babyboy

føler mig som en kæmpe fiasko!

20 indlæg i dette emne

må bare ha det her ud. min søn er 20 dage gammel og har kolik. nogle dage er bedre end andre, men ik altid har jeg så meget overskud til ham som min kæreste .. føler jeg læsser alt hen på ham, og at jeg ik kan klare mit eget barn :'( det er skrækkeligt .. føler mig som en kæmpe fiasko, der aldrig sku ha haft barn :'(.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Het het jeg har haft et barn med.kolik så jeg forstår dig hundrede procent.

Har du undersøgt noget zoneterapi eller kiropragter til ham. Det hjalp her.

Ammer du eller giver du flaske, da jeg fik Augst ned i antal gange han spiste da det kan være svært for maven at fordøje alt maden hyppigt.

Ellers må du have fat i en slynge så han kan ligge tæt hos dig imens du ordner eks vasketøj, da man kan miste overblikket ved at ens hjem roder osv.

Han tager ikke skade af at ligge selv og græde lidt imens du skal på wc eller noget andet.

Selvom det er svært kom ud og få luft det hjælper på det hele

Og sidst men ikke mindst du er og bliver den bedste mor for din søn og ja man føler tit man ikke han slå til men det gør alle men det gør du

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange gode råd allerede, men vil lige tilføje et. Har i prøvet en slyngevugge? Min svigerinde har en datter der havde kolik og skreg flere timer i træk. På besøg ved os satte vi vores slyngevugge op og vupti, så var der ro. De blev så glade for den at de selv købte en.

Når det så er sagt så er du absolut ikke en fiasko. Du er den bedste mor dit barn kan ønske sig!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min den første havde også kolik - sjovt nok jeg turde få flere børn efter den tur!!

Følte mig også som jordens dårligste mor, kom så langt ud at jeg kunne stå og råbe af ham, og en god mor råber ikke af sin 1 måned gamle søn boohoo.gif

Men jeg var kommet så langt ud pga. søvnmangel at alt fornuft ikke virkede mere.

Jeg tog ham til zoneterapi, hvilket var dyrt på en SU - men alle pengene værd!! Efter en uge og to behandlinger var han en helt normal baby som sov i op til 4 timer i træk flere gange om dagen, var glad og smilende og jeg kunne endelig få sovet lidt, blive glad og komme til at elske det lille myr som jeg ind imellem havde hadet så voldsomt pga. kolikken.

Jeg håber du finder noget der kan hjælpe dig, zoneterapi, kiropraktor, slynger - eller har noget netværk der kan aflaste dig ind imellem så du kan få noget søvn, for det andet holder ikke i længden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er slet ikke en dårlig mor - bare det at du tænker sådan, betyder jo at du vil din søn det bedste og det gør dig bare til en endnu bedre mor :loveshower Du er den bedste mor han kan få..

Det er vigtigt du er åben omkring hvordan du har det - det er nogle svære følelser, men tal med nogle veninder eller noget familie omkring det.. Også BRUG folk! Der er helt sikkert mange der vil hjælpe - bug dem! Og det gør dig IKKE til en dårlig mor - men nogengange skal man bare "væk" fra den lille skrigeballon :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det jo dejligt du har en mand du kan læse af på.. han er der jo for at hjælpe dig..

Nadja havde ikk kolik- hun skreg højst i 2 timer af gangen og jeg var død og jeg tænkte meget grimme ting og var dybt ulykkelig.. Det eneste jeg vil fortælle dig at det bliver bedre og letter at være mor.. og du uden tvivl den bedste mor for dit barn.. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hopper også på vognen med zoneterapi! Vi havde prøvet alt og var også indlagt på sygehuset, fordi det var så slemt, så de ville tage en masse prøver. Til sidst var der én, der rådede mig til zoneterapi, og efter 3 behandlinger var det VÆK!!!! Jeg havde en lille pige, som smilte og lå og "snakkede" med - noget, jeg ikke havde oplevet inden.

:kram:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Christina havde også kolik da hun var spæd... Et HELVEDE for forældrene! <_<

Det der løste problemet for os var som mange af de andre nævner - Zoneterapi.

Der skulle faktisk ikke ret mange besøg til, før kolikken forsvandt.

Det er helt klart alle pengene værd!

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 Tilde havde også kolik og jeg ringede nogle gange grædende til min mand på jobbet, hvor han så tog tidligt fri og kom hjem og overtog. For det er bare PISSE HÅRDT :( :kram2 Men kan kun, som flere andre, anbefale zoneterapi :) Vi var afsted ca. 4 gange og det var FANTASTISK ;)

Husk på, du er ingen dårlig mor, men møg presset og det kan bringe grimme ting frem i os alle :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er ingen fiasko, du er blot en mor der har det hårdt :kiss

Jeg kan fuldt ud forstå dig, da Cody var spæd havde han "aften-kolik" dvs han græd fra 17-18 tiden til 23-00 og hold op det var hårdt, så tør da slet ikke tænke på hvordan det er at have en der græder 24/7 :(

Du er den bedste mor for din søn, det er jeg helt sikker på, du er bare en mor der har brug for en pause nogengange, og det er der bestemt ikke noget galt i, tværtimod.. :kiss

Håber det snart vender, så du og din søn rigtig kan nyde hinanden :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ik overskue det, føler mig helt fortabt, og føler ik jeg kan klaere det :'( .. fortryder næsten..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg var kolikbarn da jeg var spæd og min mor fortalte mig at hun lagde et vådt, vreden og varmt viskestykke hen over min mave. - en varm hånd eller lign. virkede også - den gang i 90'erne var det jo ikke så "in" med zoneterapi - men da også helt klart noget jeg ville anbefale :P

Du er bestemt ikke en dårlig mor, fordi du er træt!

tværtimod - du sætter jo stadig dit barns behov før dit eget og det er stort i sådan en situation!

husk at få sovet godt igennem når manden "overtager" - så kan det være der går længere tid imellem at tålmodigheden løber op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved min venindes dreng hjalp det også at lægge ham på ens ene arm, så hans ben lå ud mod ens hånd - et ben på hver side.

Den anden hånd skulle være på hans ryg og nærmest massere den .. tror det har masserer luften igennem systemet :)

Men husk nu på at det ikke er DIG.. Du er en god mor..!! Det er dejligt at du bruger dette forum - brug det endelig endnu mere og få sagt alt, få skrevet alle frustrationer ned! Det kan også hjælpe..

Og sørg nu for at få slappet af - kom lidt væk og lad nogle veninder eller noget familie passe ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har engang læst at det hjælper at spise radiser hvis man ammer barnet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det egentlig med dig og din lille familie? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har desværre ikke nogen råd til kolik ramte børn, men du skal lige ha en krammer :kram

Du er ikke en dårlig mor, fordi dit barn har kolik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med dig og din familie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde helt glemt jeg havde skrevet ..

Det går heldigvis bedre, men der er stadigvæk perioder næsten hver dag hvor det næsten sorter for mig .. han er meget streng for tiden ... og snart 12 uger .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde helt glemt jeg havde skrevet ..

Det går heldigvis bedre, men der er stadigvæk perioder næsten hver dag hvor det næsten sorter for mig .. han er meget streng for tiden ... og snart 12 uger .

Jeg håber det bliver bedre med tiden :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først :kram til dig!!!!

Jeg får helt tårer i øjnene af dine indlæg. Jeg fik en datter for 3 uger siden, og jeg synes, at det har været MEGA-hårdt og hun har ikke kolik... Så jeg tør slet ikke tænke på, hvor ufattelig hårdt det må være for dig... Jeg har haft nogle af de samme tanker, om det var et forkert valg at få barn :-( men det tror jeg ikke, at det var - det er jo skønt med en familie. Ved slet ikke, hvad jeg skal skrive...

Håber der snart - meget snart - er bedring, så du kan nyde at være mor og nyde din søn.

:kram og et mere :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER