Lovely Lady

Har I lampe over sofabordet?

25 indlæg i dette emne

Jeg kan ikke finde ud af, om vi skal have en lampe over sofabordet :chin: Nogen gange tænker jeg, at det kunne være smart (meeeeeeget udbredt, da jeg var barn) - andre gange at det er helt tilovers at have sådan en hængende midt i det hele.

Vi har faktisk en Le Klint Joker i sort tilovers, men jeg ved ikke, om det er helt off... :unsure

Har I lamper over sofabordet? Hvilken en? I hvilken højde hænger den?

:help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jep. En skrigende gul fra Copenhagen colors

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Niks! Vi har en (skrækkelig!!) lampe over sofaen, sådan en læse lampe ting.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej. Vi har en bordlampe ved siden af sofaen og en lampe hængende i hjørnet ved siden tv'et. Jeg vil gerne have noget mere lys i stuen, men det bliver nok i hjørnet af (hjørne)sofaen, enten hængende eller på en hylde af en eller andet art.,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope. Vi har en standerlampe ved siden af sofaen. Jeg kan ikke helt forenige mig med en lampe hængende sådan midt i rummet. Enten skal den hænge ret højt, og det vil se fjollet ud herhjemme, eller også vil den være i vejen for fjernsynet, når man sidder i sofaen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Niks, ingen lamper hængende i loftet i stuen :) jeg flytter rundt flere gange om året, og der er nemmere uden lamper i loftet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næ. Vi har en på gulvet ved siden af sofaen, en lampe over spisebordet og to små lamper på mit skrivebord, som står i hjørnet af stuen. Jeg er nok meget til hyggebelysning og kan ikke rigtig se nytten i andet når det drejer sig om en stue.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næ. Vi har en på gulvet ved siden af sofaen, en lampe over spisebordet og to små lamper på mit skrivebord, som står i hjørnet af stuen. Jeg er nok meget til hyggebelysning og kan ikke rigtig se nytten i andet når det drejer sig om en stue.

Hehe, spørgsmålet blev aktualiseret af, at jeg sad og kneb øjnene sammen i sofaen i et forsøg på at læse en artikel om betalingskorrektion ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope :) Vi har en i vinduet bag sofaen og en kæmpe Arkitektlampe ved siden af ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej :)

 

Jeg savner dog en god lampe ved siden af sofaen, så man kan sidde tilbagelænet og læse. Jeg savner ikke at have en over sofabordet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en gulvlampe, men med meget lang og buet stang, så den hænger ind over sofabordet. Den er fra Bolia, men flere møbelbutikker har noget der ligner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har den store Silvia lampe i hvid og elsker den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har sådan en stor rund i lampe hængende. Den giver et godt generelt lys i stuen og over sofabordet, er der ingen der går ind i den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej. Vi har en standerlampe ved siden af, som man kan sidde under og læse ved i sofaen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, vi har sådan en IKEA-dødstjerne over sofabordet. Men den er mest til pynt/hyggelys (og helt ærligt fordi det var dér lampeudtaget var og jeg gerne ville begrænse mængden af huller i loftet). Vores hænger højt, "som en lysekrone", sagde elektrikeren. Der hvor vi boede før, havde vi to, der hang så lavt at de lige præcis ikke var i vejen for tv'et, men de irriterede mig stadig at se på. Til gengæld gav de mere lys over bordet, men det savner jeg faktisk ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, vi har både lampe over sofabordet, en ph3, og en standerlampe ved sofaen til at læse ved. Den over sofabordet hænger lavt, men så den ikke er i vejen for tv'et.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har standerlamper omkring sofaen men savner faktisk en lampe over. - når/hvis vi får hus så vil jeg have en lampe der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en lampe over sofabordet :) vi spiller en del, så det er rart med godt lys :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej ikke over sofabordet, har ved siden af sofaen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pt har jeg kun loftslampe over sofaen, da det var der spisebordet stod før. Har endnu ikke fået sat de nye op over bordets nye placering. :lol

 

Tror ikke at jeg vil pille den ned, da det giver et rigtig godt lys over resten af stuen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja vi har lampe over sofabordet. Jeg synes det er mega hyggeligt. Den hænger lavt, men ikke så lavt at den er i vejen for tv'et :) vi har sådan en kobber "grankogle" lampe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en lampe hængende i loftet som giver godt lys I stuen men som ikke hænger over bordet. Og så har vi to lamper i hjørnet af stuen som er mere hygge...

Savner ikke lys over bordet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takker ydmygst :D Jeg tror, at vi kigger efter noget standerlampe i hjørnet e.l. :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER