Solvej99

Hvordan friede jeres kæreste?

39 indlæg i dette emne

her var det mig der friede.. :D kæresten havde hele 3 gange friet til mig men aldrig gjort det officielt og det gad jeg ikke så jeg tog røven på ham og da han kom hjem fra arbejde havde jeg rosenblade, champagne og en hjerte kage fremme. og jeg fik sat ham ned i sofaen og sagde alle de der kærligheds ting og sluttede så af med at når han ikke kunne gøre det rigtigt så måtte jeg jo og så hev jeg en æske frem med 2 ringe i (nogle jeg havde lånt i butikken.) og spurgte vil du gifte dig med mig. han sagde først at "det her er virkelig helt forkert" og så sagde han at han selvfølgelig ville giftes med mig.

senere gik vi ned i butikken og bestilte vores ringe sammen.

datoen er ikke fastsat endnu. men det gør heller ikke noget. det kommer nok en dag. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg sad på en MacD i Indien og skrev en SMS til manden og sådan blev det besluttet :lolhit

Jeg havde også en x-kæreste der friede til mig over SMS. Mens jeg ihærdigt prøvede at slå fast at jg altså mente det med at vi ikke skulle være kærester... Er det det man kalder en desperat handling (altså min X, ikke din mand...)?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Foruden hjertet, sidder der et rødt bånd med en ring i.

Behøver jeg sige, hvad svaret var? :loveshower

Vi blev gift 1½ måned efter, og Isabella blev til på vores bryllupsnat :biglove

SUUK, hvor er det altså romantisk! :loveshower

Kristian friede til mig på min 25 års fødselsdag.....

Han vækkede mig kl halv 7 om morgenen, og jeg kunne slet ikke forstå hvorfor jeg skulle så tidligt op, og hvorfor han var så mærkelig :rolleyes

Han pakkede mig ind i en morgenkåbe, og førte mig ind i stuen.... Jeg kunne mærke at han rystede helt vildt, og da vi kom ind i stuen blev jeg klar over hvorfor... Hele stuen var fuld af tændte stearinlys, vores sang kørte på anlæget, og stemningen var bare helt fantastisk.

Han førte mig ind midt i rummet, og holdt om mig, mens han fortalte mig en masse utrolig dejlige ting....

Derpå gik han på knæ, og friede til mig med den fineste ring.... :wub

Jeg var utrolig lykkelig og overvældet, men jeg fik da givet ham mit ja til slut

Jeg glemmer aldrig den dag.... Vi var helt høje begge to, og vi havde begge fri, så vi tog rundt og delte de dejlige nyheder med venner og familie.... Det var simpelthen så fantastisk en følelse

Hvor er han sød! Det vigtigste er altså næsten, at de har gjort et eller andet anderledes der viser, at de har tænkt over det ;) Man behøver slet ikke helikoptere, tusind roser, dyre middage og deslige :)

Jeg vil da også gerne komme med vores historie:

Vi havde snakket om bryllup fordi vi var begyndt at snakke om børn og Søren hældte til, at blive gift før der kom børn. En aften i august 2009 gik vi en tur på Christiania. Vi sad og fik en øl og spillede backgammon og kom igen til at snakke om bryllup og hvordan vi hver især drømte om det skulle være. Vi var heldigvis temmelig enige ;) På vej hjem spurgte jeg ham om vi så var forlovet, men det var vi i hvert fald ikke! :rolleyes

I midten af oktober havde Søren fødselsdag og han inviterede sine forældre, lillebror og hans kæreste og hans to bonus-søskende til aftensmad. Han var rigtig syg i ugen op til og jeg kunne simpelthen ikke forstå hvorfor han ikke aflyste den store 3-retters middag han havde planlagt... :rolleyes

Da vi var nået til desserten gik jeg i køkkenet for at hjælpe ham - og så opførte han sig vildt mærkeligt! Det var tydeligt, at han ikke synes jeg skulle være derude - jeg fattede ingenting og gik ind på min plads igen. Han kom ind med desserterne og da de var sat, sagde han: "Tusind tak for gaverne og fordi I alle sammen ville komme og fejre min fødselsdag sammen med mig. Og så har jeg faktisk også en anden ting jeg gerne vil dele med Jer". Han stak hånden i lommen og mens han gik hen imod mig, hev han en lille æske frem og sagde nogen virkelig søde ting inden han spurgte mig om jeg ville gifte mig med ham :loveshower Alle var helt mundlamme og jeg sad med puls 200 og smilede over hele fjæset. Jeg sagde ja, Søren hentede champagnen han havde hentet på loftet, hvor han havde gemt den (det var den han skulle hente under dessert-lavningen og det kunne han ikke komme til fordi jeg hele tiden var ude i køkkenet ;) ) og så holdt vi fest til kl. 5 om morgenen hvor vi måtte smide de sidste ud.

Selvom jeg jo havde en fornemmelse af der ville komme et frieri indenfor den nærmeste fremtid, så var jeg slet ikke forberedt på, at det ville ske der sammen med hans familie - det var fantastisk :wub

Vi blev gift 7 mdr. senere, d. 8. maj 2010 :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SUUK, hvor er det altså romantisk! :loveshower

Hvor er han sød! Det vigtigste er altså næsten, at de har gjort et eller andet anderledes der viser, at de har tænkt over det ;) Man behøver slet ikke helikoptere, tusind roser, dyre middage og deslige :)

Jeg vil da også gerne komme med vores historie:

Vi havde snakket om bryllup fordi vi var begyndt at snakke om børn og Søren hældte til, at blive gift før der kom børn. En aften i august 2009 gik vi en tur på Christiania. Vi sad og fik en øl og spillede backgammon og kom igen til at snakke om bryllup og hvordan vi hver især drømte om det skulle være. Vi var heldigvis temmelig enige ;) På vej hjem spurgte jeg ham om vi så var forlovet, men det var vi i hvert fald ikke! :rolleyes

I midten af oktober havde Søren fødselsdag og han inviterede sine forældre, lillebror og hans kæreste og hans to bonus-søskende til aftensmad. Han var rigtig syg i ugen op til og jeg kunne simpelthen ikke forstå hvorfor han ikke aflyste den store 3-retters middag han havde planlagt... :rolleyes

Da vi var nået til desserten gik jeg i køkkenet for at hjælpe ham - og så opførte han sig vildt mærkeligt! Det var tydeligt, at han ikke synes jeg skulle være derude - jeg fattede ingenting og gik ind på min plads igen. Han kom ind med desserterne og da de var sat, sagde han: "Tusind tak for gaverne og fordi I alle sammen ville komme og fejre min fødselsdag sammen med mig. Og så har jeg faktisk også en anden ting jeg gerne vil dele med Jer". Han stak hånden i lommen og mens han gik hen imod mig, hev han en lille æske frem og sagde nogen virkelig søde ting inden han spurgte mig om jeg ville gifte mig med ham :loveshower Alle var helt mundlamme og jeg sad med puls 200 og smilede over hele fjæset. Jeg sagde ja, Søren hentede champagnen han havde hentet på loftet, hvor han havde gemt den (det var den han skulle hente under dessert-lavningen og det kunne han ikke komme til fordi jeg hele tiden var ude i køkkenet ;) ) og så holdt vi fest til kl. 5 om morgenen hvor vi måtte smide de sidste ud.

Selvom jeg jo havde en fornemmelse af der ville komme et frieri indenfor den nærmeste fremtid, så var jeg slet ikke forberedt på, at det ville ske der sammen med hans familie - det var fantastisk :wub

Vi blev gift 7 mdr. senere, d. 8. maj 2010 :biglove

Årh :loveshower

Jeg synes det er en fantastisk måde at fri på. Og lækkert at I kunne fejre det hele natten med familien :balloon

I har jo årsdag lige om lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min friede slet ikke, han fik groft sagt af vide at han skulle stille i kirken kl. 14.30 den 6. juni 2009 :lol

Lige før han fik en indbydelse også :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke mange søde frierier der er :loveyou

Vores foregik således:

Vi havde måneds-kærestedag den 15. juli 2009 (vi er sådan nogle, der (hidtil) har fejret os selv hver måned). Vi var ude at spise italiensk, i biografen og se Ice Age 3 og der "mødte" vi Lars Ulrich og Connie Nielsen + 3 børn og en barnepige. Eftersom min mand ret godt kan lide Metallica blev han lidt befippet og kunne ikke rigtig finde ud af, om han skulle gå hen og bede om en autograf eller ej. Vi besluttede, at de skulle have lov at være i fred, eftersom de var ude som familie med børnene. Det var skønt sommervejr, så vi gik en tur i Tivoli. Sørme så, om ikke familien Ulrich/Nielsen også har besluttet sig for en tur i den fine have! :) Så røg manden ud i autograf-overvejelserne igen, men konklusionen blev den samme. Vi endte med at være halvsent hjemme, så jeg var hurtigt i gang med at ville i seng, eftersom det jo var arbejdsdag dagen efter. Pludselig kommer han ind i soveværelset til mig og beder mig komme med ind i stuen. Meget mærkeligt, jeg ville jo gerne i seng :rolleyes

Inde i stuen fortæller han mig, hvor meget jeg betyder for ham og hvor meget han elsker mig + mange andre søde ting, han åbner en skuffe i en skænk og hiver en æske frem. Jeg fatter vist stadig ikke helt, hvad der foregår. Jeg åbner æsken og ser en smuk halskæde, som jeg har ønsket mig og spørger, hvorfor jeg skal have den? SÅ SKER DET! Han falder på knæ og spørger mig, om jeg vil gifte mig med ham :kuller Så trillede tårerne og jeg fik svaret ja!

Og så kunne jeg jo ikke sove, for så kørte tankerne allerede om planlægningen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har simpelthen hans frieri på optagelse :P

på et spillejob :) :loveshower

I kan læse yderligere informationer omkring frieriet her

i kan også høre hvordan sangen normalt lyder på vores fanside på facebook. :) JJ Duo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi lå og snakkede på sengen, også spurgte T. om jeg kunne tænke mig at blive gift!

Meget romantisk!

Fornemmer jeg en smule ironi? :D

Hvad der manglede af romantik i mit frieri, fik du x10 til vores bryllup! :loveshower

Kys

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fornemmer jeg en smule ironi? :D

Hvad der manglede af romantik i mit frieri, fik du x10 til vores bryllup! :loveshower

Kys

hahaha :D OWNED xD

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fornemmer jeg en smule ironi? :D

Hvad der manglede af romantik i mit frieri, fik du x10 til vores bryllup! :loveshower

Kys

Fis ud af mit forum, din sniger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har simpelthen hans frieri på optagelse :P

på et spillejob :) :loveshower

I kan læse yderligere informationer omkring frieriet her

i kan også høre hvordan sangen normalt lyder på vores fanside på facebook. :) JJ Duo

Hvor er det fint at I har frieriet på video :loveshower

Har de snakkede mænd i baggrunden slet ikke fattet hvad, der sker? Ha ha :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand friede i tivoli, hvor vi nogle år tidligere havde været på vores anden og allermest fantastiske date. :loveshower

Om en måneds tid har vi været gift i tre år og jeg er stadig meget vild med ham. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fornemmer jeg en smule ironi? :D

Hvad der manglede af romantik i mit frieri, fik du x10 til vores bryllup! :loveshower

Kys

Fis ud af mit forum, din sniger!

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fint at I har frieriet på video :loveshower

Har de snakkede mænd i baggrunden slet ikke fattet hvad, der sker? Ha ha :)

De fatter ikke en lyd af hvad der sker nej :P haha, godt min mor kunne komme ind i billedet og få deres opmærksomhed :P egentligt underligt de fulderikker ikke opdager det eftersom deres elskede musik stoppede :P

åh, den aften var bare en katastrofe indtil frieriet skete :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER