Mor til de skønne

Hvor køber I autostole?

24 indlæg i dette emne

Nettet eller fysisk butik? :) Smid gerne links ;)

Det er meget snart ved at være tiden, at Tilde kommer i en større autostol (fra 15 kg), men kunne da godt tænke mig at spare nogle penge hvis det er muligt ;)

Så hit me :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores er købt i fysisk butik, børnene har prøvet at sidde i dem inden vi besluttede os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt alle vores 3 stole HER og også min søsters er købt der.. Super fin service :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores er købt i fysisk butik, børnene har prøvet at sidde i dem inden vi besluttede os.

Vores plan er også, at vi tager ud i en butik inden og prøver nogle stole, så vi ved hvad vi vil have ;) Kunne ikke finde på, at købe en stol uden at vide, hvordan Tilde sidder i den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt alle vores 3 stole HER og også min søsters er købt der.. Super fin service :)

Tak ;) Der har jeg faktisk handlet før, kan jeg se :D Dog ikke en autostol, men ja de har rigtig god service :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Www.babymobile.de :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde, vi må lige snakke sammen inden I stopper- kigger nemlig også efter ny. Vi køber nemlig i England, og det er MEGET billigere - også billigere end tyskland, hvis du handler de rigtige steder. Pramworld.co.uk er hurtige og billige :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores tre er købt på kindersitzeshop.de. De har været væsentligt billigere og har været fremme indenfor 4 dage efter bestilling alle tre gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt alle vores autostole igennem tiden, hos Olivers baby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde, vi må lige snakke sammen inden I stopper- kigger nemlig også efter ny. Vi køber nemlig i England, og det er MEGET billigere - også billigere end tyskland, hvis du handler de rigtige steder. Pramworld.co.uk er hurtige og billige :glad

Ja det må vi lige - kunne være fint hvis vi kan bestille sammen ;) Vi bestiller i juli :) Jeg må lige få kigget på siden :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vores er købt i fysisk butik, tør ikke stolt på de stole man køber på nettet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger rømer så jeg bestiller i Tyskland :) man sparer en den penge selvom portoen er kommet på.

Hvis jeg bestiller en babystol og en stol i nummeret større samt en isofix base til babystolen så villle jeg spare over 2000 kr i alt i forhold til f.eks babysam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gik i Babysam og prøvede den stol vi havde kig på. Bestilte herefter på mytoys.de. Tror vi sparede næsten 1000 kr på stolen og fragt var kun 6 €, så det kunne nemt betale sig..:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

på tysk hjemmeside,mange penge at spare

babysmobile.de

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores er købt i fysisk butik, tør ikke stolt på de stole man køber på nettet ;)

Hvorfor ikke?

Vi har købt autostole x2 på tyske hjemmesider, vildt billigt, og de er fremme på et par dage..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske kan I hjælpe, vil gerne handle billigt et sted og jeg vil have en bagudvendt stol 9+ kg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske kan I hjælpe, vil gerne handle billigt et sted og jeg vil have en bagudvendt stol 9+ kg?

Vi har købt vores Britax First Class Plus i England. Super hurtig levering, og lidt under halv pris i forhold til herhjemme (ca. 950 kr plus ca. 100 kr i fragt). Den kan bagudvendes og forudvendes efter ønske, og plads i bilen:

PRAMWORLD

De har også andre der kan bagudvendes på denne side. Britax´en er uden Isofik, men prøv f.eks. at se under BeSafe rewardfacing car seats- der er nogle med IsoFix, hvis det skal være dét :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi læsete om dem på nettet og købte den derefter brugt gennem dba.dk :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I babyudstyrsbutikker.

Hvis du køber over nettet, vil jeg anbefale, at I tager ud og prøver den samme model i jeres bil og tager barnet med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 15kg ikke først fra 4år ?

vi har købt vores stole i Babysam på tilbud.

og det er mest fordi at jeg gerne vil se/mærke stolen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 15kg ikke først fra 4år ?

vi har købt vores stole i Babysam på tilbud.

og det er mest fordi at jeg gerne vil se/mærke stolen.

som udgangspunkt ja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 15kg ikke først fra 4år ?

vi har købt vores stole i Babysam på tilbud.

og det er mest fordi at jeg gerne vil se/mærke stolen.

Mener det er 3 år ;) Men jeg har en pige på 2 år, som er 95 cm og vejer knap 16 kg :blink Så autostolen var bare ikke god til hende mere :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 15kg ikke først fra 4år ?

vi har købt vores stole i Babysam på tilbud.

og det er mest fordi at jeg gerne vil se/mærke stolen.

Jo, fra 4 år

mener det er noget med at den ikke støtter noh i ryggen ved uhekd før deres ryg er stærk nok?

Liva fik den da hun var 4½

Louie kommer til at sidde i mellemstolen noget længere fordi han er så lille

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER