Amaryllis

Sådan noget hø

15 indlæg i dette emne

Da min mand kommer hjem opdager han, at der ligger en masse hvidt pels i vores have. han spørger mig, om jeg ved hvad der er flænset i haven?

Jeg ved intet, så han går ud og kommer kort efter ind med en mine som siger alt. Et dyr har taget pigernes kaniner.

Burene er ødelagt og skubbet fra hinanden. Det er to lange bure fra harald nyborg med net på alle flader.

Uhh hvor jeg raser indeni. Pigerne er dybt ulykkelige over at deres kaniner er væk. Heldigvis ligger der ikke skrog fra dem, kun pelsen fra den langhårede.

Politiet kan intet gøre, når vi ikke ved om det er en hund eller ræv.

Det er sådan noget hø alt sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor er det bare synd for de stakkels piger (og kaniner) :(

Jeg oplevede faktisk det samme som barn, og der var det naboens hund der havde været på spil.... Mig og min bror blev også bare så kede af det.....

Jeg ved ikke om i har mod på det, men jeg tror faktisk at det bedste i kan gøre for pigerne, er at love dem at de må komme med ind til dyrehandleren i weekenden og vælge nye kaninunger.... Og så købe et stærkere bur derinde også, så i ikke risikerer det samme sker igen.

Men i skal selvfølgelig også have lysten/overskudet til det....

Sikke da en møg træls ting at komme ud for!! :( :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor synd for både piger og kaniner :(

Mange :kram2 til tøserne og dig herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det bare synd for de stakkels piger (og kaniner) :(

Jeg oplevede faktisk det samme som barn, og der var det naboens hund der havde været på spil.... Mig og min bror blev også bare så kede af det.....

Jeg ved ikke om i har mod på det, men jeg tror faktisk at det bedste i kan gøre for pigerne, er at love dem at de må komme med ind til dyrehandleren i weekenden og vælge nye kaninunger.... Og så købe et stærkere bur derinde også, så i ikke risikerer det samme sker igen.

Men i skal selvfølgelig også have lysten/overskudet til det....

Sikke da en møg træls ting at komme ud for!! :( :kram2 :kram2

Vi har allerede lovet dem nye kaniner, men først efter sommerferien - da vi skal være bortrejst i en uge. Vi kan sætte nyt net på buret og det bliver noget kraftigere end det der var nu. Heldigt med en fingersnild mand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh nej, hvor er det synd for jer - og de stakkels kaniner.. :boo

:kram til jer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh stakkels piger.. Og Kaniner... :boo Godt i kan sikre burene, og få nye kaniner.. Det er en god løsning, i denne triste situation :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh stakkels dine piger, de er nok helt ulykkelige :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det der undrer mig er, hvordan har dyret kunne få fat på kaninerne? Var burerne skubbet ned og ødelagte, for en hund eller ræv ville altså ha' møgsvært ved at komme ind i et bur. :s men puha for en oplevelse og håber at børnene har fået det lidt bedre. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der undrer mig er, hvordan har dyret kunne få fat på kaninerne? Var burerne skubbet ned og ødelagte, for en hund eller ræv ville altså ha' møgsvært ved at komme ind i et bur. :s men puha for en oplevelse og håber at børnene har fået det lidt bedre. :kram

Det er bure som står på vores græsplæne. Nettet er ikke særlig tykt i trådene.

Jeg har lagt billeder ind på min facebook, da jeg synes de vil fylde for meget herinde.

Den store er mest påvirket, hun har grædt mange tårer siden hun kom hjem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv håber det hjælper med en ny kanin <_<

Men kæmpe kram til dine piger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årha :( det er altså så trist - jeg håber sådan at hun får det bedre - et godt råd er at få burerne rigtig højt oppe når de er ude, sådan at en stor hund eller ræv ikke ville kunne nå..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh stakkels piger :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åhh nej da.. Det lyder godt nok ikke rart :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER