34 indlæg i dette emne

jeg er fra nr.lyndelse så ca 15 min fra odense

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke, men min mand er født og opvokset i Odense :) Nu har jeg stjålet ham her over til sjælland :rolleyes :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er heller ikke, men fra det mørke jylland, som idag er meget mørkt. Men har da boet i Svendborg i en kortere periode med en ex for over 10 år siden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er heller ikke, men bor tæt på.

Er fra Fredericia :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er fra Nykøbing Falster men bor i Give midt i Jylland, så det er tæt på Fyn :) har næsten lige været derovre og besøge nogle søde venner- Det tager 1 time herfra til Odense...lækkert :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja har boet på fyn de sidste knap 8 år.... :)

Flyttede i starten af året fra Årslev til Ørbæk, hvor vi har købt et smukt hus :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

oprindeligt fra Oure v. Svendborg men bor i Viborg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå vi er da nogle stykker fra Fyn :D Men der er da en del, der har valgt at flytte væk (ikke ment negativt) :laugh Selv har jeg kun været væk fra Fyn i 1½, da jeg boede i Århus, men kom så tilbage igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er fra Nykøbing Falster men bor i Give midt i Jylland, så det er tæt på Fyn :) Det tager 1 time herfra til Odense...lækkert :)

Okay det er ikke så langt væk ;) Hvis nu bare ikke Tilde HADEDE at køre i bil, skulle vi næsten have besøgt jer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay det er ikke så langt væk ;) Hvis nu bare ikke Tilde HADEDE at køre i bil, skulle vi næsten have besøgt jer ;)

Vi elsker at køre bil, så pas på hvad du truer med ;)

Vi ku da lave et helt BK-Fyns møde??!?

Ihhhhhhh ville være super hyggeligt!!!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har boet i Odense en gang. Og Aija er født i Odense

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi elsker at køre bil, så pas på hvad du truer med ;)

Vi ku da lave et helt BK-Fyns møde??!?

Ihhhhhhh ville være super hyggeligt!!!! :D

Det kunne bare være SÅ hyggeligt at møde dig ;) Du vil altid være velkommen her :kram2 Og ja god ide med et BK-Fyns møde :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer os gerne til fyn en tur.. Det tager ikke lige frem lang tid, at komme fra Slagelse til Fyn.. Der er bare en bro, men med wild card er det ikke så dyrt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer os gerne til fyn en tur.. Det tager ikke lige frem lang tid, at komme fra Slagelse til Fyn.. Der er bare en bro, men med wild card er det ikke så dyrt

Ej det lyder da bare rigtig godt, så bliver vi nødt til, at holde et BK-Fyns møde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også fra Fyn, lille Langeskov mellem Odense og Nyborg :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også fra Fyn, lille Langeskov mellem Odense og Nyborg :-)

Min bror og hans kæreste bor også i Langeskov ;) Hun kommer derfra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også fra Fyn, lille Langeskov mellem Odense og Nyborg :-)

Det er jo ikke langt herfra :) Og ja da vi boede i Tarup i Årslev var det jo nærmest baghaven :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er oprindeligt fra Nordvestsjælland, men bor nu i Odense med min fynske mand :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne bare være SÅ hyggeligt at møde dig ;) Du vil altid være velkommen her :kram2 Og ja god ide med et BK-Fyns møde :glad

Naiii 1000 tak og i lige måde!!! Skal vi se om vi kan stable et møde på benene?? Hvem vil lægge hus til? :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor i Svendborg & har boet her i ca. 4½ år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor i Odense, men kommer oprindeligt fra Bogense! :) Så jeg er en ægte fynbo! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naiii 1000 tak og i lige måde!!! Skal vi se om vi kan stable et møde på benene?? Hvem vil lægge hus til? :glad

Tak søde :kram2 Syntes bestemt vi skal prøve, at stable et møde på benene ;) Jeg kan godt lægge hus til, MEN vi har bare ikke ret meget plads så vi kan ikke være ret mange :( Vi bor i rækkehus med, efter min mening, dårlig udnyttelse af kvadratmeterne <_<

Men hvis der er en med mere plads der har lyst til, at lægge hus til, kommer jeg gerne og hjælper med forberedelse ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :kram2 Syntes bestemt vi skal prøve, at stable et møde på benene ;) Jeg kan godt lægge hus til, MEN vi har bare ikke ret meget plads så vi kan ikke være ret mange :( Vi bor i rækkehus med, efter min mening, dårlig udnyttelse af kvadratmeterne <_<

Men hvis der er en med mere plads der har lyst til, at lægge hus til, kommer jeg gerne og hjælper med forberedelse ;)

Jeg vil bestemt gerne møde jer :biglove

Vi er godt nok flyttet til et nooget mindre hus end det vi havde før (250kvm) MEEEN nu har vi 142kvm med masser af hjerterum og plads til søde bk piger....

Bor jo dog lidt syd for O'ense ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER