Sookie

Jeg er så gal

32 indlæg i dette emne

Jeg er chokeret :o

Kan godt forstå, at du blev gal og ked af det :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nøj, jeg var også gået i coma :o

For det første, synes jeg også det er overdrevet at skrive på baggrund af at have overværet noget i 5-10 minutter

For det andet, synes jeg ikke det er hendes "pligt" at blande sig i

For det tredje var jeg også blevet en meget underlig farve i skallen, hvis Jesus så blev blandet ind i det :gal

I øvrigt synes det er super overlegent at skrive "men siden du ikke forstår det"- altså der var jeg nok først tændt af!

Masse af :kram og støttende tanker fra én, der også bare er træt af folks indblanden, bedrevidenhed og intolerance ;)

P.S- og jo, det kan godt være hun har gjort det af et godt hjerte, men så måtte hendes hjerte i mine øjne gerne være lidt mindre godt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ai mand jeg havde da også spændt flltsbuen til max, hvis nogen havde skrevet sådan til mig og så endda en mormor!! :o

Kan kun erklære mig enig med panelet og jeg synes også hendes sidste mail er nedladende! :(

Jeg synes du skal sige til hende at du nu er hinduist og tror på koen er et helligt dyr og så kan hun bede til koen og angre til den....måske vil den tilgive hendes synd og indblanding i dit privatliv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ai mand jeg havde da også spændt flltsbuen til max, hvis nogen havde skrevet sådan til mig og så endda en mormor!! :o

Kan kun erklære mig enig med panelet og jeg synes også hendes sidste mail er nedladende! :(

Jeg synes du skal sige til hende at du nu er hinduist og tror på koen er et helligt dyr og så kan hun bede til koen og angre til den....måske vil den tilgive hendes synd og indblanding i dit privatliv...

Enig. Ellers skal du citere biblen.

Døm ikke, for at I ikke selv skal dømmes. For den dom, I dømmer med, skal I selv dømmes med; og det mål, I måler med, skal I selv få tilmålt med. (Matthæus)

Så hvis hun tror så meget på biblen, så skulle hun SKAMME sig!!! Den ENESTE der kan dømme DIG er GUD. :badgirl

Og hvis hun vil dømme dig, må du også dømme hende... Så hun skal virkelig bare tie stille..

Jeg var virkelig også blevet TOSSET!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lige først :kram2 :kram2 nøj jeg ville blive tosset hvis jeg fik sådan en mail :respekt at du svarede hende igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var også blevet temmelig misfornøjet over den mailkorrespondence :prik

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig. Ellers skal du citere biblen.

Døm ikke, for at I ikke selv skal dømmes. For den dom, I dømmer med, skal I selv dømmes med; og det mål, I måler med, skal I selv få tilmålt med. (Matthæus)

Så hvis hun tror så meget på biblen, så skulle hun SKAMME sig!!! Den ENESTE der kan dømme DIG er GUD. :badgirl

Og hvis hun vil dømme dig, må du også dømme hende... Så hun skal virkelig bare tie stille..

Jeg var virkelig også blevet TOSSET!!!!

Den var god. Den skulle jeg jo ha haft i min mail til hende :)

Det er det jeg siger: HYKLER!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER