Pilaj

Hvad skal I lave i weekenden?

16 indlæg i dette emne

I morgen skal vi til 1 års fødselsdag :hurra

Søndag står den vist på afslapning i haven/på legepladsen sammen med kvarterets børn :glad

Hvordan ser jeres weekend ud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I aften skal vi samle vores seng, som har været savnet længe (lige siden starten af graviditeten, hvor den gik i stykker :P)

Imorgen skal vi ud og tjekke vores skur (hvis vi magter) og rydde op i det og så måske ud og Geo cache med mine forældre, hvis vejret af godt :)

Søndag skal vi gøre rent til mødet med kommunen på mandag.

Såeh, en lidt travl weekend :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pakke, gøre det sidste rent, ordne lidt have og besøge noget familie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I morgen skal vi ud at hente nogle kontormøbler til vores nye kontor, som min mand har lavet i vores kælder. Det bliver rigtig rart, at kunne samle tingene dernede. Har egentlig altid synes computere i stuen var rimelig irriterende ;)

Bagefter skal vi besøge nogle venner, sammen med nogle andre af vores venner- inkl børn. Der bliver sikkert gang i den med alle de unger :D

Søndag står vist bare på afslapning og hygge i haven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til terasse bryllup. Svigerfar skal giftes - for 3.gang. :)

Håber på godt vejr!

Ungerne skal begge sove hos deres morfar. Han henter dem til middag og så har vi voksne 1 døgn for os selv. Noget der sjældent finder sted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen vi slapper af idag, imorgen står den på svendegilde og søndag holder vi min mands fødselsdag, da han fylder 32 der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag var jeg hjemme hos min søster og hygge og spise..

I morgen skal vi bare hygge, og om aften tager jeg ind til min veninde i byen og så skal vi hygge og i byen og feste.

Søndag skal jeg besøge min mormor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal bare slappe af. Kan ikke huske hvornår vi sidst har haft en weekend uden aftaler, så glæder mig faktisk ret meget til ren afslapning. Måske en tur på en legeplads eller bare ud hvis vejret er godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imorgen skal vi holde Lærkes 1 års fødselsdag for hele familien og et hold venner... Det bliver så stort! Vi skal have stort kagebord, pålægskagekoner og så griller vi kylling og pølser til aften!

Søndag får jeg et hold venner på besøg til kagesmagning af deres kommende bryllupskage!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imorgen skal vi holde Lærkes 1 års fødselsdag for hele familien og et hold venner... Det bliver så stort! Vi skal have stort kagebord, pålægskagekoner og så griller vi kylling og pølser til aften!

Søndag får jeg et hold venner på besøg til kagesmagning af deres kommende bryllupskage!

Lyder dejligt :loveshower

Der er nu også noget helt specielt over at fejre den allerførste fødselsdag :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weekenden skal gå med og blive rask!!! Pakke kufferter, ordne en masse små ting..

Søndag kommer der gode venner til frokost... og ja så tidligt i seng inden de står på en flyyyyve tur... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lørdag skal jeg ingenting! (læs: ordne køkkenet som ligner jeg ved ikke hvad!, lege med den nye klapvogn og lære den at kende, vaske de sidste stofbleer + betræk til madras, ordne en masse på netbank/tast selv skat efter bank-besøg i dag og så nok lige op i huset og se hvordan det går - manden er nok deroppe det meste af dagen.)

Søndag kommer mine forældre om formiddagen og så skal vi til kolding og sættes i gang over frokost - spændende!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indrette børneværelse :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lørdag skal jeg ingenting! (læs: ordne køkkenet som ligner jeg ved ikke hvad!, lege med den nye klapvogn og lære den at kende, vaske de sidste stofbleer + betræk til madras, ordne en masse på netbank/tast selv skat efter bank-besøg i dag og så nok lige op i huset og se hvordan det går - manden er nok deroppe det meste af dagen.)

Søndag kommer mine forældre om formiddagen og så skal vi til kolding og sættes i gang over frokost - spændende!!

Weee!!! Held og lykke på søndag! :D Wauw! :)

I morgen skal mødregruppen på tur i Givskud zoo med ungerne mens mændene tager på fisketur, den fordeling er de ganske fornøjet med ;) :D Men det koster bare en tøseaften en anden gang uden børn ;)

Og søndag har vi ikke de vilde planer, mon ikke vi skal ha gjort indretningen af det nye kontor færdigt...impuls-grillning med søde venner? Who knows? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går var jeg til min dimissionsfest sammen med min mand, mine forældre og svigerforældre... efterfølgende hentede vi mine bonusbørn hos deres mor, hvorefter mine svigerforældre gav aftensmad :) i dag har stået på afslapning for børnenes og mit vedkommende, mens min mand har været på arbejde... i morgen skal vi vist også bare slappe af og hygge os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger weekenden i Sønderjylland

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER