Nitzen1987

Mænd på babyklar?

14 indlæg i dette emne

Så lige under frieritråden at Binser's mand har forvildet sig herind på babyklar... ;) Mon der er andre mænd herinde (udover Martin :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mand kigger med i ny og næ, men nogen aktiv debatør bliver han vist aldrig ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han skulle aldrig have haft lov :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han skulle aldrig have haft lov :)

Den kommentar bliver jeg altså nødt til at give dig BK street point for

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han skulle aldrig have haft lov :)

Ej jeg synes altså at det er lidt sjovt at han lige sneg sig herind :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden kan få referater og læst op af tråde han måske finder interessant, men han holder sig væk!!!

BK er MIT fristed - lige som han har hans gadgetfora.

Vi er begge på geo-forum og nogle diskussioner er lidt spøjse når han sidder på arbejdet og jeg herhjemme og vi begge kommenterer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har BK og manden har Bilgalleri :) Han kigger lidt med engang imellem og vi snakker om diverse tråde osv, men jeg gider så til gengæld ikke høre noget om biler fra "hans" side :badgirl :badgirl

Hvis der kom flere mænd herind, så tror jeg godt han kunne være interesseret, men lige nu er det vist for "piget" :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes faktisk det ville være hyggeligt med flere mænd.. Synes det fedt med mænd syn på opdragelse osv. men det er nok alt det der babyklar, snakken om termin, fødsel osv osv der gør de ikke rigtig gider..

Michael føler lidt med om de folk og historier jeg forklare om.. lige nu føler han f.eks. meget for min lille lækkre Kakao og synes det meget synd for hende.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er herinde, men det er sjældent han er online, oftest følger han bare med på sidelinjen :)

Vores computere er lige ved siden af hinanden, så jeg skal passe på med hvad jeg skriver om ham :P haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BK er mit fristed og vil ikke dele med min mand :lol Men han kender til en del alligevel ;) Jeg fortæller ofte om tråde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BK er mit fristed og vil ikke dele med min mand :lol Men han kender til en del alligevel ;) Jeg fortæller ofte om tråde :)

Samme her :)

Min mand ved godt hvem Tubbelubbe og Bønnespire er osv :) Men for andre lyder det som kodesprog når jeg omtaler emner med nicknames :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BK er mit fristed og vil ikke dele med min mand :lol Men han kender til en del alligevel ;) Jeg fortæller ofte om tråde :)

Samme her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BK er mit fristed og vil ikke dele med min mand :lol Men han kender til en del alligevel ;) Jeg fortæller ofte om tråde :)

Me too!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikke jeg vil have noget imod min mand var herinde.. men det ville han aldrig han forstår mig slet ikke på bk..de tråde jeg prøver at snakke om gider han sjældent at høre om...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER