da vi kom hjem og så var han ellers i super humør, han grinte over ingen til, så det fik vi os optaget :D

Han lyder så sjov når han griner :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER