TroldeMor

Hvor meget make-up bruger i?

38 indlæg i dette emne

Til hverdag: solpudder, øjenskygge, mascara, bryn-pudder, rouge...

Til fest: Foundation, concealer, pudder m/glimmer, øjenskygge, eyeliner, mascara, bryn-pudder, rouge, læbestift og gloss = Det HELE!

(Og helst total knald på farverne... Man er vel ikke uddannet makeup artist for ingenting ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bruger ikke make up til hverdag.

skal jeg i byen/til fest så bruger jeg gerne det hele, altså både foundation, pudder, øjenskygge, eyeliner, mascara, en øjenbryns blyant, rouge, læbestift og lipliner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til hverdag: pudder, blyant til øjenbryn (kun lidt farve), mascara og indimellem øjenblyant, hvor jeg lige nu er mest glad for at bruge mørkgrøn eller guld.

Til fest: lidt mere farve på øjnene og lipgloss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til hverdag: foundation, blush, mascara og concealer (hvis nødvendigt).

Til fest: foundation, blush, mascara, concealer (hvis nødvendigt), øjenskygge, evt. eyeliner og lipgloss.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til hverdag:

Nilens jord tinted dagcreme, mascara og øjenbrynsblyant (indtil jeg kan farve dem igen).

Til fest:

Samme som ovenstående + eyeliner, øjenskygge og blush.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lidt forskelligt...

For det meste bruger jeg øjenskygge (to farver), mascara og lidt farve til brynene i hverdagen. Men der kan også være dage, hvor jeg intet bruger, og dage hvor den får lidt ekstra med farvet dagcreme/mineralpudder, blush og lipgloss.

Til fest bruger jeg det samme som "på en god dag" i hverdagen + ekstra mascara og nogle gange ekstra/anden øjenskygge + eyeliner. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til hverdag bruger jeg: Fugtighedscreme, foundation (en meget let en), youngblood mineralpudder, youngblood blush og mascara

Til fest: Det samme som hverdag + øjenskygge, eyeliner og lipgloss.

Nogle dage kan jeg dog godt bruge øjenskygge osv i hverdagene også, men lidt afhængig af tiden om morgene hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger mascare hver dag.. Og så farver jeg mine øjenbryn. Ingen cremer her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til hverdag: concealer, lys brun øjenskygge og mascara. Evt. lidt mineralpudder hvis jeg her 'problemområder' :rolleyes

Til fest: concealer, primer, foundation, mineralpudder, blush/solskinspudder, optegning af øjenbryn og hele turen på øjnene (base, både lys og mørk brun skygge - evt. min cremeskygge med lidt glimmer, eyeliner og mascara). Og så lidt gloss - bruger aldrig rigtig læbestift, for det føler jeg mig ikke helt voksen nok til :D

Sådan har jeg det også! ;)

Til hverdag bruger jeg mascara - føler mig nærmest nøgen uden (også selvom jeg går hjemme). Jeg bruger også dækstift, selvom det er svært at finde en god, nu den jeg hidtil har brugt er udgået (hvilket min mascara i øvrigt også er - øv!).

Til fest vil jeg gerne lidt mere, så der bruger jeg en base og så øjenskygge, gerne både en lys og en mørk brun. Er aldrig blevet helt gode venner med foundation og pudder... Og så en lipgloss (når jeg ikke skal kysse for meget med manden, som ikke er vild med glimmer ;)).

Uanset hverdag eller fest, har jeg altid neglelak på tæerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til hverdag bruger jeg: mineralfoundation, concealer, blush, lidt solskinspudder, brynfarve, øjenskygger (mellem 2 og 4 farver), eyeliner, mascara og transparent læbestift i en farve som ligger tæt op ad min egen læbes farve.

Til fest bruger jeg det samme dog med mere knald på farverne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til hverdag: Altid mascara og en dækcreme/Foundation.

De fleste dage bruger jeg også eyeliner, men det er ikke er must.

Til fest: Mascara, eyeliner, evt øjenskygge, dækstift, concealer, foundation, evt pudder, læbestift og lipgloss.

Det samme her bortset fra læbestiften.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går ikke nogen steder uden mindst at ha min mascara på. :)

bruger nogen gange lidt foundation og mineral pudder.

til fest får den fuld skrue ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til hverdag - intet!

Til fest - hvis jeg ikke føler mig fin nok i valg af tøj og smykker, så kommer der lidt streg på den våde kant nederst på øjet - ellers intet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER