Beem

Hej piger...

27 indlæg i dette emne

:balloons

Sååå blev savnet for stort og der kom ro på hjemmet så nu skulle der igen logges på BK :loveshower

Håber i alle har det super godt, er blevet gravide, har født, har tabt jer og hvad i ellers hars et frem til og talt ned til :)

Kan ikke engang huske hvor længe siden det er jeg har været her men prøver at gi en lille opdatering...

Lille B eller lille er han faktisk ikke mere GÅR!!! Jeg er mot til et gående barn og oven i det siger han også flere ord!!! Det er så fatastisk :glad

Han blev et år i maj og startede DP den 1. Juni og han elsker din DP mor og det gør vi også, hun er bare fantastisk! Han er en super glad og nem dreng men hold fast han kan blive hidsig hehe men mon ikke det er meget godt så han også kan lære at sige lidt fra ;)

Emil har fået kørerstol og er derved også blevet mobil og han elsker det hvilket vi jo også gør ;)Vi har endelig fundet barnepige til ham,- ti timer om ugen ca er han sammen med Sara som han holder så meget af hun får mysser og kram så det jo bare fantastisk og så gir det mig et frirum at jeg kan komme lidt afsted uden ham :)

Emil er lige blevet 3 en meget stor dag for os for ikek mange havde troede han ville komme dertil, kæmpe fest holdte vi og Emil nød dagen der havde Mickeys klubhus som tema :)

Manden min har fået job og har været ansat i 3 mdr og de beholder ham for de er super glade for ham og han for dem, det er bare fedt! Vi er ved at bygge om, lave køkken, nye gulve, vinduer mm herhjemme så her er rigeligt at se til ;)

Sygdoms området taler vi ikek lige om, det går rent ud sagt af h****** til med det...

Hvordan har i alle det og er der noget nyt man skal vide???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det bare fantastisk dejligt, at du er tilbage :glad :loveshower Har virkelig savnet dine små historier om dine skønne drenge, og ikke mindst billederne :biglove

Skønt at høre, at tingene kører derud ad for jer alle.

Og nyt? Jo, for mig er det vildeste nok, at jeg er gravid- spontant og uplanlagt :rolleyes Men vi glæder os meget til familieforøgelsen til december, hvor lille Karoline melder sin ankomst :wub Isabella er lige blevet 2 år, og trives godt. Hun starter i vuggestue her i august, hvilket vi glæder os meget til :)

Endnu engang velkommen tilbage :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hejsa søde

Du har været savnet og det har dine drenge også. Så dejligt at du igen har overskud til at være herinde. Og sikke da en opdatering du er kommet med, det er bare så lækkert at læse. Og glæder mig til at følge jeres liv videre :D

Som du nok kan se, så er min adoptionstråd blevet lang efterhånden, men kort fortalt, så er vi på den Koreanske venteliste, og er allerede hoppet 5 pladser op af den. Og det på kun snart 3 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare fantastisk dejligt, at du er tilbage :glad :loveshower Har virkelig savnet dine små historier om dine skønne drenge, og ikke mindst billederne :biglove

Skønt at høre, at tingene kører derud ad for jer alle.

Og nyt? Jo, for mig er det vildeste nok, at jeg er gravid- spontant og uplanlagt :rolleyes Men vi glæder os meget til familieforøgelsen til december, hvor lille Karoline melder sin ankomst :wub Isabella er lige blevet 2 år, og trives godt. Hun starter i vuggestue her i august, hvilket vi glæder os meget til :)

Endnu engang velkommen tilbage :kiss

Tak, glæder mig også til at blive en aktiv del af siden igen, håber jeg kan få fulgt op på jer alle :)

Og TILLYKKE, hvor er det fantastisk og sikke et smukt navn lillesøster har fået :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hejsa søde

Du har været savnet og det har dine drenge også. Så dejligt at du igen har overskud til at være herinde. Og sikke da en opdatering du er kommet med, det er bare så lækkert at læse. Og glæder mig til at følge jeres liv videre :D

Som du nok kan se, så er min adoptionstråd blevet lang efterhånden, men kort fortalt, så er vi på den Koreanske venteliste, og er allerede hoppet 5 pladser op af den. Og det på kun snart 3 mdr.

TAkker har også savnet jer :)

Har jo fulgt lidt med men viste ikke i var hoppet SÅ meget, hvor er det vildt!! Så må de være til at holde ud at være på vente liste når tempoet er okay, glæder mig så meget til den dag du skriver der er kommet et barn i forslag til jer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er savnet HVER dag herinde... MEN jeg føler dig jo troligt på FB.. hvor dine skønne unger HVER dag rør mit hjerte <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er savnet HVER dag herinde... MEN jeg føler dig jo troligt på FB.. hvor dine skønne unger HVER dag rør mit hjerte <3

Det er også dejligt at kunne følge dig søde <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er rigtig skønt at have dig tilbage igen :loveshower Du har været savnet :kram2 Dejligt at det bare kører hos jer :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det bare dejligt du er med herinde :kram2

Dejligt det går så godt i jeres hjem, og fedt han har fået arbejde :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rart at du er tilbage :balloons og det er fordi at der er kommet lidt mere ro på i jeres liv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at se dig igen :loveshower

Og sikke en masse der er sket/stadig sker, hos Jer. Blev helt forpustet af at læse dit indlæg ;) :glad

Her er der ikke sket så meget, eller dvs. der sker lidt og jeg håber at kunne smide en tråd herinde senere på ugen, når jeg er klar ;)

Men velkommen tilbage og stort tillykke med Emil :loveshower (Og self også med Bertram og hans snakken og kommen vidt omkring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:balloons Yeah dejligt at høre fra dig og drengene igen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage igen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at se dig igen :loveshower

Og sikke en masse der er sket/stadig sker, hos Jer. Blev helt forpustet af at læse dit indlæg ;) :glad

Her er der ikke sket så meget, eller dvs. der sker lidt og jeg håber at kunne smide en tråd herinde senere på ugen, når jeg er klar ;)

Men velkommen tilbage og stort tillykke med Emil :loveshower (Og self også med Bertram og hans snakken og kommen vidt omkring :kram2

Ihhh det lyder spændene- glæder mig til at læse hvad det er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og tak for den dejlige velkomst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:balloons Stort velkommen tilbage, i har været savnet :biglove :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage.

Jeg har svanet at høre til dine skønne drenge og følge deres liv samt gøren.

Hvor er det dejligt, at Emil har fået kørestol og dermed lidt "frihed". Det glæder mig også at Sara er kommet ind i jeres liv, og tager sig af Emil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurra! :yay Velkommen tilbage :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage :balloons

Jeg kender dig ikke, men må jeg spørge hvad der gør at din ældste dreng sidder i kørestol?

Skønt at han har fået den og at I har fået en pige, som han er glad for :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage :balloons

Jeg kender dig ikke, men må jeg spørge hvad der gør at din ældste dreng sidder i kørestol?

Skønt at han har fået den og at I har fået en pige, som han er glad for :biglove

Tak :)

det må du gerne :)

Emil får noget medicin for hans megte dårlige lunger der gir muskel slaphed og samtidigt med han er ekstrem hybermobil gør det at han ikke har meget bærerevne i hans små ben, så imens vi venter på han lærer at gå(der går LANG tid og det blir muligvis kun med hjælpemidler) sidder han i den så den manglende mobilitet ikke hæmmer hans udvikling :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så er det da fantastisk at han kan være mobil på den måde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dejligt at se dig her igen.... :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ihhh det lyder spændene- glæder mig til at læse hvad det er :)

Jeg kan da kort fortælle at jeg, efter 11 lange og virkelig opslidende år, er blevet anerkendt af kommunen, og har fået tilkendt min førtidspension pr. 1/8-11. Fik beskeden igår :loveshower

Skal nok ligge en tråd i et af underforummerne, når jeg lige har overskuddet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER