TroldeMor

Sommerfest :)

230 indlæg i dette emne

Jamen jeg kan da nok godt lokkes til at tage bordings bedste drømmekage med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvis jeg skal bage.. skal jeg bage i dag, så ved ikke helt om det kan bruges.. ser på det i aften..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg Tager gerne cupcakes med... meeen så skal jeg vide det inden 16 så jeg kan handle på vej hjem idag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stinnamusen, jeg synes det lyder som en god ide.

Jeg tager gerne lidt gulerødder med, jeg vil ikke sådan tage kage med, da jeg ikke er den bedste indenfor kagekunsten :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor lyder det bare hyggeligt, at i alle sådan skal mødes! Det gad jeg også godt have været med til, men er desværre ikke det mindste i nærheden af vestjylland på lørdag <_<

Håber i får en rigtig dejlig dag om ik andet :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bager cupcakes... OG har en mand der syntes jeg er sindsyg fordi jeg vil køre 2 1/2 time for at komme til brunch hygge... :rolleyes Der er SÅ meget mænd ikke forstår!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg kan da nok godt lokkes til at tage bordings bedste drømmekage med ;)

Det ville være skønt Ditte :loveshower

hvis jeg skal bage.. skal jeg bage i dag, så ved ikke helt om det kan bruges.. ser på det i aften..

Du skal kun bage hvis du har tid og lyst søde.... Ikke noget stress! :kram2

Jeg Tager gerne cupcakes med... meeen så skal jeg vide det inden 16 så jeg kan handle på vej hjem idag :)

Alletiders Stinna :loveshower

stinnamusen, jeg synes det lyder som en god ide.Jeg tager gerne lidt gulerødder med, jeg vil ikke sådan tage kage med, da jeg ikke er den bedste indenfor kagekunsten :D

det er nok også meget godt med lidt sundt :D

Ej hvor lyder det bare hyggeligt, at i alle sådan skal mødes! Det gad jeg også godt have været med til, men er desværre ikke det mindste i nærheden af vestjylland på lørdag <_< Håber i får en rigtig dejlig dag om ik andet :balloons

Jamen Agnethe, så må du jo bare SØRGE for at være i nærheden på lørdag.... Det kunne være så fedt at møde dig! :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er jeg langsom.. Har da slet ikke fået holdt øje med den her tråd.. :( Jeg må indrømme at jeg kan ikke nå at bage, men sig endelig til hvis der er andet jeg kan bidrage med??:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik heller ikke bagt.. jeg pakkede hele aften ;) glæder mig til at se jer i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vi så ikke bare stoppe festen inden aftensmad, der er alligevel en del, der tager hjem dér, og når vi mødes til brunch, så har vi allerede haft en del timer sammen der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er jeg langsom.. Har da slet ikke fået holdt øje med den her tråd.. :( Jeg må indrømme at jeg kan ikke nå at bage, men sig endelig til hvis der er andet jeg kan bidrage med??:)

Altså, jeg har masser af pepsi max og appelsin juice....... Men måske du kunne tage noget æblejuice eller lign. med til brunch? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vi så ikke bare stoppe festen inden aftensmad, der er alligevel en del, der tager hjem dér, og når vi mødes til brunch, så har vi allerede haft en del timer sammen der :)

Jo, det var også lidt min tanke..... Men vil jo ikke smide nogen ud ;)

Selvfølgelig er det stadig tilladt at blive og spise, hvis man har lyst (så bliver det take out), men sådan generelt bliver det til før spisetid så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik heller ikke bagt.. jeg pakkede hele aften ;) glæder mig til at se jer i morgen :)

Ihh.... Glæder mig også.... Det bliver så hyggeligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen Agnethe, så må du jo bare SØRGE for at være i nærheden på lørdag.... Det kunne være så fedt at møde dig! :balloon

Jamen i lige måde da :biglove men er bare lidt af en udfordring uden bil og med en baby i bus/tog :P så må jeg lige se om jeg ikke kunne droppe forbi Troldhede engang hvor jeg er på hjemmevisit hos de gamle ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare så du/i ved det er vi først fremme i Troldhede med toget 11.30 noget i den dur, så vi er lige en halv time forsinket :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kører TIDLIGT fra Fyn af... ;) Så merceren kan cruise op gennem Jylland - i passende fart :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg har masser af pepsi max og appelsin juice....... Men måske du kunne tage noget æblejuice eller lign. med til brunch? :)

Jeg tager noget juiceværk med.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg (endelig) kommet hjem efter at have slæbt manden med igennem Bilka.. Vil bare sige SUPER tak for en skøn eftermiddag! :) Det har været super hyggeligt at møde jer alle sammen! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen i lige måde da :biglove men er bare lidt af en udfordring uden bil og med en baby i bus/tog :P så må jeg lige se om jeg ikke kunne droppe forbi Troldhede engang hvor jeg er på hjemmevisit hos de gamle ;)

Næste gang må du og Elias bare komme ned til mig, så snupper vi min bil og kører til BK-møde. Der er masser af plads til Elias og en barnevogn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak for en super hyggelig dag. Og prøv lige at spørg, om jeg blev forelsket i de dejlige børn, som var med :loveshower

Hanna - med sin charme, der bare så hurtigt følte sig hjemme.

Silke - med det skønne smil og bare tullede rundt - samt pludselig fik øje på kagen, og farvel møs

Nadja - som bare følte sig tryg i mine arme, og lod mig give hende tøj på, og smukke øjne

Sara - den ældste, som bare fandt sig tålmodigt i, at der ikke rigtig var nogle at lege med på hendes alder

og

Marlon - den yngste charmør, som bare kiggede og kiggede og også tryg lod sig holde af mig en helt fremmede ude at blive utilfreds.

:loveshower :loveshower :loveshower

Men hvor var det dejligt at møde jer allesammen :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sara klarede det rigtig flot at der kun var små piger, men dem kan hun sagtens også lege med :) hun blev dog lidt fnøf da hendes lego tårn var blevet væltet (af undertegnede :blush ) og et af de andre tøser ville lege med :) Men de kan jo heller ikke være glade hele tiden de pus!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for en super hyggelig dag :) Sjovt at få sat ansigter på og møde nogle af brugerne herinde fra i levende live :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne sige mange tak for et par hyggelige timer i dejligt selskab.. Hannah hyggede sig i hvert også gevaldigt og sov hele vejen hjem i bilen.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig mange tak for en rigtig hyggelig dag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at i havde en god dag :) Huskede i at tage billeder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER