Guest LilleMig

Hvad laver i til daglig??

49 indlæg i dette emne

Jeg selv er på barsel nu :D

Men når min barsel er slut skal jeg ud i feltmarken og søge job igen igen, jeg blev færdig uddannet som Social og sundhedshjælper i feb, men nåede jo selvfølgelig ikke at få et job inden min barsel ;)

Jeg havde aldrig troet jeg skulle inden for faget som sosu-hjælper, jeg var sten sikker på det eneste de gjorde var at tørre :numse og fjerne :puke :blush

Men efter jeg havde søgt 100 forskellige stillinger efter endt barsel med Cody og der desværre ikke var nogen der ville have mig besluttede jeg mig for at prøve det her fag alligevel ( på opfordring fra min mor som selv er sosu-hjælper :D) Jeg kom så et dejligt sted hen hvor jeg blev ansat med løntilskud, og det var jo så lige mig :) Jeg var så heldig da jeg så kom ind på skolen at jeg kom i praktik det sted jeg havde været med løntilskud, så det var bare SÅ dejligt :biglove

Jeg nyder den daglige kontakt med mennesker, være sammen med en masse forskellige personligheder, høre om hvordan deres liv har været, vide at jeg gør en forskel og få dem til at føle at de er noget helt specielt og at de får mig til at føle at de glæder sig til jeg kommer og at jeg er god til mig arbejde ;)

Hva med jer andre hvad laver i og hvorfor ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg er pt sygemeldt med en depression og er desværre opsagt pr 31/1-12 på grund af nedgang af kunder. men skal da ud og finde et nyt job når jeg er klar igen

men ellers gør jeg rent hos i de ældre som vælger et privat firma

nyder at komme ud og hører om deres liv imens jeg hjælper dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser til pædagog...

Er på 5. semester ud af 7..

Elsker børn i alle aldre og især at "opdrage" altså lærer dem noget...

Ellers hygger jeg bare om min mand og lille hund herhjemme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er pt sygemeldt med en depression og er desværre opsagt pr 31/1-12 på grund af nedgang af kunder. men skal da ud og finde et nyt job når jeg er klar igen

men ellers gør jeg rent hos i de ældre som vælger et privat firma

nyder at komme ud og hører om deres liv imens jeg hjælper dem.

Er det en fejl du har skreven med datoen..?? ellers er der længe til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet social og sundhedshjælper og har været det siden 2002.

Jeg har siden d. 01.04.05 arbejdet med mennesker med dement og er rigtig glad for det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha jeg har været lidt rundt omkring. Jeg blev uddannet sosu-hjælper i starten af 2010, og arbejdede efterfølgende i et liv/bo miljø i deres demensafdeling. Her den 1. startede jeg på assistenten, da jeg gerne vil have mere ansvar indenfor ældreområdet, eller evt. arbejde på hospice eller med psykisk syge. Jeg har ellers bag mig en stor del af lærersem. men magtede ikke at skulle skrive bachloropgave og de eksamner, så jeg valgte, at tage hjælperuddannelsen og arbejde indenfor det område til jeg evt. bliver klar til den sidste del af lærersem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet pædagog og er pt. ansat i et barselsvikariat i en børnehave ;) Har altid vidst, at det er arbejdet med andre mennesker jeg brænder for :) Men må dog indrømme, at ønskejobbet ligger inde for specialområdet, men det kan ikke blive lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt at det er de bløde fag der dominerer :)

Jeg er sygeplejerske og har ansættelse på en operationsgang hvorfra jeg pt. har orlov.

Går hjemme på tabt arbejdsfortjeneste med mine tvillinger, frem til de bliver 2 år til foråret.

GLÆDER mig til at få et liv igen der ikke kun handler om børn!!

Men er spændt på hvordan det hele skal hænge sammen idet vi i mellemtiden er flyttet mere end 100 km væk fra vores jobs...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er social- og sundhedsassistent

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lærerstuderende på 2. år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er Unit assistent (en slags sekretær) i et IT firma , dejligt arbejde med stor frihed til at arbejde hjemme og flexe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det sidste 1 1/2 år arbejdet i svigerfars firma (som manden min skal overtage med tiden) - sidder til dagligt på kontor sammen med min mand, svigerfar og svigermor (de 2 sidstnævnte er IKKE sammen mere)..

Firmaet har 7 afdelinger - og kontoret er så på den ene afdeling (der hvor alt startede)..

Ja der sidder jeg og er kontor assistent.. laver alt fra løn, anmelde sygdom, betale varekreditorer, tage imod ordre på telefonen - til at lave annoncer, skilte osv.

Det er bestemt IKKE ønske jobbet - MEN det er et job hvor jeg kan tage fri eller møde senere hvis behovet er der. Inden vi blev gift, gik jeg på et coaching kursus for ledige - der er for "syge" til at komme i aktivering... <_< IKKE fedt - men en normal arbejdsplads vil jo aldrig ansætte mig med mit fravær pga mit helbred.. Og ja - da vi så blev gift kunne kommunen ikke give mig penge mere - da manden tjente for meget... og så måtte jeg jo ud og finde på noget.

Drømmejobbet er heeeelt sikkert grafiker..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lærer - på barsel fra ingenting, så jeg skal ud i det umulige = at finde et job til maj! Kan slet slet ikke overskue alle de besparelser der er i det offentlige, når jeg jo skal bruge et job! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser til sygeplejerske om er færdig om godt et år.... Ih hvor jeg glæder mig. Jeg har valgt dette fag fordi det bare er så meget MIG! :) Jeg elsker kontakten til mine patienter, at kunne tænke hurtigt i en presset situation og afværge potentielle "katastrofer" at samarbejde med forskellige faggrupper, pårørende etc. Ja, jeg elsker bare jobbet... :) Nu må vi se om der er noget at komme efter når jeg er færdig, eller om jeg skal læse videre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er socialrådgiverstuderende og bliver færdig om 1½ måned :loveshower :loveshower

Inde da læste jeg engelsk og kommunikation på Handelshøjskolen i Århus, hvor jeg blev bachelor fra i 2006.

Jeg blev dog hurtigt træt af at arbejde med kommunikation & PR, og startede derfor forfra - hvilket jeg aldrig har fortrudt!

Jeg glæder mig som en vanvittig til at blive færdig og komme ud og arbejde - jeg synes lovgivning + rådgivning er en mægtig spændende kombination :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lærerstuderende på 4. år, og skulle meget gerne nå at afslutte míne eksaminer inden jeg skal føde til sommer :) Jeg elsker kontakten med børnene i det daglige og elsker i det hele taget det miljø man har på de forskellige skoler. Jeg er i øjeblikket i min sidste praktik, hvor jeg virkelig er blevet bekræftiget i, at jobbet som skolelærer er mit kald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet pædagog, men fik en fødselsdepression ifbm Emilies fødsel :( Så den har jeg gået og bakset med lige siden og gør det stadig. Er pt sygemeldt fra jobsøgningshelvedet da jeg stadig ikke er på toppen.

Jeg kan ikke længere arbejde i daginstitution så jeg skal ud at finde ud af hvad jeg så vil....og kan, som ufaglært! DET er dælmer svært når der ikke er jobs i forvejen. Drømmer om at få min egen webshop, men det koster også!

Aner ikke hvad jeg skal finde på....men skal også bare koncentrere mig om at blive frisk pt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser til sygeplejerske og er færdig om 1½ år ca..

Jeg vil gerne læse videre til jordemoder eller sundhedsplejerske. For elsker ikke jobbet som sygeplejerske, det er bare et springbræt videre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sosu-assistent på et hyggeligt lille plejecenter - eller dvs. nu er jeg gåët på barsel :) Startede der efter min sidste barsel sluttede - trængte til et skift. Før arbejde jeg indenfor social psykiatrien men alene i aftenvagt - efter at have oplevet nogle uheldige episoder mens jeg ventede Røskva, må jeg indrømme at jeg ikke turde vende tilbage længere... Er til gengæld blevet super glad for min nuværende arbejdsplads :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er pædagog i en børnehave :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet socialrådgiver og arbjeder til daglig som sygedagpengerådgiver.

Jeg er pt. sygemeldt pga stress og har aftalt med min arbejdsplads at jeg skal have en anden stilling hvor der er mindre pres på når jeg kommer tilbage.

Jeg troede socialrådgiver var jobbet for mig, men må sande at det er det ikke. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal, men der skal nok ske noget andet på et tidspunkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet bygningsmaler og har arbejdet som maler i 12 år. Og var meget glad for det job, MEN desværre har det sat sine fysiske spor på min krop, hvilket vil sige at jeg er blevet opereret 2 gange i højre håndled, får nemt ondt i ryggen og har væskesamlinger i begge knæ. Jeg har dog aldrig gået sygemeldt med noget af det selvom jeg næsten ikke kan gå nogle dage, dog lige bort set fra da jeg blev opereret. Jeg skulle have fundet et andet arbejde for mange år siden, men fandt først noget andet lige efter at jeg blev op. for anden gang. Jeg er i dag dagplejer og trives godt med det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet tandklinikassistent og arbejder på en stor klinik. Jeg elsker mit fag og de mange udfordringer der er i det.

Jeg er bla. praktikvejleder for vores elever, og så er jeg også censor inde på grundforløbet til klinikass.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ansat som rådgiver i en lille sparekasse. Jeg blev bankrådgiver fordi jeg synes det er spændende og fordi jeg gerne vil have med mennesker at gøre.

Hvis jeg skulle vælge om idag ville jeg vælge at læse til sygeplejerske eller socialrådgiver.

Knus Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg er Purchaser (Indkøber) i en stor amerikansk virksomhed, som producerer medicoudstyr såsom balloner til ballonudvidelser, stents til forsnævrede årer osv osv osv...

Super fedt sted at være, jeg startede her da min barsel sluttede for 2 år siden. Jeg har arbejdet med Indkøb altid, så det er det eneste, jeg kan finde ud af :-)

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER