Guest Smilla

Følger i med i Borgen på dr1?

25 indlæg i dette emne

Hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg har fulgt med fra dag 1 og jeg synes den er super spændende, ok, nogle gange lidt forudsigelig, men ellers rigtig velspillet! :)

Glæder mig altid til næste omgang, men den når ikke op på højde med Forbrydelsen. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jaaaaaaaaaaaaa :glad jeg følger også med, syntes DR er super til at lave spændende serier

og så syntes jeg statsminister fruens mand er DØD lækker :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej vi har ikke set et eneste afsnit og det er slet ikke fordi jeg har noget dårligt, at sige om den <_< Men simpelthen fordi jeg synes vi følger med i en masse serier i forvejen og så skulle der jo også gerne komme en Forbrydelsen 3 på et tidspunkt :glad

Men jeg har så hørt meget positivt om Borgen, men kan ikke lige overskue endnu en serie..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej. Jeg følger aldrig med i den slags serier. Jeg kan bedst lide scifi og kriminal serier :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser det kun fordi manden ser det.... Vi ALDRIG selv have tændt for det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NEj det gør jeg ikke, og har ikke nogle grund til ikke at gøre det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej... Vi ville egentlig have gjort det, men M nægtede at blive puttet den aften de sendte første afsnit og så blev det ligesom ikke til :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg ser den sammen med min mand og synes den er rigtig god. Men er lidt træt af at fru statsminister bliver mere og mere hård i filten :rolleyes

Har set alle afsnittene og synes den er rigtig god

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi ser den hver søndag. Vi elsker DR´s søndagsserier (bortset fra når de sender noget på svensk :ba ).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi så de første par afsnit - men den fangede os ikke, så vil vi hellere se bonderøven på dr2 :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, den ser vi herhjemme. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ser den ikke.. der er for meget jeg ikke forstod.. Manden så lidt mere end jeg, men tror han nu finder på andet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg/vi ser det ikke, ved endelig ikke hvorfor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser den, og synes den er rigtig god. Men dog håber jeg ikke, at den på nogen måde afspejler sandheden, for sikke dog mange studehandler der bliver indgået, det er da næsten ikke til at bære, hvis det er sådan vores politikere agerer !

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi følger med, så de første to afsnit på nettet efter vi fik den anbefalet af en kollega.... synes den er ok god søndagsunderholdning, men intet slår rejseholdet som kørte i sin tid.... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det gør jeg ikke. Jeg er simpelthen for dårlig til at følge med i serier, så jeg ender altid med at købe dem på bokssæt bagefter, fordi det er meget nemmere (og så slipper man også for reklamer på de kanaler, hvor de viser det) :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er på "borgen-bølgen". Synes det er hyggeligt at have noget at følge med i.

Søndag aften er vi som regel hjemme, det er vi ikke ugens øvrige aftener, så generelt er jeg ikke den store serie-kigger.

Jeg synes dog hun frelser verden lidt for mange gange... Og ind i mellem er den lige lovlig urealistisk. Men ellers ganske god.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg ser den med stor fornøjelse... Synes den er rigtig god :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ser den og jeg synes til tider den er lidt for forudsigelig men noget af det fanger mig også så vi ser den hver søndag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja, og det skulle ikke undre mig, om det er sådan politik foregår i virkeligheden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja, og det skulle ikke undre mig, om det er sådan politik foregår i virkeligheden ;)

Tror du virkelig det??? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser den, og synes den er rigtig god. Men dog håber jeg ikke, at den på nogen måde afspejler sandheden, for sikke dog mange studehandler der bliver indgået, det er da næsten ikke til at bære, hvis det er sådan vores politikere agerer !

Knus

Uhhhhaaa....Jeg er ikke i tvivl om at lige på det punkt med studehandlerne, da er Borgen kun vand ved siden af den rigtig borg!! :( Jeg er sikker på det er 1000 gange værre i virkeligheden!!

Alle har skeletter i skabet, og istedet for at føre politik, fører vores politikere "popularitetspolitik" ala "Sig hvad den brede offentlighed gerne vil høre så de kan stemme på mig næste gang"...

for stort set er alle politikere enige om målet, det er mere måden at nå frem til målet der bliver kæmpet om.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Uhhhhaaa....Jeg er ikke i tvivl om at lige på det punkt med studehandlerne, da er Borgen kun vand ved siden af den rigtig borg!! :( Jeg er sikker på det er 1000 gange værre i virkeligheden!!

Alle har skeletter i skabet, og istedet for at føre politik, fører vores politikere "popularitetspolitik" ala "Sig hvad den brede offentlighed gerne vil høre så de kan stemme på mig næste gang"...

for stort set er alle politikere enige om målet, det er mere måden at nå frem til målet der bliver kæmpet om.

Puhaaaaaaaa............ :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det gør jeg ikke, kan kun se det hver 2. gang, da jeg ellers arbejdet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER