Solvej99

Hvornår stod jeres baby fast med hovedet?

13 indlæg i dette emne

Jeg har læst mig frem til at det er lidt forskelligt, hvornår hovedet sætter sig fast.

Jeg skal til jordemoder på tirsdag, hvor jeg er 37+0 og der håber jeg at hovedet står fast.

Hvornår stod jeres babyer klar?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke præcist hvornår hun gjorde det. Men det var i meget god tid i hvert fald. Da hun blev født 36+ stod hun fast og havde gjort lidt tid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik aldrig af vide hvornår hun stod fast. sidste gang jeg var til JM sagde hun at hun havde hoved ned men ikke stod fast endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til JM i uge 36, hvor det var ved at sætte sig fast og i uge 38 havde det sat sig. Så mon ikke det var omkring uge 37?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos mig stod lillepigens hoved aldrig helt fast - der kunne stadig rokkes lidt ved det og hun er først født 41+6.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til jordemoder i tirsdags hvor jeg var 38+1 og der havde hovedet sat sig fast.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg var ved jordemoder 41+1 fik jeg at vide, at det næsten stod fast. Da jeg ringede til fødegangen 41+4 fordi vandet var gået kunne hun se i papirene, at hovedet stod fast..! Blev godtnok sat i gang 41+3, men der fik jeg ikke noget at vide om at hun havde sat sig hel fast - så om det er et definitionsspørgsmål eller om hun har sat sig hel fast mellem 41+1 og 41+3 ved jeg ikke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos mig stod hovedet fast allerede da vi var til 3D-4D scanning i uge 31, for scanningsdamen kunne næsten ikke finde hendes hoved fordi hun lå så langt nede. :whistling Hun havde nok stilt sig omkring uge 29, for JM sagde hun var dernede.

De siger jo i bøger og andet godt læsestof at det er normalt at hovedet står fast ca 4 uger før fødsel, men igen at det er meget individuelt.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik aldrig af vide hvornår hun stod fast. sidste gang jeg var til JM sagde hun at hun havde hoved ned men ikke stod fast endnu...

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været til jordemoder i dag 34+3, og hun kunne konstatere, at hovedet allerede står fast :gravid

Så nu er det bare at vente på, hvornår den vil ud til os spændt-ventende forældre :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved Chloe skete det tidligt - før uge 36, mener jeg.

Med Jamie var det først lige op til fødslen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagen før fødslen blev det konstateret at Hannahs hoved stod fast.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var ved JM igår (34+4). Hovedet står ikke fast endnu, men hun sagde, at det var godt på vej til det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER