Guest

hvor tideligt kan man starte en barnedåbsplanlægning

11 indlæg i dette emne

ja hvor tideligt kan man gå i gang med at planlægge en barnedåb???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Normalvis ville jeg mene et par måneder før barnet kommer :) meeen.. I dit tilfælde er det lidt noget andet.. :) Din "graviditet" er jo meget længere end andres, så jeg ville mene det også er en slags "redebygning" at gå og planlægge en barnedåb :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil mene, at man kan gøre det, når man ved, hvornår barnet kommer/bliver født...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt efter hvordan DU har det med det, så kan du da bare kaste dig ud i det. Der er jo mange overvejelser og valg/ fravalg der skal gøres, og det kan jo sagtens gøres i goooood tid! Har i egentligt nogle navne klar?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange ting kan man da i det mindste begynde at overveje allerede inden barnet kommer, men nogle gange når man jo at skifte mening undervejs, så hvis man, som jer, kan komme til at vente længere tid på barnet, er det måske svært at decideret arrangere noget. Men man kan jo altid overveje havd man vil, hvor man vil holde det, hvem der skal med osv.

Vi brugte ikke vildt lang tid på forberedelserne og reserverede intet før de var født, det turde jeg ikke... Jeg tror vi arrangerede et par mdr. i forvejen, men det var mest for at få de praktiske detaljer om lokation, mad osv. på plads.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm måske man skulle gå i gang med en planlægningstråd, bare sådan for sjov :D for jeg har allerede en del ideer om, hvordan og hvorledes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du starter da en tråd med alle dine ideer :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begyndte at planlægge barnedåb 3 måneder før hun blev født ca :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan kun anbefale at gå i gang så tidligt som muligt! Når barnet først kommer, så har man så lidt tid og overskud og så er det guld værd, at have en færdig "køreplan" liggende. Man kan altid småjustere henad vejen, men alle de mange detaljer som tager så meget tid, er en fornøjelse FØR barnet kommer, men lidt af en plage at presse ind i hverdagen EFTER man er blevet forældre.

Mange hilsner

Solskin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er meget meget fornuftigt hvis du allerede går i gang nu :)Når barnet kommer så er det ikke altid man har tiden til at lave det som man gerne vil. Så jeg synes du skal nyde at have tiden og når barnet så kommer, så kan du nyde at du har klaret en del af det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gjorde mig en masse overvejelser inden fødslen, men planlagde ikke noget som sådan før efter fødslen. Men det er vel som man er til som person! :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER