tinapingvin

Jeg er faktisk lidt ked af det

45 indlæg i dette emne

Mit arbejde holder KÆMPE jubilæums fest samt julefrokost imorgen, der er 3000 tilmeldte, og de varsler om det enten er Alphabeat, Rasmus Seebach, Infernal eller Medina der kommer og spiller, MEN jeg har slet ikke hørt noget før igår! :unsure Så nu kæmper jeg om at få en plads der, for jeg vil rigtig gerne med, men synes det er underligt at ikke engang min afdeling har nævnt noget. Ja jeg bliver faktisk lidt ked af det :(

Nu har jeg ringet til festudvalget og håber så på at få en plads!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er nok bare en fejl. Gå ind og spørg din chef direkte hvorfor du ikke har hørt noget. Og så burde han sikre sig at du kom med. Evt. på bekostning af hans egen plads :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nok bare en fejl. Gå ind og spørg din chef direkte hvorfor du ikke har hørt noget. Og så burde han sikre sig at du kom med. Evt. på bekostning af hans egen plads :kram2 :kram2

Det er det ikke, for jeg har snakket med ham i morges. De har ikke sagt noget om det, velvidende at jeg ikke kan logge på intranettet herhjemme! Så synes faktisk det er lidt øv! Jeg skulle selv have holdt mig opdateret!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det ikke, for jeg har snakket med ham i morges. De har ikke sagt noget om det, velvidende at jeg ikke kan logge på intranettet herhjemme! Så synes faktisk det er lidt øv! Jeg skulle selv have holdt mig opdateret!

nåh ja du går hjemme... Ja det er faktisk typisk at virksomheden ikke tænker på dem derhjemme og jeg tror ikke der er noget ondt ment i det. Men jeg tror godt fagforeningen vil gå ind i det hvis det er... Men jeg tror så ikke det gavner noget at få dem med ind i det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan noget er rigtig øv, og jeg har faktisk selv prøvet det samme, jeg er enig i du skal konfrontere din chef med det for det beroer garanteret på en misforståelse, og så er det træls at gå rundt og have en klump i maven over :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor surt.. :kram håber du får plads.. tror desværre også det er meget almindeligt at glemme dem der går hjemme..

Hvor arbejder du henne? synes det vildt at høre om sådan store firma'er.. til vores julefrokost bliver vi 12 og det er med partnere.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor surt.. :kram håber du får plads.. tror desværre også det er meget almindeligt at glemme dem der går hjemme..

Hvor arbejder du henne? synes det vildt at høre om sådan store firma'er.. til vores julefrokost bliver vi 12 og det er med partnere.. ;)

Jeg arbejder på Siemens, vindmøller :) Det er lidt vildt, men de forstår sku at fyre en fest af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber da du får en plads og det er da rigtig øv, at du intet har hørt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stadig ikke hørt noget, så den fest er loooong gone :( Øv altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ai hvor er det mærkeligt at der ikke bare er én der har ringet til dig!! :s

Nå...men når det er sagt så har min mand også arbejdet hos Siemens i Brande en del år :) Har også en anden veninde der arbejder der...:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stadig ikke hørt noget, så den fest er loooong gone :( Øv altså!

har I ikke en personale afd. du kan ringe til?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har I ikke en personale afd. du kan ringe til?

Det er dem eg har ringet til 40 gange idag og har nu skrevet en mail også, men den ENE person jeg skal have fat i er der ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ai hvor er det mærkeligt at der ikke bare er én der har ringet til dig!! :s

Nå...men når det er sagt så har min mand også arbejdet hos Siemens i Brande en del år :) Har også en anden veninde der arbejder der...:)

Ja de vil sku nok ikke have mig med :)

Jamen jeg glæder mig vildt til at komme tilbage, for det er en fed arbejdsplads! Love it!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er dem eg har ringet til 40 gange idag og har nu skrevet en mail også, men den ENE person jeg skal have fat i er der ikke :(

ej altså, så må de andre dælme hjælpe dig! Sig det til dem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej altså, så må de andre dælme hjælpe dig! Sig det til dem!

Nu har jeg fået hendes mobilnummer, så må vi håbe hun tager den!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg fået hendes mobilnummer, så må vi håbe hun tager den!

ja ellers skriv en sms om dilemmaet. Skriv at du er på barsel og at du ikke har fået besked!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ringer man op igen - så bliver der smækket på! Altså!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ringer man op igen - så bliver der smækket på! Altså!!

fagforening!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fagforening!

Det kan godt være at det bare er mig, men er det ikke lidt at overdrive det, at blande fagforeningen i det pga. af man ikke kommer med til julefrokosten fordi man er på barsel?? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser det også somom de har mega travlt idag, festen er jo imorgen. Så kommer nok ikke med desværre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror bare jeg vinker pænt farvel til den frokost og så takker mine kollegae fordi de overhovedet gad infomere mig!

Øv :( Er bare bitter lige nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror bare jeg vinker pænt farvel til den frokost og så takker mine kollegae fordi de overhovedet gad infomere mig!

Øv :( Er bare bitter lige nu

Hvis du har deres e-mail så send dem en lille takke-notits allerede idag.

Så har de en dårlig smag i munden ved festen imorgen og husker det måske til næste gang at informere fraværende kolleger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

JEG ER MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED :)

Hvor godt :) Håber det bliver en god aften.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER