MLM

Vi mangler da

53 indlæg i dette emne

Hvad skal i lave i jeres ferie.

Jeg har ferie i uge 31 og frem til min barsel dvs 6uger lovely.

Min mor og bedste tager Trolden med op i vores sommerhus 3 dage den første uge og så tager vi derop og overtager sommerhuset. Derefter en lille uges tid hjemme hos os selv, for at ordne nogle hængepartier, der har vi planlagt en dag i Givskud og en i Legoland. Den sidste uge har vi lige bestilt en hytte eller hus i Seawest :balloons :balloons

Så det bliver da en skøn sommer herhjemme jeg håber bare ikke at jeg er alt for non mobil til den tid

Hvæd skal i andre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi tager til Jesperhus og den eftergølgende uge har manden også ferien, men vi har ikke planlagt noget endnu :) Uge 28,29 og 30 har jeg sammen med Tilde alene og ikke lagt faste planer endnu ;) Tænker at vi skal i ZOO, i børnebyen, til stranden, besøge legepladser og forhåbentlig får vi nogle legeaftaler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tager 14 dage til svigernes hus i den lille spanske by Aldede (staveplade) Svigerforældrene, min moster og Onkel tager med :glad

Den sidste uge byder på afslapning herhjemme. Regner med vi tager nogle endagsture et sted hen.

Uhh hvor jeg glæder mig til ferien :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil ikke lege lyseslukker, men jeg ville nok ikke selv lægge informationer om, hvornår jeg var på ferie på et åbent forum som dette...

Men ud over det så tager vi en uge til Malta og jeg glææææææder mig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal på campingferie i DK, og ellers rundt omkring på småture i diverse forlystelsesparker mv :)

Derudover planlægger jeg at tilbringe en masse god tid med gode venner og en grill :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal en uge til Jesperhus, en forlænget weekend i Kerteminde, en forlænget weekend med kanotur også skal drengene på en masse dagsture med deres far, de holder 10 ugers ferie sammenlagt, jeg har kun 11 dage, fordi jeg lige er startet på nyt arbejde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder desværre kun to ugers ferie, da manden var på SU i 9 mdr. sidste år og derfor stort set ikke opsparede noget ferie <_<

Men vi tager en lille uge til Skagen med hans forældre som vi har gjort de sidste 2 år. Og så skal vi forhåbentlig omkring min familie i det sydfynske i nogen dage - inkl. Harry Potter! Og så er skal vi også være hjemme i københavn, for vi har købt billetter til Prince-koncert :yay

Heldigvis går jeg jo på barsel ultimo november, så mon ikke jeg klarer mig uden mere ferie. Måske vi tager en forlænget weekend i sommerhus på Fanø i september/oktober, hvis jeg ikke kan holde det ud :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal en tur til Blokhus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal en uge til Bornholm :)

Og en weekend til Lalandia med hele min familie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi rejser til Syd Spanien i 10 dage - sammen med vores venner og deres to drenge på 7 og (knap) 6 år.. og så er deres mor høj gravid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg har sommerferie job, på min gamle praktikplads, har jeg kun to ugers sommerferie. Hvor Isaac har tre uger fri fra VS, den sidste uge er tvangslukket, så der har mine forældre været søde og valgt at sige de nok skal passe ham :loveshower

Den første uge skal vi på nogle småture. Vi skal blandt andet til Odense Zoo, som vi også var tidligere på året. Vi skal besøge kærestens familie og nogle venner.

Den anden uge står på camping med mine forældre, på Mørkholt. Det glæder vi os begge til og derfra skal vi blandt andet i Skærup MiniZoo, som vi plejer :D Isaac bliver så på Mørkholt, mens jeg tager hjem og arbejder. Og én to tre, så er den juli gået og så skal Isaac begynde i børnehave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i alt omkring 8 uger :glad de 2 af dem skal bruges i sverige og så en uge hvor kæresten og jeg skal have lavet værelse til Mikkel hjemme hos kæresten :yay :yay og så skal jeg bruge 3 uger på at læse lidt på og se tilbage på de gamle moduler :) og ja ellers står den på afslapning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal være hjemme, vi har en del hænge partier ved skal have lavet, sådan har det været i stort set 8 år ;) Glæder mig til vi er færdig med at bygge om på vores hus :glad

Vi skal dog i legoland nogle gange, har sæsonkort, en dag i Giveskud, en tur til Lalandia og hvad vi ellers kan finde på. Vi skal nok få de 3 uger til at gå.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal en uge til jylland og fyn ;)

Og så skal vi sammen 2 uger til Goldcity (Alanya - Tyrkiet)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi skulle havde været en tur til Kenya, men det bliver desværre ikke til noget af flere grunde.

Så vi bliver hjemme og får styr på hus og have :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tager til Jesperhus og den eftergølgende uge har manden også ferien, men vi har ikke planlagt noget endnu :) Uge 28,29 og 30 har jeg sammen med Tilde alene og ikke lagt faste planer endnu ;) Tænker at vi skal i ZOO, i børnebyen, til stranden, besøge legepladser og forhåbentlig får vi nogle legeaftaler :)

:yey: ;) :D

Vi skal en tur til Lolland og besøge folk og fæ - en tur i Knuthenborg og så til København og besøge søde venner derinde, og ellers bare hygge herhjemme med ture i Givskud hver 2.dag, og en tur i Odense zoo, der har jeg aldrig været så det skal prøves! :)

:loveshower:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De tre store skal 3 uger til deres andre forældre og har 4 uger her.

I de 3 uger de ikke er her skal Linus op til farmor og farfar i 3 - 4 dage, en tur i Djurs Sommerland alene med mig (så han får lov til at bestemme det hele - han GLÆDER sig) og i BH.

Fridas DP har fri en uge hvor jeg er hjemme til at passe hende 3 af dagene (og Linus får valget mellem BH og at være hjemme) og reservebedste forkæler hende de sidste to (uden overnatning).

I de 3 af ugerne med alle ungerne skal vi en lille uge i sommerhus + Højriis Slot samt div. småture derfra, en lille uge på Kruså Camping hvor den ældste skal 3 dage på Science Camp på Danfoss Universe og ellers bare en masse småture til hvor vi nu har lyst til at tage hen. Der skal også være tid til at lave ingenting og tulle rundt i nattøj hele dagen :)

Den sidste uge med alle ungerne skal jeg nok arbejde så det er manden der står for ungerne. De to store skal på ferie hos farmor og farfar et sted mellem 4 og 7 dage, så det er kun de 3 små der er hjemme.

Vi tager nok i et sommerhus der ligger relativt tæt på mit arbejde så de kan tage til stranden mv. mens jeg arbejder uden at de skal ud og køre.

Derudover har vi et haveprojekt der skal gøres noget ved, så tiden skal nok blive brugt.

Og Linus og jeg skal forresten i Cirkus Summarum til deres sidste forestilling. Den plejer at være så dejlig uformel og pjattet ift. de andre forestillinger da det netop er årets sidste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal en uge til Bornholm :)

Og en weekend til Lalandia med hele min familie.

Det lyder jo meget ligesom vores ferie :)

Vi skal en uge til Bornholm og besøge familie.

Og så skal vi 4 dage til Lalandia (+ Knuthenborg).

Ellers skal vi være hjemme og nyde det (forhåbentligt) gode vejr, tage i ZOO og hvad vi ellers kan finde på af én dags udflugter, der har noget af interesse for Christina.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi skal ingen steder i sommerferien da vi skal ha hundehvalp om 1 mdr :) men vi rejser til alanya i tyrkiet til efteråret i stedet for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er blevet inviteret en uge med til tyrkiet af min bror..

Så vi tager en uge til tyrkiet i august :D

Så det bliver dejligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er blevet inviteret en uge med til tyrkiet af min bror..

Så vi tager en uge til tyrkiet i august :D

Så det bliver dejligt..

Hvor henne i landet ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal en uge til jylland og fyn ;)

Og så skal vi sammen 2 uger til Goldcity (Alanya - Tyrkiet)

Hvor på Fyn skal du hen? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor på Fyn skal du hen? ;)

Kakaon har loved jeg godt må besøge hende :blush Vil da gerne mødes med dig også hvis det kunne give sig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kakaon har loved jeg godt må besøge hende :blush Vil da gerne mødes med dig også hvis det kunne give sig ;)

Nå ja det læste jeg da godt et sted ;) Kunne være rigtig hyggeligt at mødes ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja det læste jeg da godt et sted ;) Kunne være rigtig hyggeligt at mødes ;)

Har du smuglæst på face :P Jamen det er i uge 30 og alt efter hvornår jeg bliver smidt ud af Mie's (kejzer) hjem så tager jeg over fyn.. har ikke aftalt noget bestemt med Miss Matilde (uden H) endnu hvad der passer hende, men vil være hyggeligt at hilse på dig og Tilde... Har jo også Nadja med..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER