Guest LouiseB

Hvad laver du til dagligt?

74 indlæg i dette emne

Ved ikke om tråden, har været her før, men det går nok :)

Jeg er fra på mandag delikatesseelev i en god gammeldags slagterbutik. Jeg er egentlig kontoruddannet, men har altid haft en passion for mad, jeg fik tilbudt flere elevpladser som kok, men valgte delikatesse for at få de bedst mulige arbejdstider :)

Men hvad laver du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er pædagog og bliver ledig fra 1. august :(

Har i et stykke tid overvejet om jeg skal noget andet end pædagog, men ved bare ikke lige hvad det andet skulle være :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser til bioanalytiker, men dumpede desværre i onsdags på modul 9 så skal tag det om på onsdag :(

Men ellers er det en super spændende uddannelse :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er pædagog og bliver ledig fra 1. august

sjovt jeg tænkte nok du arbejdede med mennesker, det tænkte jeg da vi havde snakket den anden dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser psykologi og arbejder som vikar (jeg tror de kalder det hjemmerådgiver eller sådan noget) i et botilbud for sindsslidende (primært skizofrene).

Men lige nu har jeg sommerferie, så pt. er jeg bride-2-be på fuld tid. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser til bioanalytiker, men dumpede desværre i onsdags på modul 9 så skal tag det om på onsdag :(

Men ellers er det en super spændende uddannelse :glad

uh, det er altså bare synd for dig! KRydser og Hepper på dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men lige nu har jeg sommerferie, så pt. er jeg bride-2-be på fuld tid. :loveshower

Og det er jo en fuldtidsbeskæftigelse ved alle gifte kvinder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God tråd :sc

Jeg er nyuddannet og arbejdsløs folkeskolelærer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uh, det er altså bare synd for dig! KRydser og Hepper på dig!

Tak Louise :kram hvis jeg skriver YES på face på onsdag så ved du hvorfor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uddannet ergoterapeut, pt. ledig, men underviser i babystimulastik :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er Commercial Project Manager og hvad laver sådan en :whistling

Står for tal og penge på projekter i verden af den virksomhed jeg arbejder på. Så jeg er talnørd oh kontrolfreak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg mener der er en tråd fra da forummet startede, om hvad folk lavede, men den er så langt tilbage, og der er kommet så mange nye til, så super med en ny.

Jeg er i gang med sosu-assistentuddannelsen, og afslutter idag min første praktik på Hammel Neurocenter.

Ellers har jeg hjælperen bag mig, og nogle år på lærer seminariet i Silkeborg, hvor jeg er gået død i uddannelsen (læs bachloropgaven)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser til socialrådgiver, starter på femte semester per 1. september.

Her i sommerferien har jeg været heldig og blive vikar for praktikstedets rengøringsdame, som er sygemeldt til cirka skolestart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er udlejer af lifte, Truck, stillads osv. Derudover laver jeg firmaets annoncer, retter hjemmeside, laver skilte, klistermærker osv osv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er grafiker og laver til dagligt virksomhedens kataloger, e-mail tilbud + vedligeholder hjemmesiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er socialrådgiver. Jeg arbejder pt. med ledige fleksjobbere og forsøger at få dem i arbejde, hvilket ikke er en nem opgave. Så sidder jeg og følger op på dem der har fået tilkendt en revalidering, nogle kører det bare for, men andre er mere vanskelige. Derudover sidder jeg og laver det vi kalder diverse sager. Det er dem der ansøger om forhøjelse af deres førtidspension for dem der fik tilkendt førtidspension efter de gamle regler før 2003 og så skal vi ud og forsøge at fastholde borgere på arbejdsmarkedet og tale med virksomheder om, hvilke tiltag der kan gøres i stedet for fx. afskedigelse.

Jeg har derudover snuset lidt til voksen handicap rådgivning, arbjedet 3-4 år på børneområdet med forebyggende arbejde og anbringelser og sygedagpengeområdet. Så jeg har efterhånden været godt rundt i den sociale lovgivning.

Dog kan jeg snart skrive hjemmegående husmor på mit cv. Vi flytter nemlig snart til tyskland!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige pt. går jeg hjemme på barsel :loveshower

Og normalt arbejder jeg som farvelaborant hos et tæppefirma......

Men ville meget gerne have gjort brug af min stundentereksamen efter endt barsel, og læse til bioanalytiker..... :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet statsautoriseret ejendomsmægler. Til daglig sidder jeg på kontoret hos en ejendomsmægler og holder alle mæglerne i ørene :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet cand.ling.merc (translatør og tolk) i engelsk og arbejder som translatør i et stort revisionsfirma.

Så jeg er sprognørd til fingerspidserne :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige bestået min svendeprøve som IT supporter, og er helt færdig med uddannelsen 2. august. Dog har har fået arbejde her hvor jeg er, året ud :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er pædagog og arbejder på en døgninstitution med omsorgssvigtede børn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er udlært farvehandler, men har været arbejdsløs i hvad der føles som en evighed. Overvejer evt. at tage en ny uddannelse i stedet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er pædagog og arbejder på en døgninstitution med omsorgssvigtede børn

Det lyder bare rigtig spændende ;) Min drøm er også den "type" job indenfor pædagogfaget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser til bioanalytiker, men dumpede desværre i onsdags på modul 9 så skal tag det om på onsdag :(

Men ellers er det en super spændende uddannelse :glad

Krydser alt hvad jeg kan for dig på onsdag :goodluck :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sjovt jeg tænkte nok du arbejdede med mennesker, det tænkte jeg da vi havde snakket den anden dag :)

:D Det er faktisk lidt sjovt, for en del der kender mig, mener ikke at jeg er en "typisk" pædagog :) Hvad det så end er :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER