28 indlæg i dette emne

Hejsa alle sammen på babyklar.dk.

Jeg har lige oprettet profil herinde idag og synes da lige at jeg vil præsentere mig selv :)

Jeg er 27 år og jeg er gift med min mand fra Holland som er 40 år og sammen har vi Nikita som er født den 22 november sidste år.

Fra mit tidligere forhold har jeg 2 piger med samme far, og Michelle er min ældste og hun fyldte 6 år den 24 februar og hendes lillesøster Sidse er fra den 12 oktober 2007 og hun er lige blevet 3 år sidste år. De bor så i plejefamilie de to ældste, pga årsager med eksen :( Så dem kæmper jeg for at få hjem igen. Den kommune jeg boede i sammen med min nuværende mand blev MEGET bekymrede da de fik af vide at jeg var gravid igen, så de satte en undersøgelse i gang omkring vores forældre evner. Skal lige siges at de har taget grueligt fejl omkring deres konklusion, (som var at vores ufødte barn, idag Nikita, skulle anbringes fra fødslen)og de mente ikke at de kunne hjælpe os på nogen måde med noget som helst. Så da jeg var højgravid (bogstaveligt talt gået over tid) flyttede vi til Holland og bosatte os der. Det skal så lige siges at Nikita blev født i Tyskland, da hun ville ud i Hamburg, fik kraftige veer der, så der var intet at gøre. Grunden til at vi flyttede til Holland var, at så har Danmark ikke noget at sige over vores barn. Jeg ser desværre ikke mine to piger lige pt, grundet andre problemer herovre. Men det bliver ændret i næste måned, hvor jeg kan flyve til DK og se dem. Jeg har tog telefonisk kontakt med dem, så de ved at mor og lillesøster har det godt. Det var så lige en mindre historie om mig, og mit liv her i Holland. Og det skal lige siges med det samme, at jeg ikke gider dømmende mennesker, så det håber jeg at der bliver respekteret. Jeg har oprettet profil herinde, fordi jeg har lyst til at komme i kontakt med andre mennesker som har børn/vil have børn/eller er gravide for den sags skyld.

Og har du nogle spørgsmål til mig, så skriver du bare en pm. Intet problem der ;)

Kh Sussie :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til :balloons

Jeg er sikker på der ikke er nogen der dømmer dig her..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

velkommen til

det lyder som en barsk omgang i er igennem,håber at du snart kan få dine piger hjem igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej og velkommen til :balloons

Håber at du snart vil kunne få dine piger igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh altså mange tak alle sammen :) Det betyder rigtig meget for mig at I siger sådan ;) Mange tror nemlig at jeg har "glemt" mine to børn i danmark og det har jeg altså ikke..tværtimod ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej og velkommen til : :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Sussie og velkommen til - Jeg håber du bliver glad for at være med her på siden :)

Jeg er ked af at høre at dine to børn er i familiepleje. Ingen forældre burde opleve det:( Jeg havde en veninde engang der prøvede det samme og er derfor med på en masse FB sider, hvor jeg kender forældre der har prøvet det samme. Du er velkommen til at skrive herinde om det og det er altid en god idé at gøre som du gør nu, nemlig skrive at du ikke ønsker dømmende kommentarer. Jeg er sikker på at de fleste forstår du har nok at slåsse med.

Knus og klem

Pernille

når du har skrevet 100 indlæg, så åbner der sig et fortrolighedsforum og det er måske rart for dig at bruge det til den tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloon

Hvor må det være hårdt, at dine børn er blevet fjernet. Jeg håber inderligt, at I snart bliver genforenet :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort velkommen til :balloon

Håber så meget at du får dine 2 store piger hjem snart :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til dette fantastiske forum! :loveshower

Jeg er hel overbevist om der ikke kommer dømmende kommentarer - personligt synes jeg det er super fedt vi har så mange forskellige baggrunde herinde - desværre har man (i hvert fald jeg) i "det virkelige liv" en tendens til at vælge en omgangskreds der minder meget om ens egen profil... Så jeg synes bare det er fantastisk du er åben om din situation - og jeg vil meget gerne høre mere!

Håber for dig du snart får dine to piger hjem - hvor lang tid siden er det siden du sidst har set dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons er sikker på at du får meget fornøjelse ud af dette skønne forum og de skønne kvinder, der er herinde :lovebk

Det er bestemt ikke sjovt, at stå i den situation du står i :( Min søster oplever lidt det samme nu som du gør... Børnene er ikke tvangsfjernet eller i pleje, men det har været på tale med den ældste af drengene (der bliver 15 til sommer) fordi min søsters eksmand er jordens største idiot :gal så kan godt sætte mig ind i, hvordan du må have det :kram

Men velkommen til :btopic

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloon

Er sikker på, at du er en pragtfuld mor, som vil dine børn det bedste :)

Knus Susanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :hurra

Hvor må det være hårdt at undvære dine to ældste børn :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Hej. Og velkommen til :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til! Håber du kan får dine 2 store børn hjem igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :)

Det lyder som en barsk omgang i har været igennem :( håber som alle andre at du snart får dine piger hjem igen.

Noget helt andet er at jeg synes det lyder vildt lækkert at i bor i Holland. Et land der stjal mit hjerte for mange år siden ;)

Glæder mig til at høre mere om din kamp om pigerne. Håber ikke den bliver lang og sej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres søde kommentarer. Og jer som gerne vil høre mere, er mere end velkommen til at skrive privat til mig.

Knus Sussie <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :)

Puha sikke en omgang :( Håber du finder det du søger herinde, vi er mange skønne piger, der altid er klar med et kram, en skulder, et par ører osv :loveshower :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vil bare sige velkommen til....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres søde kommentarer. Og jer som gerne vil høre mere, er mere end velkommen til at skrive privat til mig.

Knus Sussie <3

Det lyder rigtig godt, men desværre er jeg sikker på du skal have lavet 50 besvarelser for, at svare tilbage.. Bare så du lige ved det, hvis din PM driller :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder rigtig godt, men desværre er jeg sikker på du skal have lavet 50 besvarelser for, at svare tilbage.. Bare så du lige ved det, hvis din PM driller :)

Jeg har modtaget PM fra hende, så det er ikke noget problem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har modtaget PM fra hende, så det er ikke noget problem :)

Super fint, så er der jo ingen problemer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder rigtig godt, men desværre er jeg sikker på du skal have lavet 50 besvarelser for, at svare tilbage.. Bare så du lige ved det, hvis din PM driller :)

Ok det er helt i orden ;) Tak for svar :D smiler... :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til. Jeg er sikker på at du bliver rigtig glad for at være her. Kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være at undvære nogle af sine børn. Håber snart du får dem hjem igen. Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til. Jeg er sikker på at du bliver rigtig glad for at være her. Kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være at undvære nogle af sine børn. Håber snart du får dem hjem igen. Knus

Mange tak :) Ja det er mega hårdt og har det røvdårligt med det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER