ønskebaby

kan jeg bruge denne kjole??

20 indlæg i dette emne

hejsa.

ja jeg har fået syet denne kjole hernede i vietnam.

jeg ved jeg er stor men jeg behøver jo ikke gøre det værre :)og jeg kan ikke finde ud af om jeg syntes den gør mig større?

kom med jeres ærlige mening :)

jeg ville bruge den til min brors bryllup.

kram ønskebaby.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg kun set dit profilbillede, så jeg kan ikke sige om kjolen gør dig større eller mindre end du er :rolleyes

Men jeg vil da lige sige WOW hvor ser du godt ud i den - og hvor er det bare en virkelig smuk kjole!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes den er sød.. Kan ikke vurdere om den gør dig større.. det tror jeg umiddelbart ikke.. synes den er dejlig sommerlig.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der rigtig flot og syntes bestemt IKKE, at du ser stor ud i den ;) Ville helt klart vælge den :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har ikke så mange billeder af mig i fuld figur. men jeg har fundet lidt så kan i se det. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes den sidder super godt på dig! Den får dine former frem og ja :) Du er bare super flot :loveshower Den SKAL du altså have på!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes den sidder super godt på dig! Den får dine former frem og ja :) Du er bare super flot :loveshower Den SKAL du altså have på!!

mange tak. :blush hvor er det pænt sagt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op hvor er du en køn pige.

Er vild med kjolen, så bær du den til brormands bryllup.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op hvor er du en køn pige.

Er vild med kjolen, så bær du den til brormands bryllup.

mange tak. :blush(jeg er ikke van til at hører det så mange gange så ved slet ikke hvad jeg skal sige) :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, det er en sød kjole til dig.

Dog ville jeg ikke tage de grå leggins på til, men det ved jeg jo ikke, om det er meningen :) . Jeg ville vælge nogle nylonstrømper og dertil høje sko.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, det er en sød kjole til dig.

Dog ville jeg ikke tage de grå leggins på til, men det ved jeg jo ikke, om det er meningen :) . Jeg ville vælge nogle nylonstrømper og dertil høje sko.

ja jeg skal ikke have leggings på. :) det var bare lige det jeg havde på der... :)

og mange tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes i hvert fald godt du kan have den på!!! Den er super fin og klæder dig rigtig godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, det er en sød kjole til dig.

Dog ville jeg ikke tage de grå leggins på til, men det ved jeg jo ikke, om det er meningen :) . Jeg ville vælge nogle nylonstrømper og dertil høje sko.

Jeg er 100% enig - du kommer til at se meget kort ud i leggings - har selv det samme problem :)

Med nylonstrømper og et par høje hæle, vil du være top-lækker til din brors bryllup :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 100% enig - du kommer til at se meget kort ud i leggings - har selv det samme problem :)

Med nylonstrømper og et par høje hæle, vil du være top-lækker til din brors bryllup :glad

jeg har også planer om at jeg skal have nylonstrømper på og så skal jeg se om jeg kan finde nogle pæne høje sko jeg kan gå i.. hehe.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa, er helt enig med de andre..... Hvor ser du dejlig ud i den kjole :loveshower

Og jeg synes slet ikke den gør dig "større".... Tvært imod.... Den sidder rigtig fint!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er super smuk.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak skal i have... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw hvor er det en smuk kjole :) og du er fantastisk smuk i den :) Så den absolut være egnet til din bror bryllup :) Alt efter hvordan vejre er kan du vel også bare have bare ben under kjolen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tilslutter mig de andre og siger at jeg synes helt sikkert at kjolen er rigtig flot til dig og at du sagtens kan have den på til din brors bryllup :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også du er fin. Vi glæder os til at se dig dresset op til fest:-)

Hanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER