Guest LilleMig

Hvad laver i til daglig??

49 indlæg i dette emne

Er det en fejl du har skreven med datoen..?? ellers er der længe til.

nej det er det ikke,har 3 mdrs opsigelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg arbejder med rekruttering i en stor dansk virksomhed :)

Jeg har en kandidatgrad i Corporate Communication som jeg gjorde færdig på 3,5 år - og har arbejdet med rekruttering ved siden af studiet så det var naturligt at fortsætte der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg arbejder i legoland (når legoland ellers har åbent :)) men lige nu går jeg på VUC mens jeg venter med længsel på at sæson 2011 begynder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er lærer og arbejder på et opholdsted for anbragte unge.

Ligenu er jeg dog på barsel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, så falder jeg lidt udenfor "de bløde fag" :)

Jeg er indkøbschef i en mellemstor virksomhed.

Har været ansat samme sted i 13 år og har siddet på mange forskellige "stole", noget som idag gøre at jeg stortset kan træde ind alle steder i virksomheden, hvis der skulle opstå et akut problem. Det kan til tider give et dejligt afbræk i hverdagen og giver stor respekt for de forskellige jobfunktioner (noget som desværre ikke altid er gengældt ;) )

-Trine

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser psykologi på 5. semester (der er 10 i alt) og så arbejder jeg i et botilbud for sindslidende. Elsker både mit studie og mit arbejde, men arbejdet er næppe noget jeg vil fortsætte med, når jeg er færdiguddannet. Til den tid ville jeg gerne have arbejde indenfor pædagogisk psykologisk rådgivning eller klinisk med enten børn eller voksne. Uh, der er faktisk mange spændende ting, jeg gerne vil. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lærerstudine på 2. år og har et fritidsjob i byens Kort og Godt kiosk og er så skruk, at jeg dagligt tænker og venter på, tiden hvor det bliver aktuelt med baby nr. 2 :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er pædagogmedhjælper i en vuggestue.Men er desværre sygemeldt pt pga en arbejdsskade :(

Håber dog snart der kommer en afklaring,så jeg kan komme tilbage igen.Savner mine kollegaer samt ungerne HELT vildt meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på "evigheds-barsel" :lol

Jeg blev sygemeldt da jeg ventede Frida i Marts 2009 og har været på barsel siden da jeg blev gravid under barslen med Frida.

Når jeg ikke er på barsel arbejder jeg på en kirurgisk afd. på et sygehus. Spændende job, men må erkende der bliver langt til/fra arbejde når jeg er flyttet. Så planen er at henimod slutning af barslen så leder jeg aktivt efter noget andet.

Desværre er der totalt ansættelsesstop på sygehusene i hovedstaden for SSA'ere så medmindre situationen ændrer sig så må jeg søge på plejehjem eller aktivitetscenter.

Hjemmeplejen bliver det under alle omstændigheder ikke. Så hellere pendle til/fra Holbæk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er Business Controller i en stor virksomhed.

Så jeg springer helt ved siden af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser psykologi på 5. semester (der er 10 i alt) og så arbejder jeg i et botilbud for sindslidende. Elsker både mit studie og mit arbejde, men arbejdet er næppe noget jeg vil fortsætte med, når jeg er færdiguddannet. Til den tid ville jeg gerne have arbejde indenfor pædagogisk psykologisk rådgivning eller klinisk med enten børn eller voksne. Uh, der er faktisk mange spændende ting, jeg gerne vil. :D

Psykologi er bare SÅ spændende, har selv lige de sidste to år læst det, men afsluttede her i sommers :) Synes der er så mange gode teorier i det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på "evigheds-barsel" :lol

Jeg blev sygemeldt da jeg ventede Frida i Marts 2009 og har været på barsel siden da jeg blev gravid under barslen med Frida.

Når jeg ikke er på barsel arbejder jeg på en kirurgisk afd. på et sygehus. Spændende job, men må erkende der bliver langt til/fra arbejde når jeg er flyttet. Så planen er at henimod slutning af barslen så leder jeg aktivt efter noget andet.

Desværre er der totalt ansættelsesstop på sygehusene i hovedstaden for SSA'ere så medmindre situationen ændrer sig så må jeg søge på plejehjem eller aktivitetscenter.

Hjemmeplejen bliver det under alle omstændigheder ikke. Så hellere pendle til/fra Holbæk.

Mon ikke vi kan bytte lidt? ^_^ Jeg er jo rykket fra hovedstaden til Vestsj. og vi får godt nok også et logistik problem når jeg skal starte igen til april :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er udlært bygningsmaler, men blev fyret da jeg var gravid med den første. Så da jeg skulle finde et arb efter barsel blev jeg dagplejemor, nåede kun at arb i 5 mdr inden jeg gik på barsel igen. Og til januar starter jeg op igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blomsterdekoratør men pt på barsel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er social- og sundhedsassistent

Også her.

Vil dog gerne læse videre på et tidspunkt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en kontorassistent + en markedsføringsøkonom uddannelse og læser pt. HD i afsætning. Jeg arbejder som marketingsassistent i et mindre firma i Odense :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet kosmetolog, men da jeg var færdig, sagde faget mig ik så meget mere, så jeg arbejdede en del år i et supermarked, indtil jeg så kom på at jeg ville uddanne mig som IT supporter. Det er jeg så i gang med nu, og er færdig til august 2011. Det har været nogle turbulente år med denne uddannelse, da det første sted jeg var i lære, ikke ville forlænge min kontrakt, så jeg endte i skole praktik =lorteløn, men har lige fået ny læreplads med start imorgen :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet Handelsassistent inden for service. Arbejder i mine forældres firma som kontornusse. Her sidder jeg med udlejning af Lifte, stillads og truck. Udover det laver jeg mærkater til maskinerne og ordner alt med hjemmeside og laver annoncer, brochure og hvad der ellers måtte være..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet kontorassistent, men har ikke arbejdet indenfor faget.

Pt. læser jeg til lærer på 2. år .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Psykologi er bare SÅ spændende, har selv lige de sidste to år læst det, men afsluttede her i sommers :) Synes der er så mange gode teorier i det.

Øh, jeg er forvirret, dvs. du er færdiguddannet psykolog, eller du sprang fra? Men ja, det er rigtig spændende. :) Det meste af det i hvert fald :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da vildt så mange der er herinde der er inden for omsorgsområdet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da vildt så mange der er herinde der er inden for omsorgsområdet :)

Ja nu når du siger det, så er der faktisk mange :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig...Vi er ikke ret mange fra det private erhvervsliv. Er det mon fordi sådanne forums tiltrækker kvinder fra bløde fag mere end dem fra det mere resultatorienterede private erhvervsliv ? ? ? Absolut ikke skrevet for at nedgøre nogen !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er speditør hos Damco / Maersk i Billund, jeg sidder med luftfragt. Jeg er det fordi, hmm bobob, det var en kort uddannelse med forholdsvis gode penge i bagefter :)

ej min far er speditør, og synes at jeg skulle prøve det, da jeg ikke vidste hvad jeg skulle, så sagde jeg ok, men hvis jeg skal være speditør så SKAL det være for maersk... søgte ind, og fik elevpladsen :)

nu er jeg udlært og arbejder stadig samme sted ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER