34 indlæg i dette emne

Jeg vil bestemt gerne møde jer :biglove

Vi er godt nok flyttet til et nooget mindre hus end det vi havde før (250kvm) MEEEN nu har vi 142kvm med masser af hjerterum og plads til søde bk piger....

Bor jo dog lidt syd for O'ense ;)

Ejjj det kunne bare være SÅ godt hvis vi kunne være hos dig :biglove Vi har kun 99, dårlig udnyttet, kvm så vi ville skulle sidde på skødet af hinanden :laugh Betyder ik en dyt for mig, om det er lidt uden for Odense ;) Jeg er klar :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ejjj det kunne bare være SÅ godt hvis vi kunne være hos dig :biglove Vi har kun 99, dårlig udnyttet, kvm så vi ville skulle sidde på skødet af hinanden :laugh Betyder ik en dyt for mig, om det er lidt uden for Odense ;) Jeg er klar :glad

Det kan vi helt bestemt... Og det er nu meget nemt og finde (syntes jeg da selv ;))

Så skal vi jo egentligt bare finde en dato folk kan :) Om det skal hver dag eller weekend ??

Og ALLE er velkomne her :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aii hvor lyder det bare HYGGELIGT Stinna!!! Skal vi lave en ny tråd til dette møde? Skal vi ikke også tage et eller andet med hver, så du ikke skal stå med det hele?

Og børnene, må de komme med? Eller er det uden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aii hvor lyder det bare HYGGELIGT Stinna!!! Skal vi lave en ny tråd til dette møde? Skal vi ikke også tage et eller andet med hver, så du ikke skal stå med det hele?

Og børnene, må de komme med? Eller er det uden?

Har oprettet en ny tråd... se HER!

Syntes vi skal finde en dato - og så finder vi på noget ang. mad ^_^

Og børn er bestemt velkomne her... bare de kan leve med min røde farlig kæle-sove tiger mis er her :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er tæt på, jeg bor i Fredericia..

Min mand er fra Middelfart og min far er fra Svendborg.. Så jeg er da halv fynbo og har også dialekten ret ofte, faktisk er det lige før jeg snakker mere fynsk end min mand..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har oprettet en ny tråd... se HER!

Syntes vi skal finde en dato - og så finder vi på noget ang. mad ^_^

Og børn er bestemt velkomne her... bare de kan leve med min røde farlig kæle-sove tiger mis er her :P

Sådan nogle er Tilde helt vilde med :biglove Vi har selv en sort/hvid og får en lille stribet i morgen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fyn? :glad Er såmænd bare nysgerrig :lolhit Selv er jeg fra Odense ;)

Jeg er også fra ODENSE!!!

Manden og jeg har lige købt hus i Søhus :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også fra ODENSE!!!

Manden og jeg har lige købt hus i Søhus :loveshower

Hvor hyggeligt med en mere fra Odense ;) Og tillykke med huset :glad Mine bedsteforældre bor i Stige, så jeg kommer faktisk ind i mellem i det område ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan nogle er Tilde helt vilde med :biglove Vi har selv en sort/hvid og får en lille stribet i morgen :loveshower

Så vil hun sikkert elske min Mikkel-mis :D

Jeg er også fra ODENSE!!!

Manden og jeg har lige købt hus i Søhus :loveshower

TILLYKKE Med købet.... og velkommen til fyn (fra en der er soprindeligt er så sdr.jysk man vidst kan blive)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER