Sookie

Jeg er så gal

32 indlæg i dette emne

Lørdag formiddag var jeg alene med begge børn, da Mike blev kaldt på job.

Og pludselig kom min mormor på et kort visit.

Hun havde taget en bakke jordbær med til Chloe.

Chloe legede i haven med nabo pigen - og de spurgte om de måtte få nogle jordbær.

og selvfølgelig måtte de det, så jeg lavede en skål til dem hver.

De fik så besked på at de skulle spise dem på terassen.

Men Chloe ville ta dem med op på trampolinen og det sagde jeg at hun ikke skulle.

hun blev så ved - og jeg forklarede hende igen at de skulle spises på terassen,

for ellers ville der ligge jordbær overalt på trampolinen og de ville blive ulækre.

Alligevel gik hun over mod trampolinen med dem.

Så jeg var nødt til at gå over til hende og tage skålen fra hende - sige Nej, Chloe - spis dem på terassen

i en lettere irriteret tone. Jeg satte så skålen over på terassen og herefter hørte hun så efter og satte sig pænt.

Min mormor kørte så 5 min. efter. Hun ville bare sige hej, da hun var i byen for at handle.

Det var også fint nok.

Så idag fra morgenen af ser jeg at hun har sendt en mail til mig - efter hun har været her.

Der står dette:

Kære Stephanie.

Jrg skriver til dig fordi der er noget der virkelig gør ondt i mit hjerte. det kan godt være du bliver sur på mig, men det er af kærlighed til dig og Chloe at jeg skriver.

Hvis du bliver ved at skælde Chloe sådan ud, så vil det give rigtig store problemer. Der er jo ingeder bryder sig om at blive skældt ud . Prøv at tale stille og roligt til hende, og tænk på at hendes lille hjerneforstår jo ikke det samme som vores voksne hjerne.Bliver man skældt ud hele tiden kan det udvikle sig til trods og modvilje, og du får en lille forvirret pige ud af det. Sig til dig selv,jeg skal ikke slælde Chloe ud, men tale stille og roligt til hende. Det vil jo ikke sige at hun skal ha lov til alt, men man kan godt være bestemt uden at skælde ud. Prøv at tænk på hvordan du selv vil reagere, hvis du blev skældt ud, prøv at sætte dig i Chloe´s situation, hvordan skal hun forstå din kærlighed.

Du har et problem med dit temperament Stephanie, og hidsighed er en synd. Bekend derfor din synd overfor Jesus, og bed ham om at hjælpe dig med at komme af med den, han vil høre din bøn og hjælpe dig. Vrede er ikke kærlighed. Se hvad bibelen siger om kærlighed.

Kærligheden er barmhjertig og venlig.Kærligheden er ikke misundelig eller pralende, den er ikke

uuanstændig eller selvisk.DEN LADER SIG IKKE OPHIDSE, og bærer ikke nag. Den sørger hvis nogen lider uret.

Kærligheden er tolmodig og tilgivende.

Jeg skriver dette fordi jeg holder så meget af jer, og vil så gerne det skal gå jer godt. TÆNK OVER DET.

De KÆRLIGSTE hilsner MOMME.

Jeg ringede til min mor med det samme - for jeg var bare så ked af det..

Ud fra de 10 min. hun har været her, har hun (min mormor) stemplet mig som den værste mor.

Jer der selv har / har haft børn i trodsalderen ved hvor svært det kan være

at skulle sætte børnene på plads.

og som om at man ikke føler sig som en dårlig mor nok i forvejen.

Jeg skrev en mail tilbage til hende.... og jeg behøver vist ikke at fortælle at

det ikke var en "takke mail".

Synes i det er i orden, det hun har skrevet til mig ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det ar absolut ikke i orden..

:kram2 :kram2 :kram2

Du ingen dårlig mor....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NEJ på ingen måde! Jeg var blevet tosset! Ja i den perfekte verden ville jeg også undgå at skælde ud, men verden er bare LANGTFRA altid perfekt :rolleyes Hvordan kan du være en dårlig mor, når du sætter synlige grænser for din datter og derved skaber tryghed for hende :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun mener jer det godt ingen tvivl om det, men nej det er ikke i orden og du bliver nødt til at sige fra. Du risikerer det bliver værre og der kan hurtigt komme følelser i klemme. Jeg ville sige fra med det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er RYSTET!

Jeg var godt nok blevet gal, hvis jeg havde fået sådan en mail. Som jeg ser det, sætter du blot grænser for dit barn, det gør enhver god mor, ellers bliver barnet jo netop forvirret.

At hun så også begynde at tale om synd, Jesus osv. synes jeg er VIRKELIG langt ude. Har hun måske aldrig selv skældt sine børn eller børnebørn ud? Det har jeg svært ved at tro ...

Hun har da nok skrevet mailen i den bedste mening, men der er også grænser for, hvad man kan tillade sig at sige/skrive til andre mennesker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o

En ting er, at hun er uenig. For det første er det ikke hendes bord at blande sig, men HVIS hun virkelig ikke kan lade være, så er en mail altså bare ikke det rigtige middel!! Det er simpelthen så usselt, at skrive det i en mail - er det fordi hun ikke tør sige det? Jeg bliver helt harm <_<

Noget andet er, at hun siger kærlighed ikke er vrede. Du er jo ikke vred - du sætter grænser for dit barn og DET er da netop kærlighed! ¨

Du er ikke en dårlig mor! Jeg havde gjort nøjagtig det samme og nogengange, så er man nødt til at sætte grænsen meget tydeligt, men hvis forholdet ellers er kærligt og respektfuldt, så tager Chloe ikke skade - tværtimod.

Jeg kan godt forstå du er vred på din mormor! Hvad sagde din mor?

Tusind :kram og :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhh - PAS?!?

Det kan godt være du muligvis skælder ud og irettesætter på en - for din mor - hård måde!

Det kan godt være du har et problem med hidsigheden?

Det kan godt være der er andre situationer din mor også tænker på i forhold til sin mail?

Det kan godt være du har noget du skal arbejde med?

Det kan godt være du trænger til et kærligt klap og en øjenåbner?

MEN, når det er sagt, så var jeg i den grad også blevet ked af det over at modtage sådan en mail - jeg synes det er fuldstændig uacceptabelt... Man må, om ikke andet, gå ud fra at mormor er en voksen - og på den baggrund være voksen nok til at tage en snak med dig under 4 øjne...

Når du får sådan en mail kan du jo ikke andet end tage imod den ene svinestreg efter den anden - du har ikke en kinamands chance for at 'forsvare' dig selv eller blot indgå i en god dialog! Jeg var nok blevet mere end ked - rasende vil jeg tro!

Jeg er sikker på, uden at vide det, at der i biblen også står om respekt og ligeværdighed - det synes jeg ingenlunde din mor viser overfor dig... Hvordan næste gang I er sammen, JEG ville føle mig underdanig og være bange for min mors øjne...

Jeg er sikker på min mor også synes der er nogle ting JEG gør forkert... Men hun respekterer mig - og jeg er mor! (ligesom hun er)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes selv.. at når hun kan finde på at skrive sådan en mail til mig, så er hun den største hykler.

Jeg har hørt mange historier fra min mor om dengang de var små. - min mor og hendes storesøster.

og om hvordan storesøsteren altid har kommet først - min mor siger endda den dag i dag

at navlestrengen stadig ikke er blevet klippet på dem.

min mor sagde i telefonen at jeg ikke skulle ta mig af det, at vi jo "ved hvordan hun er".

og det er sandt.

men jeg kunne ikke bare lade det ligge.

hun sagde også.. at jeg ville korse mig hvis jeg hørte nogle af de ting, hun sommetider fik at vide.

og hun sagde at da min bror og jeg var små, der sagde min mormor det modsatte til hende..

at hun skulle være hårdere.

Jeg har et stort temperament - og det er også noget jeg arbejder på hver dag, men

jeg lader det ikke gå ud over Chloe på den måde, som hun beskriver.

overhovedet ikke.

jeg tænker da nogle gange at jeg nok har været for hård ved hende,

men hvor mange forældre har ikke prøvet det?

Jeg skrev en mail tilbage... i mit raseri.. og det var nok ikke lige de sødeste ord..

og nu tænker nogen nok at det er mig der er kællingen - men hun trykkede godt nok lige

på mine knapper - og så skulle hun godt nok få - for der er ingen andre, der tør at sige noget

til hende.

Wow, hvor synes jeg godt nok at det er så lavt af dig at skrive, momme.

hvor er jeg bare skuffet. Skal jeg minde dig om, hvem der har været en strid mor overfor sine børn?

og tilmed slået dem ?

Eller hvordan Birgitte altid har været NR 1 ?????

for det er ALLE klar over. - hvilke ar tror du ikke at det har givet mor.

Eller hvordan du sagde at det var "Gud", der var god, da mor købte en splinter ny bil til jer.

For nej det var da bestemt ikke hende.

Ja, jeg har et stort temperament, og at du skriver det her til mig, gør mig ufatteligt sur og ikke mindst ked af det.

at du ikke engang kan sige det til mit ansigt.

Du var her i lørdags i 5 min. og ud fra det har du dømt mig som den værste mor.

Jeg kan godt skælde ud, ja.......... men det er hvis Chloe gør nogle ting hun ved hun ikke må.

Eller hvis hun ikke hører efter når det er blevet sagt 10 gange.

Desuden så er det sjældent at jeg faktisk skælder ud, men jeg sætter hende på plads, når hun gør noget hun ikke må.

Men når hun bevist gør noget, som hun ikke må og VED hun ikke må, så kan jeg skælde ud.

Men jeg gør det bestemt ikke hele tiden, som du beskriver.

Hvordan kan du få dig selv til at skrive sådan noget ud fra de KORTE besøg du har aflagt?

Du ved intet om hvordan vi gør tingene her.

Chloe er en meget klog pige, som ved lige præcis hvilke knapper hun skal trykke på.

hun er lige nu i trodsalderen og alle ting skal prøves af.

og har man ikke nogle regler for hende, så blir hun ved og ved.

Jeg har ALDRIG slået hende og jeg kunne aldrig nogensinde finde på det.

jeg elsker mine børn overalt på hele jorden!

Jeg kan blive sur, ja det kan jeg... men jeg ved godt hvordan min datter skal håndteres.

og jeg kan fortælle dig at min sundhedsplejeske har sagt at jeg klarer situationerne rigtig flot med hende.

jeg råber og skriger ikke af hende, men jeg fortæller hende at "nu er det nok".

"sæt dig i chloes situation, hvordan hun skal forstå din kærlighed".

du mener simpelthen at jeg giver hende den forkerte kærlighed. mange tak.

PAS DIT EGET! og hold dit jesus ævl for dig selv, det er ikke alle der gider at høre om det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej Stephanie..... Jeg er helt chokeret!

Hvor vover hun...... :o

Kæmpe :kram2 til dig..... Og lad være med at høre på hvad hun siger! Hvad ved hun om hvad der er godt eller skidt for Cloe.... Du er Cloes mor, og du er den bedste mor i verden for hende!!

Og desuden er det noget sludder det hun siger.... Børn har så godt af faste rammer, og somme tider er man bare nødt til at hæve stemmen lidt.... Selvfølgelig skal man prøve at undgå råben og skrigen, men jeg er ret sikker på at det din mormor overværede den dag, ikke falder under den kategori!!!

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt du har svaret hende..

ved stadig ikk hvad jeg skal skrive ... er helt mundlam...

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, jeg var godt nok også flejnet totalt og var også blevet uendeligt såret. Hvad bilder hun sig ind at dømme dig udfra de 5-10 min og det lyder jo ikke til du har handlet forkert overfor din datter. Overhovedet ikke.

Jeg synes det er et fint svar du er kommet med og kan i den grad godt forstå du skriver som du gør.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan Stephanie :respekt Synes det er en helt rigtig mail du har sendt hende..

Hun kan slet ikke være sig selv bekendt og personligt var jeg også blevet tosset..

Præcis som du beskriver Chloe kan Mille også sagtens være og jeg finder det yderst provokerende når hun spørger om det samme 20 gange og jeg hver gang siger nej..Til sidst må jeg også hæve stemmen og sige det meget bestemt.. Og de situationer tror jeg de fleste forældre har været i ..

Jeg er spændt på om mormor skriver tilbage eller hun er blevet sur :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er dybt chokeret :o hvad bilder hun sig ind??? Ej undskyld men kan godt forstå du er vred...

Jeg er meget spændt på om hun svarer dig, synes det var et godt brev du skrev tilbage..

Mange knus til dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun har svaret mig...

hun skrev:

Kære Stephanie.

Jeg er ked af at jeg har såret dig, det var ikke meningen, og at du elsker dine børn det ved jeg, og det skrev jeg også,,jeg skulle selvfølgelig ikke ha blandet mig i om du skælder ud eller ej, jeg havde ikke i sinde at dynge en masse møg ned over dig, kun at hjælpe dig, men da du ikke forstår det, så er jeg meget ked af det og også over alt det du skrev til mig. Men jeg tilgiver dig, og håber også du tilgiver mig.

Kærlig hilsen Momme.

Jeg synes det er en gang pladder - og jeg har godt nok bare mistet alt for hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op engang bræk, din mormor har skrevet. :puke

Jeg synes det lyder til at du håndterede episoden med din datter HELT rigtigt. Og jeg kan godt forstå, at du blev rigtig sur og såret over den mail.

Jeg er ikke sikker på at det sådan lige var den mest "strategiske" mail, du fik sendt tilbage, men jeg håber at din mormor fanger budskabet og blander sig udenom, uden at der bliver alt for mange sure miner.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op engang bræk, din mormor har skrevet. :puke

Jeg synes det lyder til at du håndterede episoden med din datter HELT rigtigt. Og jeg kan godt forstå, at du blev rigtig sur og såret over den mail.

Jeg er ikke sikker på at det sådan lige var den mest "strategiske" mail, du fik sendt tilbage, men jeg håber at din mormor fanger budskabet og blander sig udenom, uden at der bliver alt for mange sure miner.

:kram

I know..

det var også i raseri :rolleyes

Hun fik lige hele smørren... men jeg mener også at den var fortjent.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, jeg ser først nu, at din mormor har svaret...

Hmm, personligt ville jeg nok skrive tilbage, at jeg vidste at hun mente det godt, og at jeg derfor tilgav hende. Hun lyder utroligt bedrevidende, hyklerisk og hellig, men hvis det var mig, ville jeg også være ked af at være uvenner med min mormor/mine børns oldemor.

Det minder mig lidt om engang jeg var på sexmesse og nogle meget kristne mennesker holdt en lang brandtale for mig, om at det ikke var for sent at komme ud af synden og at jeg ville komme i helvede, hvis jeg fortsatte som jeg gjorde og bla bla bla... Dødirriterende, men jeg mindede mig selv om, at ud fra deres synsvinkel, var de jo ved at prøve at redde mig fra evigt helvede. Og det var jo sådan set "meget pænt af dem". Agtigt... Så jeg smilede pænt til dem og lyttede, og bagefter valgte jeg så alligevel at gøre, som jeg selv ville. Jeg ved ikke, om man kan sammenligne det med dit forhold til din mormor? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I know..

det var også i raseri :rolleyes

Hun fik lige hele smørren... men jeg mener også at den var fortjent.

Jamen det kan vi hurtigt blive enige om ;) (Altså at hun fortjente den) Og ja, raseri og strategi følges nok ikke altid ad. Hehe. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din mormor vil dig og din datter det bedste. Men måden hun griber det an på, er helt forkert. Hun kan snakke med dig om, hvordan hun ser det - ja. Men at skrive det sådan, jamen hvad sker der for hende? og så alt hendes kristne budskab, ja jeg ville også blive gal, for nogle skal ikke presse deres tro ned over mig...

Jeg syne du har skrevet et rigtig godt brev til hende, og ja måske du har sagt nogle ting, som ikke er blevet sagt før, men måske har hun godt af at vide sandheden...

thumps up til dig... skriv, endelig når hun har svaret igen, eller hvad der ellers sker. Men jeg tror desværre du skal regne med, at hun nu sidder grædene til ynglingsdatteren og fortæller om, hvor ond du er...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din mormor vil dig og din datter det bedste. Men måden hun griber det an på, er helt forkert. Hun kan snakke med dig om, hvordan hun ser det - ja. Men at skrive det sådan, jamen hvad sker der for hende? og så alt hendes kristne budskab, ja jeg ville også blive gal, for nogle skal ikke presse deres tro ned over mig...

Jeg syne du har skrevet et rigtig godt brev til hende, og ja måske du har sagt nogle ting, som ikke er blevet sagt før, men måske har hun godt af at vide sandheden...

thumps up til dig... skriv, endelig når hun har svaret igen, eller hvad der ellers sker. Men jeg tror desværre du skal regne med, at hun nu sidder grædene til ynglingsdatteren og fortæller om, hvor ond du er...

Ja, det er jeg slet ikke i tvivl om at hun har gjort.

og lige præcis - folk skal ikke presse deres tro ned over andre - det var også noget af det,

der gjorde mig mest gal.

og så at Jesus kan redde mig fra mit temperament... jeg har da aldrig hørt noget lignende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lørdag formiddag var jeg alene med begge børn, da Mike blev kaldt på job.

Og pludselig kom min mormor på et kort visit.

Hun havde taget en bakke jordbær med til Chloe.

Chloe legede i haven med nabo pigen - og de spurgte om de måtte få nogle jordbær.

og selvfølgelig måtte de det, så jeg lavede en skål til dem hver.

De fik så besked på at de skulle spise dem på terassen.

Men Chloe ville ta dem med op på trampolinen og det sagde jeg at hun ikke skulle.

hun blev så ved - og jeg forklarede hende igen at de skulle spises på terassen,

for ellers ville der ligge jordbær overalt på trampolinen og de ville blive ulækre.

Alligevel gik hun over mod trampolinen med dem.

Så jeg var nødt til at gå over til hende og tage skålen fra hende - sige Nej, Chloe - spis dem på terassen

i en lettere irriteret tone. Jeg satte så skålen over på terassen og herefter hørte hun så efter og satte sig pænt.

Min mormor kørte så 5 min. efter. Hun ville bare sige hej, da hun var i byen for at handle.

Det var også fint nok.

Så idag fra morgenen af ser jeg at hun har sendt en mail til mig - efter hun har været her.

Der står dette:

Kære Stephanie.

Jrg skriver til dig fordi der er noget der virkelig gør ondt i mit hjerte. det kan godt være du bliver sur på mig, men det er af kærlighed til dig og Chloe at jeg skriver.

Hvis du bliver ved at skælde Chloe sådan ud, så vil det give rigtig store problemer. Der er jo ingeder bryder sig om at blive skældt ud . Prøv at tale stille og roligt til hende, og tænk på at hendes lille hjerneforstår jo ikke det samme som vores voksne hjerne.Bliver man skældt ud hele tiden kan det udvikle sig til trods og modvilje, og du får en lille forvirret pige ud af det. Sig til dig selv,jeg skal ikke slælde Chloe ud, men tale stille og roligt til hende. Det vil jo ikke sige at hun skal ha lov til alt, men man kan godt være bestemt uden at skælde ud. Prøv at tænk på hvordan du selv vil reagere, hvis du blev skældt ud, prøv at sætte dig i Chloe´s situation, hvordan skal hun forstå din kærlighed.

Du har et problem med dit temperament Stephanie, og hidsighed er en synd. Bekend derfor din synd overfor Jesus, og bed ham om at hjælpe dig med at komme af med den, han vil høre din bøn og hjælpe dig. Vrede er ikke kærlighed. Se hvad bibelen siger om kærlighed.

Kærligheden er barmhjertig og venlig.Kærligheden er ikke misundelig eller pralende, den er ikke

uuanstændig eller selvisk.DEN LADER SIG IKKE OPHIDSE, og bærer ikke nag. Den sørger hvis nogen lider uret.

Kærligheden er tolmodig og tilgivende.

Jeg skriver dette fordi jeg holder så meget af jer, og vil så gerne det skal gå jer godt. TÆNK OVER DET.

De KÆRLIGSTE hilsner MOMME.

Jeg ringede til min mor med det samme - for jeg var bare så ked af det..

Ud fra de 10 min. hun har været her, har hun (min mormor) stemplet mig som den værste mor.

Jer der selv har / har haft børn i trodsalderen ved hvor svært det kan være

at skulle sætte børnene på plads.

og som om at man ikke føler sig som en dårlig mor nok i forvejen.

Jeg skrev en mail tilbage til hende.... og jeg behøver vist ikke at fortælle at

det ikke var en "takke mail".

Synes i det er i orden, det hun har skrevet til mig ?

NEJ det syntes jeg ikke... e-mail var ikke opfundet da Jesus levede, så hvorfor kunne hun ikke blot konfronterer dig med med hendes problem?!!!

Det er jo meget forskelligt hvordan folk ser på Biblen, og jeg er ikke kristen, så sorry, kan ikke forstå hvorfor hun skal citere Biblen, fremfor blot at sige HENDES mening.

Jeg syntes du handlede helt korrekt. Om man skal skælde ud i højt toneleje eller lidt mere stille, kan være situationsafhængigt. Men helt ærligt, vil din mormor have at du skulle sætte dig ned og forklare pigebarnet hvad hun må og ikke må, med forskellige argumenter - så bliver hun da først forvirret. Børn skal ikke altid have et argument for hvorfor de ikke må det ene eller andet, men gør som den voksne siger...

Jeg håber du er blevet gode venner med din mormor igen.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes selv.. at når hun kan finde på at skrive sådan en mail til mig, så er hun den største hykler.

Jeg har hørt mange historier fra min mor om dengang de var små. - min mor og hendes storesøster.

og om hvordan storesøsteren altid har kommet først - min mor siger endda den dag i dag

at navlestrengen stadig ikke er blevet klippet på dem.

min mor sagde i telefonen at jeg ikke skulle ta mig af det, at vi jo "ved hvordan hun er".

og det er sandt.

men jeg kunne ikke bare lade det ligge.

hun sagde også.. at jeg ville korse mig hvis jeg hørte nogle af de ting, hun sommetider fik at vide.

og hun sagde at da min bror og jeg var små, der sagde min mormor det modsatte til hende..

at hun skulle være hårdere.

Jeg har et stort temperament - og det er også noget jeg arbejder på hver dag, men

jeg lader det ikke gå ud over Chloe på den måde, som hun beskriver.

overhovedet ikke.

jeg tænker da nogle gange at jeg nok har været for hård ved hende,

men hvor mange forældre har ikke prøvet det?

Jeg skrev en mail tilbage... i mit raseri.. og det var nok ikke lige de sødeste ord..

og nu tænker nogen nok at det er mig der er kællingen - men hun trykkede godt nok lige

på mine knapper - og så skulle hun godt nok få - for der er ingen andre, der tør at sige noget

til hende.

Wow, hvor synes jeg godt nok at det er så lavt af dig at skrive, momme.

hvor er jeg bare skuffet. Skal jeg minde dig om, hvem der har været en strid mor overfor sine børn?

og tilmed slået dem ?

Eller hvordan Birgitte altid har været NR 1 ?????

for det er ALLE klar over. - hvilke ar tror du ikke at det har givet mor.

Eller hvordan du sagde at det var "Gud", der var god, da mor købte en splinter ny bil til jer.

For nej det var da bestemt ikke hende.

Ja, jeg har et stort temperament, og at du skriver det her til mig, gør mig ufatteligt sur og ikke mindst ked af det.

at du ikke engang kan sige det til mit ansigt.

Du var her i lørdags i 5 min. og ud fra det har du dømt mig som den værste mor.

Jeg kan godt skælde ud, ja.......... men det er hvis Chloe gør nogle ting hun ved hun ikke må.

Eller hvis hun ikke hører efter når det er blevet sagt 10 gange.

Desuden så er det sjældent at jeg faktisk skælder ud, men jeg sætter hende på plads, når hun gør noget hun ikke må.

Men når hun bevist gør noget, som hun ikke må og VED hun ikke må, så kan jeg skælde ud.

Men jeg gør det bestemt ikke hele tiden, som du beskriver.

Hvordan kan du få dig selv til at skrive sådan noget ud fra de KORTE besøg du har aflagt?

Du ved intet om hvordan vi gør tingene her.

Chloe er en meget klog pige, som ved lige præcis hvilke knapper hun skal trykke på.

hun er lige nu i trodsalderen og alle ting skal prøves af.

og har man ikke nogle regler for hende, så blir hun ved og ved.

Jeg har ALDRIG slået hende og jeg kunne aldrig nogensinde finde på det.

jeg elsker mine børn overalt på hele jorden!

Jeg kan blive sur, ja det kan jeg... men jeg ved godt hvordan min datter skal håndteres.

og jeg kan fortælle dig at min sundhedsplejeske har sagt at jeg klarer situationerne rigtig flot med hende.

jeg råber og skriger ikke af hende, men jeg fortæller hende at "nu er det nok".

"sæt dig i chloes situation, hvordan hun skal forstå din kærlighed".

du mener simpelthen at jeg giver hende den forkerte kærlighed. mange tak.

PAS DIT EGET! og hold dit jesus ævl for dig selv, det er ikke alle der gider at høre om det.

Lige præcis, at sætte grænser er krælighed, for uden grænser ville pigebarnet blive total forvirret og være usikker på hvor hun har dig!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er jeg slet ikke i tvivl om at hun har gjort.

og lige præcis - folk skal ikke presse deres tro ned over andre - det var også noget af det,

der gjorde mig mest gal.

og så at Jesus kan redde mig fra mit temperament... jeg har da aldrig hørt noget lignende.

:lolhit :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er jeg slet ikke i tvivl om at hun har gjort.

og lige præcis - folk skal ikke presse deres tro ned over andre - det var også noget af det,

der gjorde mig mest gal.

og så at Jesus kan redde mig fra mit temperament... jeg har da aldrig hørt noget lignende.

ej helt ærligt, nu ødelægger du hele mit verdensbillede, jeg troede netop jesus kunne det :lol :lol :lol

Har hun altid været troende og så hellig, eller er det kommet til her efter hun er blevet oldemor???

Jeg synes det er fint, at du skrev det svar, og så må hun altså se på, om hun vil være en del af jeres liv uden at skulle blande sig på den på, eller om hun så heller vil undvære..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik jeg sagt :lovebk ?

Tak for alle jeres svar og krammer.

Det er så fantastisk at man kan komme herind og skrive om hvad som helst.

I er fantastiske :7:

Jah, i al den tid jeg kan huske, der har hun været så hellig.

Jeg kan huske at vi som børn, ikke synes det var sjovt at komme hjem til dem (hende og hendes mand).

Det var så kedeligt - og vi skulle altid be bordbøn og synge takke sang inden

vi skulle spise.

og sådan er det også stadig. men nu tænker jeg jo at det er sådan de er.

Men jeg synes næsten kun at det blir værre og værre.

Folk må gerne ha deres tro - men jeg synes godt nok at det kan blive for meget her.

ihvertfald når man nærmest overfalder folk med den.

Hun tror også på alle de der ting med at Jorden går under..

også blir alle de kristne hentet op i himlen af Jesus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER