TroldeMor

Sommerfest :)

230 indlæg i dette emne

Ja til K & J :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

og endnu engang øv øv at jeg ikke skal med :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sadie og Kejzer: Skal vi tre følges ad? eller det hedder jo så vi 5, når i skal have jeres skønne børn med:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sadie og Kejzer: Skal vi tre følges ad? eller det hedder jo så vi 5, når i skal have jeres skønne børn med:D

Ja det synes jeg.. :) jeg er nokk lidt lost over i det jyske så det og Mie må gerne planlægge med kørslen:)

OG ja endelig ja fra mig om kokken og jomfruen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det synes jeg.. :) jeg er nokk lidt lost over i det jyske så det og Mie må gerne planlægge med kørslen:)

OG ja endelig ja fra mig om kokken og jomfruen :)

jeg har gps, hvis vi skulle få brug for det, og ellers kan jeg godt finde til Skjern, da jeg har gået på efterskole der :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg er vidst den eneste der ikke har lyst til K & J... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg er vidst den eneste der ikke har lyst til K & J... :unsure

har aldrig smagt det, så pas...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg er vidst den eneste der ikke har lyst til K & J... :unsure

Giv dem én chance til.....vi er så mange der kun har gode erfaringer, selvom jeg godt forstår "brændt barn skyr ilden"...

:kiss:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Giv dem én chance til.....vi er så mange der kun har gode erfaringer, selvom jeg godt forstår "brændt barn skyr ilden"...

:kiss:

Det er bare lidt svært - når vi kender såå mange hvor selskaberne er blevet hundesyge af det... -_-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lige en sidebemærkning, men Troldemor skal vi ikke snart se billeder fra barnedåben :D

I kan også kigge på kokken og konditteren :D, mener det er der min veninde arbejder, så kan jeg bare tage det med hvis det er :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare lidt svært - når vi kender såå mange hvor selskaberne er blevet hundesyge af det... -_-

Det kan jeg godt forstå! Men jeg har tænkt mig at skrive til dem, at der er en del af selskabet, der tidligere har haft dårlige erfaringer med dem, og nu giver dem en ny chance. Så skal de nok sørge for at alt er tip top i orden er jeg sikker på....

Men hvis du stadig er ked af at spise derfra så kan vi ordne det så der er noget andet til dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå! Men jeg har tænkt mig at skrive til dem, at der er en del af selskabet, der tidligere har haft dårlige erfaringer med dem, og nu giver dem en ny chance. Så skal de nok sørge for at alt er tip top i orden er jeg sikker på....

Men hvis du stadig er ked af at spise derfra så kan vi ordne det så der er noget andet til dig :kram2

Hvor er du sød sveske... men jeg skal nok overleve.. flertallet bestemmer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lige en sidebemærkning, men Troldemor skal vi ikke snart se billeder fra barnedåben :D

I kan også kigge på kokken og konditteren :D, mener det er der min veninde arbejder, så kan jeg bare tage det med hvis det er :D

Hehe, jo jeg skal nok snart komme i gang med en opdatering.... I promise :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik lige en lille sjov idé :loveshower

Kunne det ikke være smart at liggle klistermærker og sprittus klar ved ankomst hvor vi så kan skrive vores brugernavn på og klaske på brystet - så vi ved hvem hinanden er :) I mit tilfælde kender jeg de færrete herinde ved hverken navn eller udseende - så det kunne være en kæmpe hjælp for mig :D

Jeg kan sagtens komme og hjælpe med forberedelsen til det Troldemor hvis du synes det er en god idé i det hele taget, og gerne vil have hjælp til det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik lige en lille sjov idé :loveshower

Kunne det ikke være smart at liggle klistermærker og sprittus klar ved ankomst hvor vi så kan skrive vores brugernavn på og klaske på brystet - så vi ved hvem hinanden er :) I mit tilfælde kender jeg de færrete herinde ved hverken navn eller udseende - så det kunne være en kæmpe hjælp for mig :D

Jeg kan sagtens komme og hjælpe med forberedelsen til det Troldemor hvis du synes det er en god idé i det hele taget, og gerne vil have hjælp til det :)

Jeg synes det er en rigtig god idé, selvom mit rigtige navn og brugernavn er det samme :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik lige en lille sjov idé :loveshower

Kunne det ikke være smart at liggle klistermærker og sprittus klar ved ankomst hvor vi så kan skrive vores brugernavn på og klaske på brystet - så vi ved hvem hinanden er :) I mit tilfælde kender jeg de færrete herinde ved hverken navn eller udseende - så det kunne være en kæmpe hjælp for mig :D

Jeg kan sagtens komme og hjælpe med forberedelsen til det Troldemor hvis du synes det er en god idé i det hele taget, og gerne vil have hjælp til det :)

Jeg kan da fikse nogen på computeren og printe ud på etiketter ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan da fikse nogen på computeren og printe ud på etiketter ;)

Hedder du så Miss Mathilde eller Kakaoen... bare så jeg kan kende dig :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes personligt at det skal være brugernavne, måske med / kælenavne.. Jeg kender ikke alles kælenavne herinde (desværre) så igen vil jeg være lost :D

MEN det kunne bare være totalt cool Miss_Mathilde! :D Hvis alle er med på idéen kan du alliere dig med Troldemor og få en gæsteliste så du kan få dem lavet i god tid :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

<_< Nu vil jeg starte med at være skuffet over at i begge to præstere og skrive mit brugernavn forkert....

:lolhit

Hedder du så Miss Mathilde eller Kakaoen... bare så jeg kan kende dig :lol

:rolleyes

Jeg må være: Miss_matilde/Stinna ;) (kakaoen)

Jeg synes personligt at det skal være brugernavne, måske med / kælenavne.. Jeg kender ikke alles kælenavne herinde (desværre) så igen vil jeg være lost :DMEN det kunne bare være totalt cool Miss_Mathilde! :D Hvis alle er med på idéen kan du alliere dig med Troldemor og få en gæsteliste så du kan få dem lavet i god tid :loveshower

Tja hvorfor skulle folk ikke være med på den ;) De vil vel alle gerne kunne lære hvad folk hedder... hihi

Og kan bestemt nok finde ud af noget med den skønneste troldemor <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

undskyld, undskyld, undskyld :kiss :kiss :kiss kan jeg nogensinde tilgives :bye

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

undskyld, undskyld, undskyld :kiss :kiss :kiss kan jeg nogensinde tilgives :bye

:bask

:kiss

JA sgu da

(I er ikke de første... )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bask

:kiss

JA sgu da

(I er ikke de første... )

åååh heldige mig :P

Hvad skriver du på mit skilt... mit navn eller brugernavn :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åååh heldige mig :P

Hvad skriver du på mit skilt... mit navn eller brugernavn :lolhit

Tja jeg er sgi lidt i tvivl.... :P :D :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vanni - buddha (gps) er også fast inventar i agurken, så den skal vi nok klare herfra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER