44 indlæg i dette emne

Nu nærmer fars dag sig. Hvad giver i farmand? Jeg søger inspiration så jer der ikke giver noget, eller er knotten over i ikke fik noget på mors dag, behøver ikke at svare ;)

Jeg fik selv en liebe MOR kop. Gemalen fik FAR koppen i julegave. Den var ellers oplagt. Det skal helst signalere at det er fra Astrid eller noget der viser at vi elsker ham som farmand :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Albert giver far og søn badeshorts :D

Jeg skal have fundet på noget fra Edith i år, men "hun" har tidligere givet en kalender med billeder af kun de to, til at hænge på hans kontor, noget af hans yndlings chokolade og sådan en far kop, tror jeg.. Og så noget fra sidste år, men jeg kan simpelthen ikke huske hvad jeg købte :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er flere der i en anden tråd har foreslået zoo-kort. Det synes jeg selv er en rigtig god ide som jeg tror selv vil bruge til næste år. I år får han en bog - pilot for dit barn. Sidste år en ram'n hvor det er plads til rigtig mange tegninger. Ellers har han tit fået noget han mangler - f.eks sommertøj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en far-kop. Det fik han også sidste år :blush Vi giver ikke noget vildt på fars og mors dag, så det var det eneste, jeg kunne komme i tanke om. Nu pønser jeg lidt på at give ham en kop hver eneste år :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er flere der i en anden tråd har foreslået zoo-kort. Det synes jeg selv er en rigtig god ide som jeg tror selv vil bruge til næste år. I år får han en bog - pilot for dit barn. Sidste år en ram'n hvor det er plads til rigtig mange tegninger. Ellers har han tit fået noget han mangler - f.eks sommertøj.

Er der en tråd om det? Den har jeg overset!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

B får en kop med billeder af ungerne, og cover+beskyttelsesglasfilm til mobilen (oplagt, nu hvor han lige har fået den retur fra dyr reperation ;)) + dims til at have mobilen på sig under løb. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en far-kop. Det fik han også sidste år :blush Vi giver ikke noget vildt på fars og mors dag, så det var det eneste, jeg kunne komme i tanke om. Nu pønser jeg lidt på at give ham en kop hver eneste år :D

Det har jeg også overvejet. En årskop. Det ku da være ret hyggeligt at have skabet fyldt med dem når ungerne bliver teenagere :D (jeg er bare bange for at blive en bitter kone over en dag at have skabet fyldt med "verdens bedste far"-krus og ikke et eneste krus til mig :blush )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand får en god flaske whisky og en forkælelsesdag af mig og Amilia. Hvad jeg derimod skal give min egen far er jeg lidt blank på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja, min egen far får en gavekurv med specialøl, kaffe og noget chips/nødder. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jon for nogle sandaler han ville have købt uanset ;) og min far for et gavekort til brunch og guldkarameller fra mig og mine søstre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

John får et par nye klipklappere. De gamle er flækket og tapet til ukendelighed, så det trænger han til :P

Min egen far er jeg ikke på gaver med, ligesom at min mor heller ikke fik noget på mors dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt et par crocks sko eller hvad de nu hedder som han kan bruge i haven i stedet for hans dyre ecco sko :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anders får 2 bøger om opdragelse - den ene har han ønsket sig, den anden synes jeg lød spændende. Så får han nok også fornyelse af sit årskort til Ree park og måske en pung (Mie går altid i hans pung og har kommet til at ødelægge den ;) ).

Min egen far, ja på søndag når det er fars dag er det 14 år siden han blev begravet - ironisk nok på fars dag. Så en blomst må han få når jeg kommer til øen to uger senere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand får et fotografbillede af sønnike, mor og mave, så er den ligesom både fra søn og lillesøster. Der er dog ikke den store overraskelse i det, da han var med ved fotografen, da vores mål egentlig var et familiebillede, men ingen af billederne med os alle tre på blev noget værd... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal ind og se om jeg kan finde en skjorte i dag. Evt også et par skjorter. Fordi han mangler og har vildt dårlig smag :lolhit

Jeg har overvejet at give ham et krus, men hellere gemme den som buffer til et år hvor jeg ikke kan finde på noget - eller til Arthur er stor nok til at han kan male på et krus eller noget.

Edit, tøj siger selvfølgelig ikke "du er verdens bedste far" - men måske en sød ting som lige præcis din mand godt kan lide ville være godt som anerkendelse? Fx ost, vin, chokolade, øl eller noget... Her ville det være bolcher :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand får den plakat med anden, spm Maria foreslog i den anden tråd. Ku simpelhen ikke stå for den :p og så er den meget sigende for den måde han er far på - det ku snildt ende helt galt uden ham herhjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Laver en lille blandet kurv med diverse og to nye T-shirts

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har manden fået hans gave, et par nye hørebøffer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg giver min far et glas med bolcher fra Molsbolsjer.dk med et tilhørende kort..

Nichlas er ikke rigtig far endnu, så jeg er i tvivl om jeg overhovedet skal finde på noget til ham :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand får noget fra Alexander. Enten hjælper jeg ham med at lave en tegning, laver et eller andet kreativt fra Panduro eller tager en nyt fint billede af Alexander til hans ramme på arbejdet.

Jeg synes gaven skal være fra hans børn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg giver min far et glas med bolcher fra Molsbolsjer.dk med et tilhørende kort..

Nichlas er ikke rigtig far endnu, så jeg er i tvivl om jeg overhovedet skal finde på noget til ham :chin:

Kunne du bestille fra deres hjemmeside?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne du bestille fra deres hjemmeside?

Min søster gjorde det fra computeren da jeg ikke kunne fra mobilen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en urkasse i træ med plads til 6 ure. Han går rimeligt meget op i ure, men har ikke noget sted at ligge dem, og det er lidt synd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER