Dorthe

Højde på 5 årig?

20 indlæg i dette emne

Tobias var afsted til 5 års undersøgelsen i mandags, han er noget højere end jeg selv troede. Han er 124 cm uden sko :blink Hold da op han bliver høj hvis det forsætter.

Hvor høje er jeres på 5 år?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Andreas fylder 6 om en måneds tid og han er vel 118 cm eller deromkring. Og han er ellers rimelig høj, men har vist fudet sin overmand....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andreas fylder 6 om en måneds tid og han er vel 118 cm eller deromkring. Og han er ellers rimelig høj, men har vist fudet sin overmand....

Ja jeg kan da bedre forstå nu, at han er vokset ud af sine str. 116 bukser, nu er problemet bare, at str. 122 er ALT for stor om maven på ham ;) Så godt det snart kun er shorts vejr, så opdager man ikke er det er str. 116 :D Så må jeg have fedet ham op i løbet af sommeren, så han kan passe str. 122 om maven :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nui han er høj!

Vores store dreng bliver 8 i næste uge, og han er lige omkring 126 cm høj :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg var 122 da jeg var 5 år - jeg er dog "kun" 175,5 i en alder af 29 år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine elever blev målt første skoledag - der var de 5-6 år.. Drengene var mellem 116 og 127cm - men ham på 127 er også MEGET høj af sin alder.. Også en del højere end de andre! Så det ER en stor dreng du har :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja han ligger i den høje ende kan jeg se. Men manden og jeg er heller ikke de laveste, manden er 186 og jeg er 175 og jeg har altid være højere end alle de andre i min klasse, selv drengene, det var først i 9. klasse at drengene blev højere end mig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liva var - den dag hun blev 5 år - 119 høj

I dag er hun ca 122 cm og vejer 21,5 kg og hun fylder 6 år til Juli

Hun bruger str 29 i sko og str 6-7 år i tøj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja han lyder høj, Alexander bliver 5 om 5 måneder og han er den højeste i BH med sine 111 cm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg kan da bedre forstå nu, at han er vokset ud af sine str. 116 bukser, nu er problemet bare, at str. 122 er ALT for stor om maven på ham ;) Så godt det snart kun er shorts vejr, så opdager man ikke er det er str. 116 :D Så må jeg have fedet ham op i løbet af sommeren, så han kan passe str. 122 om maven :D

Åhh ja, det problem har vi også - med begge drengene.. Hernede er tøjstørrelserne ift. år/højde mindre end i DK, hvilket betyder at vi er nødt til at købe hhv. str 7 og 8 år, enkelte ting i str. 10 år endda! Og så er det også bare alt, alt for stort om livet! Kasper er i forvejen tynd, så det hjælper ikke, når han så også skal have større størrelse, for at det passer i længden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Simon er 110 cm og er 5 år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andy er også en af de højeste i børnehaven, og han er da "kun" 111, så wow Tobias er høj :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er begyndt at komme i tvivl om lægen har målt rigtig med Tobias højde ;) Siden han er så meget højere end jeres. Tror jeg skal have sat en tommestok fast på ham i morgen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er begyndt at komme i tvivl om lægen har målt rigtig med Tobias højde ;) Siden han er så meget højere end jeres. Tror jeg skal have sat en tommestok fast på ham i morgen :D

:lolhit mon ikke du bare har dig en dejlig høj knægt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit mon ikke du bare har dig en dejlig høj knægt ;)

Jo det har jeg :loveshower , synes bare det lyder vildt, at han er så høj ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Daniel var ved 5 års undersøgelse 110 cm

men hans far er også kun 168 og han er sin far en tro kopi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter er lige blevet 5 år i april og var 114 cm og vejede 19kg til 5 års undersøgelsen.

Min søn var lidt lavere - mener han var ca 110 cm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, ja han er høj.

Min dreng på 7 år er 127 cm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg lige selv målt Tobias for nogle dage siden, lægen havde målt ham forkert, for jeg kan kun måle ham til 121 cm uden sko. Men okay 3 cm fra eller til :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias var afsted til 5 års undersøgelsen i mandags, han er noget højere end jeg selv troede. Han er 124 cm uden sko :blink Hold da op han bliver høj hvis det forsætter.

Hvor høje er jeres på 5 år?

wow det var da godt nok vildt :o mine drenge er 8 år og de er ikke engang så høje.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER