Guest

Hvad tror i om denne test?

24 indlæg i dette emne

Jeg ved ikke helt hvad jeg selv skal tro om den - hvad siger i?

post-2998-041379600 1309250119_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er et elendigt billede :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kan du ikke regne med. Grunden er at testen har ligget i for lang tid, derfor er den blevet gul. Men det kan være et hint. Du må prøve igen i morgen eller om 2 dage, er nok bedre. Held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kan du ikke regne med. Grunden er at testen har ligget i for lang tid, derfor er den blevet gul. Men det kan være et hint. Du må prøve igen i morgen eller om 2 dage, er nok bedre. Held og lykke :)

Ja den har ligget længe, men stregen har hele tiden været der - jeg er også på noget gigtmedicin som farver urinen gul - så måske det har sat spor også ;)

Jeg har lige forsøgt med et nyt billede, så der kommer et mere om lidt som gerne skulle være bedre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja den har ligget længe, men stregen har hele tiden været der - jeg er også på noget gigtmedicin som farver urinen gul - så måske det har sat spor også ;)

Jeg har lige forsøgt med et nyt billede, så der kommer et mere om lidt som gerne skulle være bedre

:) Den kigger vi på :) Husk at sætte kameraet på blomsten hvis den har sådan en :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den vil ikke vedhæfte billedet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så email det til mig på

(ikke quote)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IMG_8124.jpg

og ja nu kan jeg bedre se den :) og der er en god chance for at den kunne blive kraftigere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hjælpen :)

Men betyder det ikke noget at nummer 2 er så smal? og sidder så langt til venstre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Normalt sidder den tættere på, men jeg har af og til fået nogen hvor afstanden afviger lidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må prøve at se..

ÆL-tests har været bragende negative de sidste par dage - der plejer jeg godt at kunne se to streger. Og de sidste 3 morgener (inkl idag) har der været lidt mens. lignende når jeg tørret mig efter toiletbesøg - men kun lige den ene gang om dagen (og jeg har altså ikke haft mens i 4½ måned)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også haft sådan nogle test, som var negative.. Ved ikke om det kan være en fejl at de sidder så langt fra hinanden - men jeg synes jeg kan se tre streger :rolleyes

Hvis det er to forskellige test, og der på begge er den streg, så er den måske "god nok".. men jeg ville gætte negativ, hvis det kun er på en test :( Desværre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også haft sådan nogle test, som var negative.. Ved ikke om det kan være en fejl at de sidder så langt fra hinanden - men jeg synes jeg kan se tre streger :rolleyes

Hvis det er to forskellige test, og der på begge er den streg, så er den måske "god nok".. men jeg ville gætte negativ, hvis det kun er på en test :( Desværre...

Det er den samme test..

Jeg kan også ane 3 streger - men hva betyder det så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også haft sådanne tests der var negative og også med 3 streger. Ved ikke hvad det betyder.

Hvad jeg ved er at jeg tester igen og igen og så ser jeg hurtigt om stregen bliver tydeligere eller ej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også se 3 streger. Jeg tror du må væbne dig med tålmodighed og så prøve igen i morgen eller overmorgen, for jeg tror ikke du kan stole på den her test, desværre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan os se 3 streger..

måske du skulle vente nogle dage og så prøve at tage en ny test og se hvordan den ser ud..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser to :D Synes det er lovende :) Og SPÆNDENDE :goodluck :goodluck

Får du lov at tage Salazopyrin mens I forsøger? (Kender ikke lige til andet der gør urinen gul :blush )

Min læge ville nemlig ikke lade mig tage den, selvom man i nogen tilfælde godt skulle måtte tage den under graviditet. Jeg er bare ved at blive meget plaget og vil helst ikke stoppe med at forsøge at blive gravid. Så hvis jeg kan komme med argument for Salazopyrin imens vi forsøger, ville det jo være guld værd for mig. Beklager at jeg lige ødelægger din tråd og spørger ind til det. Håber det går :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser to :D Synes det er lovende :) Og SPÆNDENDE :goodluck :goodluck

Får du lov at tage Salazopyrin mens I forsøger? (Kender ikke lige til andet der gør urinen gul :blush )

Min læge ville nemlig ikke lade mig tage den, selvom man i nogen tilfælde godt skulle måtte tage den under graviditet. Jeg er bare ved at blive meget plaget og vil helst ikke stoppe med at forsøge at blive gravid. Så hvis jeg kan komme med argument for Salazopyrin imens vi forsøger, ville det jo være guld værd for mig. Beklager at jeg lige ødelægger din tråd og spørger ind til det. Håber det går :oops

Det er helt i orden :) Ja, det er salazopyrin ENtabs jeg får :) Jeg fik at vide, det ikke skulle være hindring i forhold til babyprojekt, og det tror jeg heller ikke det har været, for min cyklus var mærkelig inden jeg startede på dem.. Jeg er oppe at tage 4 om dagen og det hjælper. Jeg har fået at imens vi prøver og indtil amningen er overstået, er det dem jeg skal tage, og så skal jeg på noget stærkere til den tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt i orden :) Ja, det er salazopyrin ENtabs jeg får :) Jeg fik at vide, det ikke skulle være hindring i forhold til babyprojekt, og det tror jeg heller ikke det har været, for min cyklus var mærkelig inden jeg startede på dem.. Jeg er oppe at tage 4 om dagen og det hjælper. Jeg har fået at imens vi prøver og indtil amningen er overstået, er det dem jeg skal tage, og så skal jeg på noget stærkere til den tid :)

Mange tak for dit svar :)

Jeg tror jeg vil tage den op med min reumatolog igen :) Jeg har nemlig hørt om andre, der også har fået lov. Og det er simpelthen så frustrerende først at "vågne" kl. 14 og "få" håndled, knæ og ankler igen :rolleyes Men min læge er nu også altid så negativ :P Har du også leddegigt? Ahh... nu spamede jeg igen :badgirl :oops Det beklager jeg!!!

Tak for hjælpen :kram2 OG STORT held og lykke. Håber den er der denne gang. Krydser for Jer :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens test var negativ som jeg havde regnet lidt med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre :kram

Tak skal du have :)

Men det er faktisk helt ok - jeg havde jo ikke rigtig forventet noget, og med min cyklus det sidste halve år efterhånden så ville det næsten være mærkeligt :)

Men det havde da været en FANTASTISK overraskelse på det helt rigtige tidspunkt hvis det havde været :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg ked af at høreeeeeeeeeeee :(

Men trods alt godt at du er ved godt mod :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej jeg vil bare lige give dig mine erfaringer selv du nok har fået svar på om den er negativ eller positiv.

For et stykke tid siden lavede jeg en test der lignede din med de to smalle streger + to tykke streger. Jeg fik at vide af nogle kloge piger herindefra at jeg muligvis havde vædet testen for meget og derfor kom de to ekstra streger. Det er nok det der også er gået galt hos dig

Held og lykke med projektet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER