tamara

Hjælp tøser er grædefærdig

106 indlæg i dette emne

Har lige været til nf scanning den lille så rask pg sundt ud, men min bp har lavet lidt rod i det. Fik en risiko på 1:51... Hva så? Hva sker der??? Har min baby Down syndrom??? Plsss hjæææælp ;(((((

UPDATE.. VENTER EN SKØN PIGE MED NORMALE KROMOSOMER :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rolig rolig... Det er selvfølgelig ikke så gode odds, men det er stadig MEGET usandsynligt, at der er noget galt.

Du skal have yderligere tests for at finde ud af, om der er noget galt med Junior i maven.

Jeg er helt sikker på, at der intet er galt! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom 1:51 er et højt tal i forhold til de fleste NF-scanninger, så er det jo stadig en lille risiko. Sansynligheden for at der er noget galt med jeres lille baby er ikke ret stor, så op med humøret igen!

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 kan godt forstå du er urolig.. men ja som de andre siger er der stadig gode chancer

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Jeg krydser fingre for, at alt er godt, selvom du selvfølgelig bliver bange nu!!!

Jeg håber, du snart kan komme til videre undersøgelser!?!

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan bare intet tænke, ska få en tid til moderkageprøven... De målte først nf til 1,4 og derefter 2,0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik du slet ikke noget information på hospitalet?

Jeg mener, at når tallet er under 1:300, så får man tilbudt en moderkageprøve eller en fostervandsprøve, der kan fastsætte risikoen yderligere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jeg takkede ja men de ville ha jeg sku snakke med manden om overvejelserne først

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jeg takkede ja men de ville ha jeg sku snakke med manden om overvejelserne først

Okay. Jeg er sikker på, at de prøver viser, at alt er helt fint med din lille spire :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Århhhh jeg håber sååååååååå frygtelig meget på min lille og dejlige bebs ikke fejler noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er vel stadig 50 gange større chance for, at dit barn ikke har downs, end at det har det. Tænk på det. (Og selvfølgelig er du ked af det - forståeligt nok)

Du skal tale med din mand, fordi der er en lille risiko ved at få lavet en fostervands/moderkageprøve, men synes bare, at du skal skynde dig at få bestilt den tid. Masser af klem og kram herfra..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck :kram :goodluck :kram :goodluck :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min bedsteveninde og min svigerinde fik begge 1:12 og de har begge fået en sund og rask baby :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå din urolighed.

En af mine bedste veninder fik tallet 1:56 sidste år og få dage senere kom hun så til moderkagebiopsi, der viste en sund og rask babydreng.

:kram til dig - jeg håber på det bedste. Om ik andet ska du da bestemt tag imod en moderkagebiospi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tøser i er bare dejlige <3 har fået en tid på mandag Kl 09 til moderkageprøven, håber på det bedste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tøser i er bare dejlige <3 har fået en tid på mandag Kl 09 til moderkageprøven, håber på det bedste

Jeg krydser fingre for et godt resultat :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt du har bestilt tid.. :kram2 håber du får en god miniferie og du kan nyde den..

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå, at du er bekymret, men jeg stemmer i med koret: Der er en meget lille chance for, at den lille rent faktisk har Downs!

Kæmpe :kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En af mine veninder fik en lignende vurdering, men moderkagebiopsien viste, at alt var i skønneste orden og, at de ventede en lille dreng :loveshower og hun er højgravid nu og føder når som helst :loveshower så jeg vil også sige tag det roligt (selvom det er svært) og vent og se hvad prøven på mandag siger, men synes det er lang tid, at du skal vente, men det er vel pga. helligdag og weekend, men ikke desto mindre er det en hård og lang ventetid, men er sikker og håber inderligt på at alt er som det skal være :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter også utålmodigt, inderst inde er der noget i mig der siger at den skønne unge ikke fejler noget. Om ikke andet vil det være elsket ligeså højt som sine 2 søskende :) kan heldigvis tænke mere positivt nu. Ga vide om man blir scanner for en sikkerheds skyld på mandag?!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vær du bare glad for at de kan lave en nakkefold, og glæd du til at du har mulighedenfor at vælge..

Det er måske hårdt skrevet, men jeg mener det godt.

For nogle familier kan det have store konsekvenser at få et handicappet børn end for andre.

Men :goodluck :goodluck :goodluck Jeg vil virkelige håbe og krydse alt hvad jeg kan for det er et velskabt barn du venter jer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tanker til jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå din bekymring, men vil stemme i koret - der er rigtig gode chancer for, at barnet er sundt og rask :kram Håber på et positivt resultat :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak i skønne qvinder, håber også bare mega meget på og tror også at det er en sund og rask bandit der driller os lidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER